Ei ollu hyvä päivä... Hmmm. Kuulostaa hyvältä!No miksi olet surkeana?
Mä suunnittelin lähteväni juoksemaan, kunhan ruoka vähän sulaa mahassa.
Miksi ei ollu hyvä päivä?Ei ollu hyvä päivä... Hmmm. Kuulostaa hyvältä!
Mua kohdellaan kuin ilmaa siellä missä olinMiksi ei ollu hyvä päivä?
Terveellinen harrastus. Hyviä juoksuja sulle!En mä oikeesti tykkää juosta kovinkaan paljoo. En ihan joka päivä juokse, mutta yritän edes joka toinen päivä. Tässä parin viikon ajan juoksin kyllä joka päivä erilaisia lenkkejä ja tein eri harjotuksia mun miehen kanssa. Lyhyitä matkoja mä juoksen vaan kumminkin.
Voi ei. Jos ens kerralla laitat vaikka jotain tosi outoo päälles ja käyttäydyt tosi oudosti, niin sit sut on pakko huomioida? Roikut vaiks pää alaspäin ja huutelet jotain.Mua kohdellaan kuin ilmaa siellä missä olin
Et kai ollut töissä? Kannattaa pystellä sieltä poissa.Mua kohdellaan kuin ilmaa siellä missä olin
Mulla on sellanen fiilis et toi oudosti pukeutuminen on jo ihan hyvällä mallilla Pitänee keksii lisäks jotakin huomiseks.Voi ei. Jos ens kerralla laitat vaikka jotain tosi outoo päälles ja käyttäydyt tosi oudosti, niin sit sut on pakko huomioida? Roikut vaiks pää alaspäin ja huutelet jotain.
En ollu, mut miks kannattais?Et kai ollut töissä? Kannattaa pystellä sieltä poissa.
Oon satavarma, että jos tollasia päälleni laittasin, joku näkis mut! Niiiiiiiiiin erilainen tyyli mulla. Kelais varmaan että oon joku uus siellä.
Joo, oon. Musta ei kaikki tykkää, siitä on kyse.Onks Peyote hellari, eli siis mitä, helluntalainen, vai siis häh? Ja miksi kusetettava? Oon pihalla ku lumiukko.
Hommaa se. Laita kuva sitte kans Käytät vaikka leipoessa, tai jotain.Mä oon katellut tätä nyt monena päivänä, olis niin kiva.A-Sassy-Nation Bodysuit | Black Milk Clothing
Vaikka en tiedä, missä tommosta voisi käyttää, mutta kumminkin.
Haha! Kyllä toi varmaan ainakin housut vaatii seurakseen.Hommaa se. Laita kuva sitte kans Käytät vaikka leipoessa, tai jotain.
Okei okei! No miksi ei tykkää? Minä tykkään.Joo, oon. Musta ei kaikki tykkää, siitä on kyse.
Koska mä oon kauhee tiukkapipo ja sit välillä sanon aika rumasti ihmisille.:vampire:Okei okei! No miksi ei tykkää? Minä tykkään.
Hmmm! Täytyy stalkkaa enemmän näköjään, en oo huomannu tollasta.Koska mä oon kauhee tiukkapipo ja sit välillä sanon aika rumasti ihmisille.:vampire: