Ostin uuden puhelimen ja se on täynnä nyhteystietoja ja kuvia ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä tässä on voinut tapahtua; onko puhelin sittenkin käytetty ? Uuden hinnan ainakin maksoin. Eikä missään tullut ilmi että se on käytetty. Hohtavan uusi ainakin on.

Mulle käyny sama Soneralta ostetun puhelimen kanssa. Muistista löytyi toisen henkilön valokuvia vaikka laite aivan uusi ja sinetöity. Nostin rähinän ja sain kompensaationa uuden puhelimen sekä puhelinlaskuhyvityksiä.

Voi jumalauta. Jos on pakko kusettaa asiakkaita, niin kannattaiskohan edes tyhjentää se puhelin. Hitto mitä evo-porukkaa. Ikävä juttu sulle ap, mutta kyllä saat kaupat peruttua!

Moka ei välttis ole puhelimen myyjän vaan on käymättä jossain muualla tai puhelimessa on käytetty komponentteja joissa joku käyttökokeilu. Mun puhelimessa oli mahdollisesti sellainen juttu, sillä kuvat oli selvästi jostain Aasiasta ja niissä ei oltu länsimaista ihmistä nähtyään. Tosin jos kyse puhelimeen tallennetuista yhteystiedoista niin asia erikseen, varsin jos ovat suomalaisia. Haloo nostaisin ja medianäkyvyyttä. Ei näin saa tuotteita myydä.

Moka ei välttis ole puhelimen myyjän vaan on käymättä jossain muualla tai puhelimessa on käytetty komponentteja joissa joku käyttökokeilu. Mun puhelimessa oli mahdollisesti sellainen juttu, sillä kuvat oli selvästi jostain Aasiasta ja niissä ei oltu länsimaista ihmistä nähtyään. Tosin jos kyse puhelimeen tallennetuista yhteystiedoista niin asia erikseen, varsin jos ovat suomalaisia. Haloo nostaisin ja medianäkyvyyttä. Ei näin saa tuotteita myydä.

Oh sorry tyhmät autocorrect typot

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä