Minkä puhelimen näistä ostaisit ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja geegee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti samsungin. Ja ihan siks että se on paras. Sonyn puhelimet ei oo mulle tuttuja enkä välitä tutustuakaan, ja Nokiaan, etenkin Lumiaan, en koskis pitkällä tikullaan!

[QUOTE="juups";28822867]Ehdottomasti samsungin. Ja ihan siks että se on paras. Sonyn puhelimet ei oo mulle tuttuja enkä välitä tutustuakaan, ja Nokiaan, etenkin Lumiaan, en koskis pitkällä tikullaan![/QUOTE]Olipa mahtavia perusteluja!

Itse ostaisin Nokian koska se on mun mielestäni hinta-laatusuhteeltaan noista paras. En tykkää Androidista missään puhelimessa, kaikilla Samsung Galaxy S4:n omistavilla kavereillani ja työkavereilla on ollut niissä vikoja, joillakin on puhelin vaihdettu jopa kahdesti. Ei tietenkään tarkoita että kaikki ovat viallisia mutta kun kohdalle sattuu niin vituttaahan se.

Lumia 920:stä olen jonkin verran kokeillut enkä löytänyt siitä mitään mikä olisi ärsyttänyt. Näyttö on iso ja loistava ja kamera mun tarpeisiin hyvä.

Olipa mahtavia perusteluja!

Itse ostaisin Nokian koska se on mun mielestäni hinta-laatusuhteeltaan noista paras. En tykkää Androidista missään puhelimessa, kaikilla Samsung Galaxy S4:n omistavilla kavereillani ja työkavereilla on ollut niissä vikoja, joillakin on puhelin vaihdettu jopa kahdesti. Ei tietenkään tarkoita että kaikki ovat viallisia mutta kun kohdalle sattuu niin vituttaahan se.

Lumia 920:stä olen jonkin verran kokeillut enkä löytänyt siitä mitään mikä olisi ärsyttänyt. Näyttö on iso ja loistava ja kamera mun tarpeisiin hyvä.

No kuule, eiks ollukin. :D Mun mielestä puhelimen hankina ei oo niin vakava juttu, et se vaatis mitään kovin syvällistä analyysiä... ja se on yks niistä tuotteista, jotka on ihan makuasioita. Yks tykkää yhdestä ja toinen taas ei voi sietää sitä. Kuten huomasit, sä ottasit Lumian, mä taas en surkeen kokemukseni perusteella koskis siihen enää ikinä. Mullon ollu reilun vuoden s3, loistava vehje, ja aikanaan vaihdan sen vain samsungin uudempaan malliin.

Noista Sony Xperia Z:n. Olen Android-leirissä, joten Noksu putoaa automaattisesti pois, ja Samsungin pakkomielle käyttää halvan oloista muovia lippulaivapuhelimissaan alkaa jo kyllästyttää. Z:n kamera ja näyttö ovat saaneet arvioissa moitteita, mtta toisaalta hyvä akunkesto ja tyylikäs, roiskeenkestävä ulkokuori kompensoi. Mutta itse ottaisin tällä hetkellä HTC:n Onen tai odottaisin Mororolan Moto X:ää saapuvaksi Eurooppaan.

Uusimmat

Yhteistyössä