[QUOTE="vieras";28871222]En minä ole puhunut viruspeloista, mutta tosiaan nyt kun otit asian esille niin korviketta sitten kehiin jos ei ole varma tartuntariskeistä.[/QUOTE]
Kuka voi olla varma tartuntariskeistä?
Niin, joku pelkää viruksia, joku ahdistuu siitä että imetys on hänelle ja vauvalle intiimi hetki eikä halua kenenkään muun jakavan sitä, jollekin taas on pelottavin ajatus että vauva joutuu vieraan ihmisen hoidossa vielä kokemaan nälkää. Paha tietää etukäteen mikä on kenenkin äidin mielestä se oikea toimintatapa ja jos tilanne on se ettei pysty kysymään, korviketta ei ole tarjolla ja vauva huutaa nälkäänsä niin mitäpä siinä sitten tekisi...
Jos olisin omassa kotonani ja tilanne se ettei korviketta olisi useampaan tuntiin tarjolla niin tähän ketjuun asti olisin pitänyt luontevana ottaa pakastimesta omalle vauvalleni pumppaamaani maitoa (koska en halua imettää kenenkään muun vauvaa mutta toisaalta en myöskään halua vauvan siinä näkevän nälkääkään). En osannut ajatella että kenelläkään ystävistäni voisi olla mitään tuota vastaan, mutta ketjun myötä olen saanut huomata että ystäväni voikin tässä tilanteessa syyttää minua tapon yrityksestä tms. Hankala tilanne...