M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vastaan tuohon yllä olevaan kysymykseen että itse en pidä matkustelusta mutta mikä onni, löysin myös mieheni joka ei pidä matkustelusta. Etelän lomahelvetti ei meille sopisi =D, kiva jos se teille sopii. Käymme kuitenkin minireissuilla suomen sisällä lasten kanssa ja lähimaissa ja olemme päättäneet sen yhden isomman matkan tehdä lasten kanssa kunhan nuo kasvavat.
Mutta eihän lasten olekkaan meidän kanssa pakko matkustaa kauemmaksi, onhan heille mummut ja papat!
Harrastuksia on kouluikäisillä 2 (äidin onneksi samoja =D niin ei tartte koko ajan kuskata) , nuoremmilla on 1 oma juttu.
Asumme omakotitalossa, kaikilla oma soppi ja juuri sopiva meille =) !
Autoja on 1 joka on minun käytössäni pääsääntöisesti.
Laitanpa vastakyselyn vieras nimimerkille:
Koska olet viimeksi askarrellut lasten kanssa?
Koska tehnyt ruokaa lasten kanssa?
Koska ulkoillut lasten kanssa?
Koska pelaillut lasten kanssa rauhassa ilman kiirettä?
Kuinka usein on kiire aamuja ja kaikilla hermot kireenä? Kuinka usein on ylipäätään niin kiire että lapset jäävät vähemmälle huomiolle?
Tekeekö lapsesi tarhassa pisempää päivää kuin sinä töissä?
Elämän valintoja...
Miksi ihmeessä mä olisin kateellinen jos en HALUA olla vuosikausia kotona mak.... tekemässä töitä?![]()
Ja minä olen kotona pääosin yksin joten päivät vaan venyy. Viikonloppuisin ehkä saa nukkua pisempään ja oma aika, olen ajatellut että saan sitä vielä viettää yllin kyllin ehkä vielä joskus jos elämä niin suo =) , olisihan se joskus kiva vaikka ommella mutta pääosin en edes kaipaa mitään omaa.
Se on sitä kuuluisaa etenkin suomalaisille surullisen tyypillistä KATEUTTA. Kun itsellä ei ole varaa tai halua tai voimia jäädä lasten kanssa kotiin, niin sitten mollataan niitä, jotka näin ovat päättäneet tehdä .
Se, mikä hommassa oikeasti on vähän ongelmallista on tukien nostaminen (Suomessa). Monissa muissa maissa taas kotiäidit eivät saa mitään tukia , mutta toisaalta heidän miehensäkään eivät joudu maksamaan maailman korkeimpia veroja... Nykyisessä asuinmaassani ei ainakaan ole noin negatiivista suhtautumista kotiäiteihin, pikemminkin päinvastoin. Ehkäpä se johtuu siitä, etteivät työssäkäyvät koe maksavansa heidän elämäntapaansa verorahoin. Suomessa kuitenkin mennään suoalaiseen tyyliin, joten jos yhteiskunta mahdollistaa kotiäitien tukien nostamisen, niin tottahan helvetissä niitä nostetaan, enkä sitä yhtään ihmettele, enkä varsinkaan siitä lähtisi ketään syyllistämään.
En myöskään näe mitään tarvetta kotiäitien todistella sitä kuinka rankkaa kotiäitiys on. Itse en näe mitään väärää siinäkään, jos kotiäiti vaikka heräilee yhdeksän aikaan aamulla, ottaa päivällä nokoset ja menee aikaisin nukkumaan. Miksi elämän pitäisi olla rankkaa kärsimystä? Tuntuu siltä, että on niin hemmetin muodikasta olla kiireinen ja valittaa, että kuinka kaikki on niin vaikeata ja rankkaa...
Ja minä olen kotona pääosin yksin joten päivät vaan venyy. Viikonloppuisin ehkä saa nukkua pisempään ja oma aika, olen ajatellut että saan sitä vielä viettää yllin kyllin ehkä vielä joskus jos elämä niin suo =) , olisihan se joskus kiva vaikka ommella mutta pääosin en edes kaipaa mitään omaa.
Miksi koet olevasi "paska"? Eikö jokainen ole parasäiti lapselleen sillä tyylillä mikä hänelle/perheelle on paras?
Vastaan tuohon yllä olevaan kysymykseen että itse en pidä matkustelusta mutta mikä onni, löysin myös mieheni joka ei pidä matkustelusta. Etelän lomahelvetti ei meille sopisi =D, kiva jos se teille sopii. Käymme kuitenkin minireissuilla suomen sisällä lasten kanssa ja lähimaissa ja olemme päättäneet sen yhden isomman matkan tehdä lasten kanssa kunhan nuo kasvavat.
Mutta eihän lasten olekkaan meidän kanssa pakko matkustaa kauemmaksi, onhan heille mummut ja papat!
Harrastuksia on kouluikäisillä 2 (äidin onneksi samoja =D niin ei tartte koko ajan kuskata) , nuoremmilla on 1 oma juttu.
Kuinka usein on kiire aamuja ja kaikilla hermot kireenä? Kuinka usein on ylipäätään niin kiire että lapset jäävät vähemmälle huomiolle?
Elämän valintoja...
Miksi koet olevasi "paska"? Eikö jokainen ole parasäiti lapselleen sillä tyylillä mikä hänelle/perheelle on paras?
pakko vastata tuohon etelän loma halvettiin..on niitä muitakin kohteita ja kyllä lapset hyötyy matkailusta. Riippuu tietysti vähän kohteesta jne.Vastaan tuohon yllä olevaan kysymykseen että itse en pidä matkustelusta mutta mikä onni, löysin myös mieheni joka ei pidä matkustelusta. Etelän lomahelvetti ei meille sopisi =D, kiva jos se teille sopii. Käymme kuitenkin minireissuilla suomen sisällä lasten kanssa ja lähimaissa ja olemme päättäneet sen yhden isomman matkan tehdä lasten kanssa kunhan nuo kasvavat.
Elämän valintoja...
pakko vastata tuohon etelän loma halvettiin..on niitä muitakin kohteita ja kyllä lapset hyötyy matkailusta. Riippuu tietysti vähän kohteesta jne.
On tietenkin, samoin on mahtavia isejä jotka ottavat vastuuta ja hoitavat lapsiaan tasavertaisesti äitien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28831552:Älä kiillota turhaan äitiyttä, kyllä niitä umpisurkeita äitejäkin on.
Varmaan maksatte sitten itse kulunne, ilman KHT:tä .Vaimosi kun on täällä haukkunut "yhteiskunnan elätit".Minusta on hienoa jos perhe on järjestänyt niin että toinen vanhemmista hoitaa lasta kotona pitkään. Ainakin kolmevuotiaaksi vaikka joskus se voi olla vaikea järjestää. Eikä ole haittaa ollenkaan jos kykynee olemaan kotona koulun aloitukseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28831592:Miten ne lapset hyötyy siitä?