Pisaroi, piristelee, ripistelee, ripsii...? Mä käytän sanaa pisaroi. Asun pääkaupunkiseudulla.
Murrekysymys 02.08.2013 #1 Pisaroi, piristelee, ripistelee, ripsii...? Mä käytän sanaa pisaroi. Asun pääkaupunkiseudulla.
Viikate 02.08.2013 #2 Tihuuttaa. Pk-seudulla asun, kotoisin olen Tampereelta Reactions: Criminal Mind
piukkelis 02.08.2013 #7 Ripsii ja piskoittelee. Asun Etelä-Pohjanmaalla, mutta kotoisin Keski-Suomesta.
FreezeCat 02.08.2013 #16 Tihhuuttaa, ripsuttaa, tihkuttaa, ripottaa, tuhnuttaa.... Niitä on niin paljon! E-K:n vaikutuspiirissä mutta matkanvarrelta tarttunut suuhun sitä ja tätä sananpartta...
Tihhuuttaa, ripsuttaa, tihkuttaa, ripottaa, tuhnuttaa.... Niitä on niin paljon! E-K:n vaikutuspiirissä mutta matkanvarrelta tarttunut suuhun sitä ja tätä sananpartta...
Karolinskaja 02.08.2013 #24 Savossa myös ripeksii toisinaan tihkuttaa se on miltä kantilta tihrustelloo asioo tai voephan se olla olematakkii.
Savossa myös ripeksii toisinaan tihkuttaa se on miltä kantilta tihrustelloo asioo tai voephan se olla olematakkii.