Onko teistä 14cm kalu miehellä jo hyvän kokoinen?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
a.t.
Mitä ihmeen väliä sillä on nautinnon kannalta onko se 14 vai 20? Kysyy nainen jonka herkin alue (sanokaa vaikka g-pisteeksi) on ainakin aikas alhaalla, ihan muutama sentti suuaukolta. Paljon tärkeämpää on se onko se tarpeeksi paksu ja tuntuuko se oikeassa kohdassa (eli ehkä siten se klisee, että miten sitä käyttää). ja sitä paitsi, eikös 20 senttiä satu jo, jos sillä pohjaan asti paukuttaa? ja oletteko te tosiaan mitanneet senttimitalla miestenne kalut?? En ikinä tekis tommosta, ajatelkaa jos miehenne mittais teidän vaginan väljyden tai rinnanympäryksen?? Eli en siis tosiaan tiedä minkä mittainen miehelläni on. Varmaankin sitten aika pieni jos tällä palstalla esitettyihin arvioihin on uskominen.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
naaras minäkin
[QUOTE="vieras";28833518]kenenkään naisen emätin ei ole 20cm :D[/QUOTE]

Ei varmasti normaalitilassa olekkaan(luojan kiitos), mutta tositoimissahan se aina pitenee... naisillakin.

"vieras"
Mitä ihmeen väliä sillä on nautinnon kannalta onko se 14 vai 20? Kysyy nainen jonka herkin alue (sanokaa vaikka g-pisteeksi) on ainakin aikas alhaalla, ihan muutama sentti suuaukolta. Paljon tärkeämpää on se onko se tarpeeksi paksu ja tuntuuko se oikeassa kohdassa (eli ehkä siten se klisee, että miten sitä käyttää). ja sitä paitsi, eikös 20 senttiä satu jo, jos sillä pohjaan asti paukuttaa? ja oletteko te tosiaan mitanneet senttimitalla miestenne kalut?? En ikinä tekis tommosta, ajatelkaa jos miehenne mittais teidän vaginan väljyden tai rinnanympäryksen?? Eli en siis tosiaan tiedä minkä mittainen miehelläni on. Varmaankin sitten aika pieni jos tällä palstalla esitettyihin arvioihin on uskominen.
mulla ainakin 20 senttinen sattuu, kerran ollu sellanen ja en kyllä enää uudestaan halua. ei siinä oikein pystyny nauttimaan ku koko ajan piti varoa ettei mee pohjaan asti

apua :D
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28833495:
Ei näytä paljon miehellä olevan arvoa palstan naisille...
Kyllä sä oot säälittävä. Kirjota nyt vielä ihan suoraan että sulla on tosi pikkuinen pippeli. :LOL:

Ap:n kysymykseen, kikkelisi on keskikokoinen.

[QUOTE="vieras";28833673]sehän myönsi jo tuolla aiemmin että sillä on mitättömän pieni muna :D[/QUOTE]

Totta kai :D pikkurillin kynnen kokoinen, ja kuten tällä palstalla olen huomannut, se koko määrittää minun arvoni miehenä ja ihmisenä. Eikös se näin mennyt?

• Tykkää
Reactions: Govalon
apua :D
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28833684:
Totta kai :D pikkurillin kynnen kokoinen, ja kuten tällä palstalla olen huomannut, se koko määrittää minun arvoni miehenä ja ihmisenä. Eikös se näin mennyt?
Sä han itse aloit tuota arvon määrittelyä huutelemaan. Arvotatko itse naiset tissien koon perusteella vai mistä moinen luulo?

[QUOTE="vieras";28833743]No ajattelin niin, että sinulla on uusi. Kuka sitä epämiellyttävän eksän kalusta haluaisi kirjoittaa.[/QUOTE]

No, ajattelin tässä kaluja yleensä. En kenenkään tietyn kalua. Mut nyt alko panettaa, kaikki tää kalukeskustelu.

Yhteistyössä