tosi on
Eli seksiä ei saa harrastaa sinkkuna vaan pitää mennä heti naimisiin jos aikoo sitä harrastaa. Mitä mieltä olette?
Eikö tällä rouvalla muka ollenkaan ollut tiedossa, ettei pidä seksistä?Ymmärrän jos ei harrasteta yhenillan juttuja ja olla kevytkenkäisiä, mutta on toi asia jonka haluaisin kyllä testata ennenkuin lupaan olla jonkun kanssa koko loppuelämän.
Mulla oli ystävä jonka rouva teki "tahdon" sanomisen jälkeen selväksi, että häntä ei koko touhu kiinnosta sitten yhtään, ei tykänny seksistä. Siinähän nyt sitten elää sen kanssa kunnes kuolema heidät erottaa.
Ei todellakaan ole koska itse en haluaisi ikinä miestä jonka vehkeen kokoa en tietäisi enkä sitä osaako hommat ja kuinka usein haluaa yms.Eiks se olis kiva? toinen ei vertaisi johonkin entiseen hoitoonsa tai odottais jotain utopistista, vaan vois yhdessä opetella. Ei tarvis pelätä tulleensa koeajetuks ja huonoksi todetuks.
Voihan sitä olla toisilleen ainoat kumppanit, vaikka pari harrastaisikin seksiä ennen avioliittoa.Eiks se olis kiva? toinen ei vertaisi johonkin entiseen hoitoonsa tai odottais jotain utopistista, vaan vois yhdessä opetella. Ei tarvis pelätä tulleensa koeajetuks ja huonoksi todetuks.
Eiks vehjeen kokoa voi kysyä? Homman voi oppia, koska eihän se olisi kenenkään kanssa samaa kumminkaan. Ja halut voi muuttua elämän aikana paljonkin.Ei todellakaan ole koska itse en haluaisi ikinä miestä jonka vehkeen kokoa en tietäisi enkä sitä osaako hommat ja kuinka usein haluaa yms.
Miten uskovainen tyttö osaa kyksyä oikean koon perään kun ei tiedä miltä yhdyntä ylipäätään tuntuu?Eiks vehjeen kokoa voi kysyä? Homman voi oppia, koska eihän se olisi kenenkään kanssa samaa kumminkaan. Ja halut voi muuttua elämän aikana paljonkin.
Mut joka avioliitossa on niitä heikkoja kohtia, kenellä sattuu olemaan sitten se seksi, kenellä mitäkin. Entä jos muuten on hyvä liitto?Ymmärrän jos ei harrasteta yhenillan juttuja ja olla kevytkenkäisiä, mutta on toi asia jonka haluaisin kyllä testata ennenkuin lupaan olla jonkun kanssa koko loppuelämän.
Mulla oli ystävä jonka rouva teki "tahdon" sanomisen jälkeen selväksi, että häntä ei koko touhu kiinnosta sitten yhtään, ei tykänny seksistä. Siinähän nyt sitten elää sen kanssa kunnes kuolema heidät erottaa.
Minä en osaisi tuollaista pelätä. Seksi kuuluu vain parisuhteeseen, ja parisuhteeseen kuuluu luottamus. Luottaisin kyllä seurustelukumppaniini, enkä pelkäisi vain olevani joku seksilelu.Niin voi, mutta on siinä se vaara, että toinen vaan käykin ihmisiä läpi ja testaa, että osaako ne mitään ja että minkä kokoset vehkeet löytyy ynnä muuta semmoista.
Hyvä liitto jossa seksi ei toimi? Mielestäni silloin se ei voi olla hyvä avioliitto.Mut joka avioliitossa on niitä heikkoja kohtia, kenellä sattuu olemaan sitten se seksi, kenellä mitäkin. Entä jos muuten on hyvä liitto?
Eipä monet tommosta osaakaan pelätä, mut silti sitä paljon on, että on joka viikonloppu eri tyttö kainalossa ja osa on sit huonoja ja osa hyviä ja kaikissa joku vika löytyy, ennenku löytyy se neiti täydellinen. Ei varmaan joo kaikki osaa semmosta pelätä, mutta kannattaisi ehkä.Minä en osaisi tuollaista pelätä. Seksi kuuluu vain parisuhteeseen, ja parisuhteeseen kuuluu luottamus. Luottaisin kyllä seurustelukumppaniini, enkä pelkäisi vain olevani joku seksilelu.
No munkin mielestä se ois vakava ongelma, johon pitäs kyllä paneutua.Hyvä liitto jossa seksi ei toimi? Mielestäni silloin se ei voi olla hyvä avioliitto.
Onko sulla semmonen polysuhde menossa vai miten?Mua huvittaa tämä kauheasti ku olen naimisissa mutta harrastan seksiä avomieheni kanssa. Mites se sitten... D