Ketä hereillä? Piristäkää väsynyttä yövuorolaista! Jotain juttua tänne.. :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökköilyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28875340:
Hep. Uni loppui tossa yhden pintaan, nyt istun hiusväri päässä ja mietin, että mitäs sitten tekisin. Ei viiti edes tiskata kun mies nukkuu..

okei :) kävispä mullekin joskus noin että heräisin keskellä yötä ja saisin olla kaikessa rauhassa, kukaan ei häiritsis :D Nauti, keitä kuppi teetä ja relex..

Uni tulee jos on tullakseen...
 
[QUOTE="Hoitsu";28875342]Täällä toinen yökkö ja odotan sitä, että pääsen nukkumaan! Vielä pitäisi kolme tuntia jaksaa.[/QUOTE]

Jeps.. että voikin olla pitkästyttävää.. Missäs olet töissä? Sairaalassa?
 
[QUOTE="aapee";28875345]Jeps.. että voikin olla pitkästyttävää.. Missäs olet töissä? Sairaalassa?[/QUOTE]

Pienen sairaalan pienellä osastolla. Alle 20 henkeä valvottavana.
 
[QUOTE="Hoitsu";28875346]Pienen sairaalan pienellä osastolla. Alle 20 henkeä valvottavana.[/QUOTE]

Yksinkö? Mä taas olen vanhusten vuodeosastolla ja täällä on tappavan tylsää, työkaverin kanssa jo puhuttu kaikki aiheet maan ja taivaan väliltä. Hiton tylsää työtä, nostan hattua heille ketä tekee tätä jatkuvasti! Ootko sä tuuraamassa vai ihan vakkarina?
 
[QUOTE="aapee";28875347]Yksinkö? Mä taas olen vanhusten vuodeosastolla ja täällä on tappavan tylsää, työkaverin kanssa jo puhuttu kaikki aiheet maan ja taivaan väliltä. Hiton tylsää työtä, nostan hattua heille ketä tekee tätä jatkuvasti! Ootko sä tuuraamassa vai ihan vakkarina?[/QUOTE]

Kyllä yksin täällä valvotaan.
 
Minäkii oon hereillä, jatkuvan polvikivun takia ei ees huvita mennä nukkuu, koska ku menee sänkyyn ja on siinä vähän aikaa, ni ensimmäisen 10minuutin sisällä alkaa hirveet kivut! Mut eipä oo kun enää 2viikkoo, ni tietää mitä polvessa on hajalla tai että siis onko muutakin ku eturistiside hajalla ja sit saa tietää myös, mitä sille tehdään. :) Jos sais sen jäläkee nukkua yötkii, ni olis aika jippiaijee!!

Tällästä tää polvituska on. Aina ku menee nukkuu, ni tulee hirveet kivut. SItte ku nukahtaakin, ni yöllä herää hirveeseen särkyyn monen monta kertaa!!
 
Minäkii oon hereillä, jatkuvan polvikivun takia ei ees huvita mennä nukkuu, koska ku menee sänkyyn ja on siinä vähän aikaa, ni ensimmäisen 10minuutin sisällä alkaa hirveet kivut! Mut eipä oo kun enää 2viikkoo, ni tietää mitä polvessa on hajalla tai että siis onko muutakin ku eturistiside hajalla ja sit saa tietää myös, mitä sille tehdään. :) Jos sais sen jäläkee nukkua yötkii, ni olis aika jippiaijee!!

Tällästä tää polvituska on. Aina ku menee nukkuu, ni tulee hirveet kivut. SItte ku nukahtaakin, ni yöllä herää hirveeseen särkyyn monen monta kertaa!!

Mut taidan kohta mennä yrittää nukkumista, kun toi kissa tossa on jo tovin vinkunu, että nukkuu pitäs päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28875340:
Hep. Uni loppui tossa yhden pintaan, nyt istun hiusväri päässä ja mietin, että mitäs sitten tekisin. Ei viiti edes tiskata kun mies nukkuu..

monelta sä oikeen menet iltasin nukkumaan :O
 

Yhteistyössä