hmmmm
[QUOTE="Äitiäiti";28867411]Jos se vauva kestää tunnin siinäkin tapauksessa, että paikalla ei ole imettävää tissiparia, niin kestää se vauva sen siinäkin tapauksessa että paikalla olisi imettävä tissipari, joka ei vain imetä. Mutta eihän tästä tarvitse alkaa riitelemään. Tässähän on vain kyseessä jokaisen äidin oma tahto. Älä sinä kuvittele, että voisit välittää jonkun toisen äidin vauvasta enemmän kuin vauvan äiti itse. Luota vain sen vauvan oman äidin tahtoon. [/QUOTE]
Ilmeisestu kyllä välittää enemmän jos antaa mieluummin vauvansa rääkyä tunnin kuin ottaa vastaan avun jota toinen imettäjä tarjoaa. Kyllä mä koen siinä vaiheessa, että tämä toinen imettäjä välittää enemmän toisen vauvasta, ikävä kyllä.
Ja jos ei sitä tissiparia ole siellä, kyllä se vauva selviää kun on PAKKO selvitä, en silti aloita rääkkäämään vauvaa vain koska se kyllä selviää hengissä ilman ruokaakin vaikka koko päivän.
Ilmeisestu kyllä välittää enemmän jos antaa mieluummin vauvansa rääkyä tunnin kuin ottaa vastaan avun jota toinen imettäjä tarjoaa. Kyllä mä koen siinä vaiheessa, että tämä toinen imettäjä välittää enemmän toisen vauvasta, ikävä kyllä.
Ja jos ei sitä tissiparia ole siellä, kyllä se vauva selviää kun on PAKKO selvitä, en silti aloita rääkkäämään vauvaa vain koska se kyllä selviää hengissä ilman ruokaakin vaikka koko päivän.