V
vierailija
Vieras
Nyt en ymmärrä missä vika. Puhelin Samsung Galaxy S ...jos sillä on merkitystä. Mistä johtuu ja mitä teen ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, vaan Veikon Koneesta UUDEN puhelimen hintaan 179 !Ostit siis käytetyn puhelimen?? Kai siihenkin saa tehdasasetukset palautettua.
Myyjä laittoi sen puhelimen mulle koteloon..Eli oli avattuna pakkaus. Voinko purkaa kaupan tällä perusteella ?Oliko siinä puhelimen paketissa turvasinetti vielä tallella?
Myyjä laittoi sen puhelimen mulle koteloon..Eli oli avattuna pakkaus. Voinko purkaa kaupan tällä perusteella ?
Moka ei välttis ole puhelimen myyjän vaan on käymättä jossain muualla tai puhelimessa on käytetty komponentteja joissa joku käyttökokeilu. Mun puhelimessa oli mahdollisesti sellainen juttu, sillä kuvat oli selvästi jostain Aasiasta ja niissä ei oltu länsimaista ihmistä nähtyään. Tosin jos kyse puhelimeen tallennetuista yhteystiedoista niin asia erikseen, varsin jos ovat suomalaisia. Haloo nostaisin ja medianäkyvyyttä. Ei näin saa tuotteita myydä.
Eli puhelin ei todellakaan ollut uusi vaan käytetty. Eiku takasin kauppaan valittamaan, että miten ne on käytetyn puhelimen myyneet uutena? Kyllä voit purkaa kaupat.Myyjä laittoi sen puhelimen mulle koteloon..Eli oli avattuna pakkaus. Voinko purkaa kaupan tällä perusteella ?