Mua asia kiinnostaa koska täytän täs kuus 50.Pukeudun miten haluan eikä mun lapset mua häpee.Päinvastoin sanovat että näytät hyvältä,seksikkäältä ja kato ny miten toiki mies sua katsoo.
Pukeudun kyllä niin että rinnat näkyy,siis avokaulaiset puserot,lyhyet mekot jos niin haluan.Olen laihduttanut ja näytän paremmalta kuin ikinä jos ei teinivuosia lasketa.
Ei 50 vee ole mikään mummo jolta on elämä jo ohitse ja joka ei saa eikä halua nauttia miesten positiivisista katseista ja omasta seksuaalisuudestaan.
Mun äiti näytti 50 veenä mummolta,mä en halua näyttää eikä mun ole tarvis.
Mä voin käydä samoissa baareissa mun aikuisten lasteni kanssa ja tyttäreni kanssa ja flaksi käy.Hän on toki kauniimpi,hoikempi ja nuorempi mutta vientiä riittää molemmille.Hän on sanonut että on ylpeä siitä että hänen äitinsä on vielä kaunis ja nuorekas vaikka on jo 50.
Mä elän tosin parisuhteessa kuudetta vuotta jälkeen avioeroni joka oli 11 vuotta sitten joten mua ei vieraat miehet kiinnosta mutta tarjontaa olis niin että rumempia saa potkia pois.Silti en ole mitenkään erityisen kaunis,ylipainoakin on jokunen kilo mutta en ala pukeutua säkkiin tai jakkupukuun sen vuoksi että ikäni on 50 kun en ole sellaisiin tähän mennessä koskaan pukeutunutkaan.
Äitini sanoi joskus musiikkimaustani että kyllä se siitä kun kasvat aikuiseksi.
Edelleen metallimusiikki on mulle se juttu,pukeutuminen varmaan lähtee siitä myös.
Hyvä bändi ja hyvä keikka ja taatusti keikun eturivissä hillumassa eikä kukaan ole mulle tullu sanomaan että olet säälittävä kun olet jo 50.Ei meidän piireissä tuijoteta numeroita,me eletään.Sen soisin kaikille muillekkin.
Kun on jo näin kamalan vanha on elämä opettanut sen että mitä väliä mitä muut sanoo ja ajattelee.