mies haluaa tietää naisten mielipiteen..

• Viestiketjun aloittaja miekkonen
  • Ensimmäinen viesti
M32
[QUOTE="hmmmmm";28802815]Jos parikymppinen ei tajua, että joka kerta kun sen elimensä naisen sisälle vie on pienen pieni mahdollisuus raskauteen olemassa, niin olisi kannattanut pysyä hereillä biologian tunnilla.
Oli ehkäisy mikä tahansa, niin kaikki voi pettää.
Jos sitä ei voi kestää, niin kannattaisi elää selibaatissa[/QUOTE]Abortti on myös mahdollinen.

M32
[QUOTE="vieras";28803162]Tässä juuri ystäväni meni tekemään abortin, joka ei onnistunut kunnolla (oli vielä kaavinta, eli se perusteellisempi), mutta silti oli jäänyt jäämiä kohtuun ja sai pahan kohtutulehduksen. Oli vaarassa menettää kohtunsa. Että tottakai se abortti on ihan hyvä vaihtoehto ja kannattaa kaikille suositella![/QUOTE]Pitäisikö anekdoottisi todistaa jotakin? Abortti on hyvä valinta monelle naiselle ja aika ilmeinenkin vielä, jos ei kerran lasta halua. Positiivisia aborttikokemuksia voi lukea vaikkapa täältä.

"vieras"
Pitäisikö anekdoottisi todistaa jotakin? Abortti on hyvä valinta monelle naiselle ja aika ilmeinenkin vielä, jos ei kerran lasta halua. Positiivisia aborttikokemuksia voi lukea vaikkapa täältä.
En minä mikään abortin vastainen ole, mutta tosiaanko tuollainen operaatio, jossa tosiaan komplikaatioita myös syntyy, on sellainen, joita voitaisiin liukuhihnalla teettää? Naisen keho voi alkaa myös hylkiä raskauksia, jos abortteja tehdään useampia. Ensimmäisellä ei välttämättä ole vielä vaikutusta, mutta useampi aiheuttaa lapsettomuutta. Kohtutulehdus siitä ensimmäisestäkin abortista voi aiheuttaa pysyvän lapsettomuuden. Nainen menettää lapsen, eikä voi saada enään koskaan lapsia. Siinä voi tuntua, että koko elämä on pilalla.

Ja tosiaan, siitä ehkäisystä voi huolehtia vaikka tuplaehkäisyllä. Nainen voi käyttää pillereitä ja mies kumia, niin on aika suuri todennäköisyys ettei niitä lapsia silloin synny. Jos toinen pettää tai hajoaa, sillä hetkellä usein toinen on sitten suojana. Miehen on turha vedota siihen, että nainen unohti pillerin, jos itse ei ole mitään suojaa käyttänyt. Ei ole pelkästään naisen tehtävä huolehtia ehkäisystä.

tvh
Kertoako vaiko ei riippunee pitkälti varmaan siitä mitkä fiilikset treffailusta jää..Jos tuntuu että synkkaa ja kemiat kohtaa ja molemmilla on ihastumista ja haluja nähdä uudelleen niin kannattaa varmasti kertoa, ja samalla valottaa taustoja.. Miksi tilanne on se mikä on. Kunnioitettavaa, että haluat kuitenkin olla lapsen elämässä vaikkette yhdessä arkea eksän kanssa eläkään. Huonomman kuvan sinusta antaisi se, jos et olisi tietävinäsikään tulevasta lapsesta ja pesisit kätesi koko touhusta. Isänä oleminen tulee varmasti rikastuttamaan elämääsi ja tuomaan siihen paljon uutta sisältöä, kuten myös tulevan kumppanisi joka toivottavasti osaa arvostaa rehellisyyttäsi ja sitä tosiasiaa että oikeassa elämässä ei kaikki aina mene niinkuin oppikirjoissa (ja strömsössä).. :)

"vieras"
Tämä kannattaa tehdä selväksi ensitreffeillä, tietääpä juosta karkuun.
Eli jokainen nainen haluaa lapsen? :LOL:

Aloittajalle: kerrot heti. Elämistä ei tarvitse lopettaa, eikä lapsen tulo ole mikään este deittailulle, varsinkin jos lapsi enimmäkseen äidillään on. Perseestähän lapsen tilanne on, kun iskä ei asu saman katon alla, mutta se taas on eri juttu.

"natasja"
Mitä sä sekopää riehut, mistä sä tiedät vaikka nainen olis jättänyt ap:n sen jälkeen kun on nussinut sen koko kaveripiirin läpi!! Aina vika ei ole miehessä joten ole hiljaa jos et tiedä asioiden oikeaa laitaa
sinusta voisi tehdä rikosilmoituksen,samat asiat pätee netissä kuin tosi elämässäkin.

ap tuossa yhdessä viestissä sanoo ettei halua lasta,mutta on sellaisen kuitenkin alulle laittanut! kyllä mä uskon että ap on se jättäjä..

"vieras"
Älä sitten vaan kuvittelekaan, että annat naisen kiristää sinua suhteellanne ikään kuin lapsen tapaaminen ja teidän suhteennne olisivat jotenkin niputettuna yhteen. Olet niin nuori, niin saatat antaa periksi ja sitten myöhemmin kaduttaa. Muista aina, että et voi syytellä naista siitä ettet lasta tapaa, jos et itse tee kaikkea mahdollista lain puitteissa tapaamisten eteen.

sfjodg
[QUOTE="natasja";28804049]sinusta voisi tehdä rikosilmoituksen,samat asiat pätee netissä kuin tosi elämässäkin.

ap tuossa yhdessä viestissä sanoo ettei halua lasta,mutta on sellaisen kuitenkin alulle laittanut! kyllä mä uskon että ap on se jättäjä..[/QUOTE]

Rikosilmoituksen MISTÄ?! :D Sä itse kirjotit ap:lle tosi rumasti vaikket edes tiedä miten asiat oikeasti on, älä sitten itke jos sulle joku hieman ärähtää

n-25
Jospa miekkonen kuitenkin toivoo, että nainen päättäisi tehdä abortin, jolloin hän pääsisi ahdistavasta vastuusta kuin koira veräjästä. :( Alkuperäiseen kysymykseensä hän sai jo monta hyvää neuvoa.

Yhteistyössä