[QUOTE="joopajoo";28833019]Ymmärsin kyllä, mutta oma pointtini olikin, ettei niihin Facebookin mielikuviin kannata luottaa noin vaan, kannattaa ihan tavata ja tutustua ihmisiin.
Sekin vaihtelee, kelle mielikuvat ja ulkoiset asiat on tärkeitä ja kelle ei. Itse en juuri välitä ulkoisista seikoista omalla kohdallani, ja siksi en tulisi toimeen ihmisen kanssa, jolle on tärkeää se, miltä näyttää ulospäin. Ei sellainen ihminen olisi onnellinen minun kanssani, enkä minä hänen, vaikka muuten meillä koulutustaso ja kiinnostuksenkohteet kohtaisivatkin.
Eli on ihan ok tuomita ja hylätä mies kaveripiirin ulkoisten seikkojen perusteella, jos se itselle on tärkeää. Ei se rupusakkikaan varmaan aapeen kanssa viihtyisi.

[/QUOTE]
Katselin tämän aloituksen innostama omia kavereita Fb:ssä. Aika harva kyllä ilmaisee mitään syvällistä kuvassaan tai kansikuvassaan. Joistan huomaa kyllä heti, että tuo on ihan Annan tapaista tai että jee, nyt se Antti on päässyt sinne minne haaveili pääsevänsä. Yhdestä nuoresta tohtorista ei kyllä voi kuvan perusteella päätellä mitään, ei edes sitä koulutustasoa mistään, kun se ei lue missään. Toisaalta yhdellä kotiäidillä on ehkä kaunein kuva ikinä kansikuvanaan, ja se on hänen itsensä ottama ja kertoo hänestä paljon - paitsi ei sellaiselle joka häntä ei tunne.
Moni silti haluaa Fb:ssäkin luoda jotain kuvaa itsestään. Jos jollekin nämä asiat ovat tärkeitä, hän kyllä tekee päätelmiä niistä, eikä ehkä välitä siitä riskistä että metsään mennään?