En ala,en ala, en ala!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no nii,i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no nii,i

Vieras
Eräs miespuolinen otus kerto menevänsä treffeille ja mua rupes ärsyttää! Ihan vaan siksi että tykkään ite siitä miehestä mutta meillä on vaan seksiä meidän välillä.En tietenkään ole ainoa kenen kanssa harrastaa sitä,en edes mitenkään varsinainen vakkari seksikumppani(f.buddy) mutta kun kertoi menevänsä "oikeille" treffeille niin mua rupes harmittaa,en ole ennekään saanut suutani auki et tykkään siitä muutenkin kuin vaan seksimielessä. Mielummin sitten vaikka pelkkää seksiä sen kanssa kuin se että se nyt löytäs jonkun seurustelukaverin oikeesti.Tietysti se omasta mielestä se voisin olla vaikka minä:D Kylläpä on taas sotku johon olen itseni saanut.

No nyt on vika mahis julkistaa tuntees. Epäilen kuitee, että moni nainen on ahneuksissaan mustis kuullessaan kaverimiehensä pariutumisaikeista. Oli joku Datallekin ehdotellut suorasukaisesti kaikkea, kun Data oli kertonut lähtevänsä treffeille kanssani. Noh, aina ei tunnustuksillakaan mitään voita.

Kyllä minusta tuntuu, että myöhästyit nyt junasta. Olisi todellakin kannattanut kertoa tunteista aiemmin. Ei mies ala enää harkitsemaan sinua, jos on sinulle kertonut, että lähtee treffeille. Itsellänikin on ns. vakkari ja olen tehnyt aikanaan selväksi, että olen otettavissa seurustelukumppaniksi, jos kiinnostusta löytyy.

No nyt on vika mahis julkistaa tuntees. Epäilen kuitee, että moni nainen on ahneuksissaan mustis kuullessaan kaverimiehensä pariutumisaikeista. Oli joku Datallekin ehdotellut suorasukaisesti kaikkea, kun Data oli kertonut lähtevänsä treffeille kanssani. Noh, aina ei tunnustuksillakaan mitään voita.

Noh,en taida ehtiä sillä kun pukkaa treffit jo päälle ja en viimeksi saanut sanottua mitään ja kenties olisin vain nolannut itseni. Juuri kun olen tavannut kivan ja hauskan miehen.Ei olla montaa kerta ehditty tapaamaan. En ala! Ei tässä näin pitänyt muutenkaan käydä että menisin ja ihastuisin tai jotain sen suuntasta.

Kyllä minusta tuntuu, että myöhästyit nyt junasta. Olisi todellakin kannattanut kertoa tunteista aiemmin. Ei mies ala enää harkitsemaan sinua, jos on sinulle kertonut, että lähtee treffeille. Itsellänikin on ns. vakkari ja olen tehnyt aikanaan selväksi, että olen otettavissa seurustelukumppaniksi, jos kiinnostusta löytyy.

Olisi ja olisi,no milläs olisit kun vasta kertoi ja tajusin vasta jälkikäteen että hemmetin hemmetti se menee oikeille treffeille.Täytyy toivoa nyt et jompikumpi ei miellytä toista tai kumpikaan ja seuraavalla kerralla jos jossain törmäillään niin avata suunsa.

Olisi ja olisi,no milläs olisit kun vasta kertoi ja tajusin vasta jälkikäteen että hemmetin hemmetti se menee oikeille treffeille.Täytyy toivoa nyt et jompikumpi ei miellytä toista tai kumpikaan ja seuraavalla kerralla jos jossain törmäillään niin avata suunsa.

No kuinka kauan olitte "törmäillyt" ennen miehen treffeille lähtöä? Nopeat syövät hitaat, niin se tuppaa menemään. Toki tuossa on vielä se mahdollisuus, että treffit menee pieleen, jolloin sinulle avautuu vielä tilaisuus.

Oletkos hieman hassu? Ehdit sä vieläkin korjata tilanteen ja kertoa, että jos treffit menevät mönkään, lähdet sinäkin mielelläsi. Sittenpähän mies tietää että sä saattaisit olla valmis enempäänkin. Ja sä tiedät, onko se.

Muutoin kai tuhlaat aikaasi. Siis JOS haluat oikean suhteen

Oletkos hieman hassu? Ehdit sä vieläkin korjata tilanteen ja kertoa, että jos treffit menevät mönkään, lähdet sinäkin mielelläsi. Sittenpähän mies tietää että sä saattaisit olla valmis enempäänkin. Ja sä tiedät, onko se.

Muutoin kai tuhlaat aikaasi. Siis JOS haluat oikean suhteen

Hei, millainen on se "oikea" suhde? Ei avoin suhde ole parisuhdetta huonompi. Kyse on vain ihmisistä ja siitä, mitä sovitaan...

Hei, millainen on se "oikea" suhde? Ei avoin suhde ole parisuhdetta huonompi. Kyse on vain ihmisistä ja siitä, mitä sovitaan...

No ei ole huonompi, ei. Jos teillä siis on suhde, mihin kumpikin on sitoutunut ja on satavarma että haluaa pysyä suhteessa vaikka muita treffaillessa tulisi vastaan mitä.

Jos taas vaan nai jonkun kanssa säännöllisesti, ei se ole edes vapaa suhde minusta.

No, en minäkään ihan kaikkeen ryhtyisi, kuten toiseksi naiseksi/ salarakkaaksi. On minullakin moraali. Heh!

Mä ryhdyin toiseksi naiseksi kun mulle se oikea tuli vastaan. Vaan siinäpä kävi niin, että jo seuraavalla kerralla kotona käydessään mies sanoi sen aikaisen suhteensa irti ja se mun toisena naisena olosta sitten. Oli moraalitonta, joo, mutta eipä se nainen saa ikinä tietää että mies treffasi mut jo ennen sitä.

Noh,en taida ehtiä sillä kun pukkaa treffit jo päälle ja en viimeksi saanut sanottua mitään ja kenties olisin vain nolannut itseni. Juuri kun olen tavannut kivan ja hauskan miehen.Ei olla montaa kerta ehditty tapaamaan. En ala! Ei tässä näin pitänyt muutenkaan käydä että menisin ja ihastuisin tai jotain sen suuntasta.

No on tosi kiva mies kun panee ympäri kyliä :snotty:

Usein mies hakee erilaista naistyyppia vakavaan seurusteluun ja toisenlainen sopii sitten fuckbuddyksi.
Sä taidat olla sitä fuckbuddy-materiaalia, joten jättäisin miehen rauhaan ja toivottaisin onnea uuteen suhteeseen.

[QUOTE="vieras";28811606]Usein mies hakee erilaista naistyyppia vakavaan seurusteluun ja toisenlainen sopii sitten fuckbuddyksi.
Sä taidat olla sitä fuckbuddy-materiaalia, joten jättäisin miehen rauhaan ja toivottaisin onnea uuteen suhteeseen.[/QUOTE]

Millanen on fuckbuddy materiaalinen?

Eräs miespuolinen otus kerto menevänsä treffeille ja mua rupes ärsyttää! Ihan vaan siksi että tykkään ite siitä miehestä mutta meillä on vaan seksiä meidän välillä.En tietenkään ole ainoa kenen kanssa harrastaa sitä,en edes mitenkään varsinainen vakkari seksikumppani(f.buddy) mutta kun kertoi menevänsä "oikeille" treffeille niin mua rupes harmittaa,en ole ennekään saanut suutani auki et tykkään siitä muutenkin kuin vaan seksimielessä. Mielummin sitten vaikka pelkkää seksiä sen kanssa kuin se että se nyt löytäs jonkun seurustelukaverin oikeesti.Tietysti se omasta mielestä se voisin olla vaikka minä:D Kylläpä on taas sotku johon olen itseni saanut.

Sano tälle jannulle, että haluat parisuhteen hänen kanssaan ja toivo että treffit menevät päin mäntyä ja ottaa sut.

[QUOTE="vieras";28813477]Sano tälle jannulle, että haluat parisuhteen hänen kanssaan ja toivo että treffit menevät päin mäntyä ja ottaa sut.[/QUOTE]

Se onnistuu sitten kun seuraavan kerran näen hänet ehkä jossain joten toivoa sopii että treffit ei suju.

Voi kauhee,nyt ne on ilmeisesti sitte treffannu ellei oo jompikumpi perunu,mitenköhän siellä on menny? Joo,oon utelias mutta tää on ihan kauheeta kidutusta! Oon miettiny tätä miestä koko hel*etin päivän ja sen hymy on iskostunut mun verkkokalvoihini!

Meniköhän treffit sittenkin hyvin,profiilia ei löydy enää:( Eikai auta kun kysyä jos miestä näkyy jossain että miten treffit meni ja vastauksen perusteella katsoa miten sitten.Taisin nyt möhlästä koko jutun:(

Yhteistyössä