The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mitäs me asiamies keksitään vai painunko nukkumaan minäkin,susta kuitenkaan saa nukkuseuraa kun valvot taas koko yön
Mä olen hirveen huono keksimään, kun mulla ei ole sitä semmoista... öööh... mielikuvitusta.

Johonkin aikaan päivällä muuten väsytti ihan vietävästi, mutta ajattelin sinnitellä iltaan, että saisin yön kunnolla nukuttua. Arvaa nukuttaako enää.
 
IhanaValo
:wave: Huomenta! Oispa nukuttanu, harmi ettei lapset oo vielä itseohjautuvia vaan piti nousta aamupalaa laittelemaan :)
Ite en keksi mitä haluisin syödä..: / Aamuisin kun ei meinaa mikään maistua ja sit meinaa joskus tulla paha olo kun ei mitään syö.
 
Lady Gardenea
Onko muuten normaalia että räkä on keltavihreää ja paksua?

Eilen soitin terkkariin mun vaivoista. Hoitsu sanoi vain että yskä voi kestää n.3viikkoa. Kysyi multa tupakoinko. Tupakoin mutta senkö takia pitää kärsiä eikä pääse lääkärille? Nyt tosin mennyt 2-3 tupakkia vuorokaudessa.
 
IhanaValo
Onko muuten normaalia että räkä on keltavihreää ja paksua?

Eilen soitin terkkariin mun vaivoista. Hoitsu sanoi vain että yskä voi kestää n.3viikkoa. Kysyi multa tupakoinko. Tupakoin mutta senkö takia pitää kärsiä eikä pääse lääkärille? Nyt tosin mennyt 2-3 tupakkia vuorokaudessa.
Siis et päässy ollenkaan ees hoitajalle??
Meillä jos soittaa päivystykseen niin yleensä ees hoitajalle pääsee jututtettavaksi, ja se päättää sit onko lääkärikäynnille tarvetta, ts. tarviiko lääkekuuria tms.
 
Lady Gardenea
Ei kai mulla ole poskiontelon tulehdus? Nyt on pää kipeä. Mulla on ollut kerran nuorena ja samat oireet.

Hoitsu muuten sanoi että jos tulee korkea kuume niin soittaa uudelleen. Mulla on ollut pientä lämpöä.
 
Sangria
Ei kai mulla ole poskiontelon tulehdus? Nyt on pää kipeä. Mulla on ollut kerran nuorena ja samat oireet.

Hoitsu muuten sanoi että jos tulee korkea kuume niin soittaa uudelleen. Mulla on ollut pientä lämpöä.
Laita päätä alaspäin, satuuko? Minul ainakin tullu törkee paine siihen jos poskiontelon tulehdus. Myös kävellessä tai hyppiessä tuntuu kipua ylähampaissa. Minulla ainakin oli noin.

Toivotaan ettei sinul ole, parantumisia :hug:
 
IhanaValo
Ei kai mulla ole poskiontelon tulehdus? Nyt on pää kipeä. Mulla on ollut kerran nuorena ja samat oireet.

Hoitsu muuten sanoi että jos tulee korkea kuume niin soittaa uudelleen. Mulla on ollut pientä lämpöä.
No voi kökkö, toivotaan ettei oo..
Ei varmaan sitten auta muu ku lepäillä ja juoda paljon. Ihmehoitsuja sielläpäin ilmeisesti. Luulis ettei veis niin hirveesti niidenkään aikaa kurkata potilaan korvat, kurkku ja ne poskiontelot..
 
IhanaValo
Eka lapanen muuten peukkua vaille valmis :) Noissa sukissa ja lapasissa muuten se huono puoli että kun on sen yhden saanu taisteltua valmiiks niin niille on vielä parikin tehtävä..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä