IhanaValo
Ai hitsi, sekin vielä..kiitos muistutuksestaJa kannattaa olla tarkkana; mun äiti ku teki lapasia siskontytölle niin tuli vahingossa kaks vasenta. Joutu sit tekeen vielä kaks lisää
Ai hitsi, sekin vielä..kiitos muistutuksestaJa kannattaa olla tarkkana; mun äiti ku teki lapasia siskontytölle niin tuli vahingossa kaks vasenta. Joutu sit tekeen vielä kaks lisää
Sentäs hengissä oot vielä...tosin aika harvinainen kävijä olet nykysin.Ihana tunne kun onteloissa painetta..
Käytettävissäsi pitäis olla työterveyshuolto, paikallinen arvauskeskus ja jos ei kumpaankaan pääse otille, niin yksityinen.Ei kai mulla ole poskiontelon tulehdus? Nyt on pää kipeä. Mulla on ollut kerran nuorena ja samat oireet.
Hoitsu muuten sanoi että jos tulee korkea kuume niin soittaa uudelleen. Mulla on ollut pientä lämpöä.
Työterveyshuolto on toisella paikkakunnalla. En jaksa sinne asti lähteä. Paikalliseen arvauskeskukseen soitin eilen. Yksityiseen ei ole varaa. Soitan maanantaina uudestaan. Menen terkkariin ja istun siellä niin kauan kunnes saan hoitoa.Käytettävissäsi pitäis olla työterveyshuolto, paikallinen arvauskeskus ja jos ei kumpaankaan pääse otille, niin yksityinen.
Juu hengissä vielä ollaan! Reissannut aika paljon viimeisen kuukauden aikana ettei ole kotona kerennyt kuin pyykit pestä, jos sitäkäänSentäs hengissä oot vielä...tosin aika harvinainen kävijä olet nykysin.
Samoissa touhuissa. Vaikka kämppä onkin poikamiesboksiksi suurinpiirtein ihmismäisessä kunnossa, mutta maanantaiaamusta alkaa muutaman vuoden takaiseen putkiremppaan liittyvä kuntokartoitus/jälkitarkastus, niin ihan ulkokultaisuussyistä pitänee tänään puunata kylppäri ja tiskipöytä.ja sit siivoomaan,volyymit kaakkoon ja hommiin! piti jo aamulla alkaa mutta tulikin ylläripylläri meno niin ei ehtinyt joten nyt on ruvettava vaikkei kyllä yhtään inspais kun arskakin rupes paistaa ja kaikkee.
Lady kokeilee tota:Työterveyshuolto on toisella paikkakunnalla. En jaksa sinne asti lähteä. Paikalliseen arvauskeskukseen soitin eilen. Yksityiseen ei ole varaa. Soitan maanantaina uudestaan. Menen terkkariin ja istun siellä niin kauan kunnes saan hoitoa.
Missäs oot reissannu? Kyllä nyt sun täytyy vähän petrata täälläkin oloa, ikuvahan tässä rupee tulee kun vallan pois.Juu hengissä vielä ollaan! Reissannut aika paljon viimeisen kuukauden aikana ettei ole kotona kerennyt kuin pyykit pestä, jos sitäkään
Mulla on boxin siivous kans aika iisipiisi juttu mutta vähän kiltämäti on retuperälle jäänyt viimesen 2vkon aikana niin nyt sitten paremmin taas.Samoissa touhuissa. Vaikka kämppä onkin poikamiesboksiksi suurinpiirtein ihmismäisessä kunnossa, mutta maanantaiaamusta alkaa muutaman vuoden takaiseen putkiremppaan liittyvä kuntokartoitus/jälkitarkastus, niin ihan ulkokultaisuussyistä pitänee tänään puunata kylppäri ja tiskipöytä.
Pohjoisessa tullut kuljettua nyt paljon, ei kauheasti ole koneellakaan joutanut olemaan. Mitä nyt satunnaisesti facebookissa jos sattunut olemaan kone lähettyvillä?Missäs oot reissannu? Kyllä nyt sun täytyy vähän petrata täälläkin oloa, ikuvahan tässä rupee tulee kun vallan pois.
3 vihreetä kurkoa ja iso sipsipussi?Ääh, leffa"iltaa" tiedossa, mitä käyn kaupasta...?? Vai käynkö mitään?
Pitää teiltä kysyä kaikki..
Hmm...3 vihreetä kurkoa ja iso sipsipussi?
Tiedän tuon. Mä vaan pelkään että kaik vesi menee kurkkuun. :ashamed:Lady kokeilee tota:
Nenähuuhtelu Wikipedia
Lisäksi suolavedellä kurlaaminen auttaa mahdolliseen kurkkukipuun.
no rikastuin siitten 8e edestä pullonvienti reissulla nii ois nätti ilta lähtee istuu iltaa mutta en taida jaksaa.
Mullapa on suklaa-nougat jädeä.En sitten käyny mitään herkkuja, vähän vatuttaa kun toisaalta olis mieli tehny mut jospa se jotain ees auttais.
Hitto tuo Hobitti on pitkä leffa...lasten iltapala-aikakin koitti jo