Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28875340:Hep. Uni loppui tossa yhden pintaan, nyt istun hiusväri päässä ja mietin, että mitäs sitten tekisin. Ei viiti edes tiskata kun mies nukkuu..
Huomenta!
Täällä herätty ja kahvi mukissaLoma on loppunut ja työt alkavat 2 tunnin päästä.
Minäkii oon hereillä, jatkuvan polvikivun takia ei ees huvita mennä nukkuu, koska ku menee sänkyyn ja on siinä vähän aikaa, ni ensimmäisen 10minuutin sisällä alkaa hirveet kivut! Mut eipä oo kun enää 2viikkoo, ni tietää mitä polvessa on hajalla tai että siis onko muutakin ku eturistiside hajalla ja sit saa tietää myös, mitä sille tehdään.Jos sais sen jäläkee nukkua yötkii, ni olis aika jippiaijee!!
Tällästä tää polvituska on. Aina ku menee nukkuu, ni tulee hirveet kivut. SItte ku nukahtaakin, ni yöllä herää hirveeseen särkyyn monen monta kertaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28875340:Hep. Uni loppui tossa yhden pintaan, nyt istun hiusväri päässä ja mietin, että mitäs sitten tekisin. Ei viiti edes tiskata kun mies nukkuu..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28875357:monelta sä oikeen menet iltasin nukkumaan :O