Onko teistä 14cm kalu miehellä jo hyvän kokoinen?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
Mä en voi sille mitään mutta mua säälittää ne miehet,joidenka naiset tulee tänne ilmoittamaan miehensä melan pituuden kun on ensin maattu sängyssä mittanauha kourassa ja yritetty mitata otsavanne kireänä melaa sellasesta kohtaa että vois ilmoittaa ainaki sentin vielä lisää.
Sellasessa suhteessa on kyllä rakkaus ja intohimo huipussaan.Miesparat.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sen täytyy olla ihan oma rotunsa joka mittaa. Itsellä ei ole koskaan käynyt mielessä, enkä ole tavannut naistakaan joka olisi kesken kaiken alkanut kaipaamaan mittanauhaa. Jos sellaisen tapaan, niin se suhde oli joka tapauksessa mittaustulosta lyhyempi.

Mitä seuraavaksi? Sekuntikello suorituspaikan viereen?

No, onneksi oleellinen asia on jo laskettu, niin sitä ei tarvitse murehtia kummemmin:

Jos aatellaan, että mulkku on 15 cm pitkä ja pistetään yhdynnän kestoksi 10 minuuttia ja lasketaan vaikkapa 33 työntöä/minuutti, niin kerralla tulee matkaa 50 metriä.

No, 50 metriä/kerta tarkoittaa, että 2000:lla kerralla kertyy 100 000 metriä eli 100 km.

Eli noin kerran viikossa seksiä harrastava nainen saa elämänsä aikana yli 100 km mulkkua.

Kun otetaan vielä huomioon, että keskimääräinen ejakulaatio on ehkä 5 millilitraa, niin 2000:lla kerralla kertyy 10 000 millilitraa eli 10 litraa siemennestettä.

Jotenka mulkun keskikulutus on 10 litraa satasella.

"akka"
Sen täytyy olla ihan oma rotunsa joka mittaa. Itsellä ei ole koskaan käynyt mielessä, enkä ole tavannut naistakaan joka olisi kesken kaiken alkanut kaipaamaan mittanauhaa. Jos sellaisen tapaan, niin se suhde oli joka tapauksessa mittaustulosta lyhyempi.

Mitä seuraavaksi? Sekuntikello suorituspaikan viereen?

No, onneksi oleellinen asia on jo laskettu, niin sitä ei tarvitse murehtia kummemmin:

Jos aatellaan, että mulkku on 15 cm pitkä ja pistetään yhdynnän kestoksi 10 minuuttia ja lasketaan vaikkapa 33 työntöä/minuutti, niin kerralla tulee matkaa 50 metriä.

No, 50 metriä/kerta tarkoittaa, että 2000:lla kerralla kertyy 100 000 metriä eli 100 km.

Eli noin kerran viikossa seksiä harrastava nainen saa elämänsä aikana yli 100 km mulkkua.

Kun otetaan vielä huomioon, että keskimääräinen ejakulaatio on ehkä 5 millilitraa, niin 2000:lla kerralla kertyy 10 000 millilitraa eli 10 litraa siemennestettä.

Jotenka mulkun keskikulutus on 10 litraa satasella.
Ihana :D:D:D
Joo mä oon 50v eikä mun ole tähän päivään käyny mielessäkään että olisin meloja mittaillu,miksi sitä pitää tehdä,mitä siitä saa?

1
Mulla on idea. Ostakaa verkkokaupasta lasidildo. Kun ootte lämpimiä työntäkää ensin lämmitetty lasidildo pimppiin ja kulli samaan reikään.. Ei tartte lähteä iso munasta etsimään. Mun miehellä kuitenkin normi melkein 20cm. Suosittelen lämpimästi :)

"noona"
Kai se on. Samanmoiseen on ollut tyytyminen jo 10v. Eikä siinä. Nautinnon saan. Ka hyvä mies muuten kaikinpuolin. Toki kyllähän silmää hivelis kunnon monsteri mut...eipä siinä.

Tyhmää mitata pituutta, kun tilavuus on olennaisin tekijä. Onneksi tilavuus on helppo mitata: vesilasi täyteen vettä ja pippeli sinne. Syrjäytynyt vesimäärä = peniksen tilavuus.

Naisen kohdalla hän täyttää kondomin vedellä ja sovittelee mikä on optimi itselleen. Kondomiin laitettu vesi = tilavuus = optimi peniksen koko.

Siitä sitten treffi-ilmoitukseen vaatimukset tilavuudelle puolin jos toisin.

Yhteistyössä