Jos sinulla on todisteita asiasta niin esitä ne toki. Voin vannoa että suurin osa ateisteista kääntyy uskoon kun löydetään niitä oikeita todisteita asioista.Onko tää sitä puolueetonta ja neutraalia nyt?
Tervetuloa, ihmettelinkin missä olet!Lapsien aivopeseminen ei ole mikään leikin asia, toisin kuin uskovaiset väittää.
Ihan vaan tarkennuksena, että kristinusko on maailman suurin uskonto.Koska ihan täyttä varmuutta asiaan ei ole saatavissa, olisi mielestäni syytä suorittaa ruokarukous varmuuden vuoksi ainakin kaikkien merkittävimpien uskontojen jumalien nimissä. Hindulaisissa täytynee tosin suorittaa jotain karsintaa, kun niitä jumalia taitaa olla miljoonia.
Tämä jo ihan sen vuoksi, että tuntuvat nuo eri uskontojen jumalat olevan kaikesta omnipotenttiudestaan huolimatta niin kovin pikkumaista porukkaa, että jaksavat loukkaantua maan matosten tekemisistä tai tekämättä jättämisistä.
Missään tapauksessa pelkkä kristinuskon Jumalan kiittäminen ei riitä, koska kristittyjä on kuitenkin määrävähemmistö ihmiskunnasta.
Taidat nyt vähän sekoittaa asioita. Saadakseni vapaasti puhua, siitä minkä itse tiedän, minun ei tarvitse kuin avata suuni. Ei minun tarvitse sinulle todistella mitään.Jos sinulla on todisteita asiasta niin esitä ne toki. Voin vannoa että suurin osa ateisteista kääntyy uskoon kun löydetään niitä oikeita todisteita asioista.
Onko toi oikeasti ollut noin kamalaa ja traumaattista?? Hävisikö joku ystävistäsi taistelussa uskoa vastaan, vai miksi porukka ottaa kaiken noin vakavasti?Minua hieman oksettaa ajatus että vieläkin osaan lapsuuden ruokarukouksen. Siunaa jeesus ruokamme, ole aina luonamme, amen.
Voi helvetti.
Lapsia ei tarvitse sotkea omiin harhoihin.
Niin, taitaa olla ihan mahdottoman suuri pulma sinulle miten asiat kuuluisi hoitaa.
Jääppä sitä miettimään.
En nyt kyllä ymmärrä mitä säälittävää on olla suurin uskontokunta.Tiedän, mutta kristittyjä on kuitenkin vain säälittävät 2 miljardia maapallon noin 7 miljardista ihmisestä eli alle kolmannes.
No ole sitten opettamatta, kuten sanoin mitä se minulle kuuluu?En opeta yhtään mitään. Jos sattuu itse joskus kiinnostumaan jostain uskonnosta niin se on sit pojan oma asia.