Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meinasin sen lainata, mutta eipä tuo näkynyt olevan kallis vaikka tilaisi omaksi. 11+postarit..
Muita kokemuksia?? Kirjaa on myyty vissiin miljoonia?? (joltain sivulta luin)..
319 pvää takana sähkötupakan avulla.
Väittäisin että lukemalla minkään riippuvuuden lopettaminen on ihan täysin ihmisestä kiinni ja hieman hataralla pohjalla. Tietoahan haitoista saa kun lähtee vaan googlettamaan. Ei se siitä kiinni ole. Se pitää vaan olla vahvempaa kuin pelkkä "jonain päivänä varmasti lopetan" se aie siihen.
Mutta jos siitä voi olla apu niin kehoitan kyllä kokeilemaan kaikkia jotka haluaa eroon tupakasta.
Hieno saavutus. Vieläkö käytät sähkötupakkaa?
en nyt tiedä onko sähköTUPAKKAAN siirtyminen niin jeejee-juttu, riippuvuus vaihdettu toiseen.
Mutta joo, olen kirjan joskus lukenut ja kyllähän se vähän laittaa miettimään. Ei mitään uusia mullistavia juttuja siinä ole, mutta kantsii se lukea jos/kun lisämotivaatiota ja potkua lopettamiseen tarvii.
T. 2v ilman röökiä (tai muita vastaavia tuotteita..)
Kyllä.
Enkä varmaan kovin äkkiä lopetakkaan tätä.
Sainpahan vuodet takaisin mitä on saatavissa 15 vuoden polttamisen jälkeen.
Mulla on vuosia paljon enemmän ja toivon, että tämä ois nyt se mun juttu.
En oikeastaan enää polta (muutakuin satunnaisesti seurassa jämät). Mutta jos tuo auttas pääsemään eroon nikotiini pastilleista.. Rahaa niihin menee kuussa 50.. Ois muutakin käyttöä ko.summalle.. Ja jos lopetan pastillit, aloitan samantien tupakoinnin..
Yksi neuvo asiaan, jos ei haittaa.
Perehdy hyvin aiheeseen, jollet ole jo.
Tarkoitan siis; laitteet, tehot, akut, nesteet.
Yksi kardinaalimunaus mitä moni harrastaa on trendiseksikkäät sähkösavukkeet. Eräs hyvin suuri maahantuoja on tehnyt aika valtavan trademarkin, mutta ongelmana on se että suurin osa sen tuotteista on alimitoitettuja juuri tupakoinnista pois siirtyville, se ei haittaa jos on kova tahtotila lopettamiseen, mutta lopettamisesta voi tehdä hieman helpompaakin kun itse tietää mitä tarvitsee, kokeilemalla ja testaamalla.
Sähkötupakan ja nesteiden maailma on valtava. Se ei ole ihan sama mitä suuhunsa pistää. (ei kai se koskaan ole)
Vähän sama kuin sanoisit:
En nyt tiedä kannattaako juhlia sitä että vaihdoit ainaisen mäkkärissä syömisen kotiruokaan.
se nyt ei ole suinkaan sama asia, mutta ymmärrettävästi sähkötupakoija tapaansa puolusteleeToivottvavasti pääset siitäkin joskus eroon!
Sädekehä, hyvin kiiltää.
Kerroppas lisää niistä vaaroista. Olen yhtenä korvana.