K
kaaos
Vieras
Meillä on kaaos. Yksi muuttaa tänään omaan kämppään ja me muutkin pakkailaan vähitellen muuttaakseemme kohta pienempään..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moderni. Melkein koko koti on laitettu samantyyliseksi.
Makuuhuoneessa väreinä ruskea ja beige. Alakerta on mustaa, valkoista, harmaata ja punaista
Vessa on ainoa mitä ei ole laitettu yhtään, siellä on niin kamala lattia ettei paljon huvita edes![]()
Mun vessalle jotkut nauraa, että on niin prinsessavessa ettei siellä kehtaa tarpeilla käydäjotenkin mulle on tärkeetä että vessat on siistit ja että siellä viihtyy pidempäänkin
![]()
Meillä ei oo vessassa MITÄÄN laitettunaJotain pitäis keksiä, mut sitä ei vaan saa nätiksi, kun lattia on niin kamala. Siel on sellanen vaaleansininen muovimatto, mikä nousee 10cm seinille :snotty:
Olitteko te jotka muutti ihan naapuriin isompaan asuntoon?joo no sellanen muovimatto on kyllä vaikee koittaa peittää. Joku iso matto?
tai sit vaan remppaa.
Mun vessalle jotkut nauraa, että on niin prinsessavessa ettei siellä kehtaa tarpeilla käydäjotenkin mulle on tärkeetä että vessat on siistit ja että siellä viihtyy pidempäänkin
Tos nyt viel kuva siitä, yläkerran pikkuvessa
9VMNvG - Image - Aijaa.com
Tos nyt viel kuva siitä, yläkerran pikkuvessa
9VMNvG - Image - Aijaa.com
Jos häneltä kysyy mielipidettä niin yleisin vastaus on "sama se on, ihan sama"ei oo mun miehelle ainakaan vissiin väliä. Saunan halusi itse päättää minkälainen tulee
..niin ja on aina kehunut että mulla on hyvä maku <3