Minkä näköistä teillä on kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihanhurahtanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moderni. Melkein koko koti on laitettu samantyyliseksi.

Makuuhuoneessa väreinä ruskea ja beige. Alakerta on mustaa, valkoista, harmaata ja punaista

Vessa on ainoa mitä ei ole laitettu yhtään, siellä on niin kamala lattia ettei paljon huvita edes :D

Kerrostalo 78m2, valoisaa ja siistiä. Vaalea sisustus, tytön huoneessa on väriä hyvän maun rajoissa. Mulla on kalliita huonekaluja sekaisin Ikean kalusteiden kanssa.

Mulle on hyvin tärkeää, että koti on sisustettu ja siisti. Pidän pieniestä hauskoista yksityiskohdista, esim. 70-luvun värikäs keksipurkki hyllyn päällä. Paljon löytyy äidin tekemiä asioita ympäri asuntoa. On mukavaa, kun kaikkea ei nää yhdellä vilkaisulla vaan kun alkaa tarkemmin tutkia niin näkee kaikkia hauskoja juttuja.

Viimeksi muokattu:
Moderni. Melkein koko koti on laitettu samantyyliseksi.

Makuuhuoneessa väreinä ruskea ja beige. Alakerta on mustaa, valkoista, harmaata ja punaista

Vessa on ainoa mitä ei ole laitettu yhtään, siellä on niin kamala lattia ettei paljon huvita edes :D

Mun vessalle jotkut nauraa, että on niin prinsessavessa ettei siellä kehtaa tarpeilla käydä :D jotenkin mulle on tärkeetä että vessat on siistit ja että siellä viihtyy pidempäänkin :D

Tos nyt viel kuva siitä, yläkerran pikkuvessa
9VMNvG - Image - Aijaa.com

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja Doves
Mun vessalle jotkut nauraa, että on niin prinsessavessa ettei siellä kehtaa tarpeilla käydä :D jotenkin mulle on tärkeetä että vessat on siistit ja että siellä viihtyy pidempäänkin :D

Meillä ei oo vessassa MITÄÄN laitettuna :D Jotain pitäis keksiä, mut sitä ei vaan saa nätiksi, kun lattia on niin kamala. Siel on sellanen vaaleansininen muovimatto, mikä nousee 10cm seinille :snotty:

Meillä ei oo vessassa MITÄÄN laitettuna :D Jotain pitäis keksiä, mut sitä ei vaan saa nätiksi, kun lattia on niin kamala. Siel on sellanen vaaleansininen muovimatto, mikä nousee 10cm seinille :snotty:

Olitteko te jotka muutti ihan naapuriin isompaan asuntoon? :) joo no sellanen muovimatto on kyllä vaikee koittaa peittää. Joku iso matto? :D tai sit vaan remppaa.

Tos nyt viel kuva siitä, yläkerran pikkuvessa

Mua alkoi naurattaa kun kuvittelin meille tollasen ja ison, karvaisen miehen sinne istumaan ja lukemaan jotain traktoriesitettä :D:D

Ihana vessa!

Moni käyttää vähän väärin termiä moderni sisustuksessa, se EI tarkoita niitä nykypäivän jyskin/sotkan/maskun tms. lastulevytasoja sekä tämänpäivän huonekaluja ylipäätään.

Moderni sisustuksessa tarkoittaa 50-70-lukujen funktionaalista, pelkistettyä tyyliä ja tämän aikakauden ikonisia huonekaluja.

[QUOTE="vieras";28803066]Mua alkoi naurattaa kun kuvittelin meille tollasen ja ison, karvaisen miehen sinne istumaan ja lukemaan jotain traktoriesitettä :D:D

Ihana vessa![/QUOTE]

:D ei olis kyllä munkaan mies tollasta vessaa halunnut :D mutta alakerrassa on sitten tyyliltään ja väreiltää modernimpi kylpyhuone ja sauna missä voi Hän sitten käydä jos miehekkäämpää tunnelmaa etsii! :D

[QUOTE="vieras";28803183]Maalaisromanttisesti sisustavat, ettekö välitä miehenne mielipiteistä vai eikö heitä kiinnosta koko asia hevonvittua?[/QUOTE]

Jos häneltä kysyy mielipidettä niin yleisin vastaus on "sama se on, ihan sama" :D ei oo mun miehelle ainakaan vissiin väliä. Saunan halusi itse päättää minkälainen tulee :)..niin ja on aina kehunut että mulla on hyvä maku <3

Viimeksi muokattu:
Jos häneltä kysyy mielipidettä niin yleisin vastaus on "sama se on, ihan sama" :D ei oo mun miehelle ainakaan vissiin väliä. Saunan halusi itse päättää minkälainen tulee :)..niin ja on aina kehunut että mulla on hyvä maku <3

Ok.

Meinaan vaan ettei taida naisille olevan ihan sama, jos mies päättääkin tehdä olohuoneesta autotallin ja leväyttää kaljatölkkikokoelman kirjahyllyyn, dartsin seinälle ja isolohko-v8 atomeiksi lattialle.

• Tykkää
Reactions: Hannasi
54m2 kerrostalokaksio + partsi. Tumma laminaatti, toistaiseksi valkoiset seinät. Keittiö on edellisen omistajan poikamiesremontoima, eli mustanharmaata mosaiikkikaakelia, tummat laminaattitasot, keraaminen liesi ja rosterikodinkoneet :D Huonekalut on aika perus ruskeaa/mustaa/ vähän valkoista. Väriä tuo verhot, hyllylaatikot, tyynyt ja mun esillä olevat vaatteet. Pian seinätkin, kunhan miehen yliopisto-opinnot alkaa taas niin, että se on ainakin 6h pois yhteen putkeen :D

Meillä ei ole varsinaisesti sisutettu. Olkkarissa kalusteet on sentään samaa sarjaa kaikki ja värinä pähkinä. Lattia ja seinät on vaaleanharmaat joten väri on ihan kiva. Sohvat on punaiset. Mä kammoan kaikkea valkoista valkoista valkoista ja vierastan myös musta-valkoista tyyliä. Onhan ne sinänsä ihan hienoja, mutta mun mielestä ei kovinkaan kodikasta. Nuo rottinkituolit ym maalaisromantiikkahöpötykset on ihan kaameita. Mä koen oloni vain vaivaantuneeksi sellaissa ympäristössä.

[QUOTE="vieras";28803183]Maalaisromanttisesti sisustavat, ettekö välitä miehenne mielipiteistä vai eikö heitä kiinnosta koko asia hevonvittua?[/QUOTE]

Oma mieheni ei tykkää modernista. Hänelle sopii maalaisromanttinen sisustus, sanoo sen olevan kodikkaan näköinen. Moderni on liian "kliinistä". Tosin meillä ei olekaan mitään yltiöromanttista pitsihörhelöä vaan sopivassa määrin, vanhaa talonpoikaisantiikkia, vaaleaa, pellavaa, rottinkia...ei kauppojen "muka-vanhoja"-esineitä.

[QUOTE="vieras";28803242]Ok.

Meinaan vaan ettei taida naisille olevan ihan sama, jos mies päättääkin tehdä olohuoneesta autotallin ja leväyttää kaljatölkkikokoelman kirjahyllyyn, dartsin seinälle ja isolohko-v8 atomeiksi lattialle.[/QUOTE]

No minun mieheni ei ainakaan ole tuollainen juntti. Tykkää tyylistäni. Kuvan wc:kin sopisi varmaan hänelle, ilman tuota vaaleanpunaista tapettia tosin. :)

Luhtitalon kaksio yläkerrassa, vuokra-asunto.
Seinät on valkoiset, huonekaluissa suositaan tummaa ja sinistä.
Keittiössä on siniset kaapin ovet ja punakankaiset tuolit, keittion pöytä on puunvärinen.

Meillä näyttää nyt ihan oudolta, kun osa asunnosta on rempattu ja osaa ei. Meillä on 70-luvun rivarineliö, tilaa on 110m2. Yläkerrassa on vinokatto ja makuuhuoneissa korkeat huoneet. Makkarit on remontoitu yhtä lukuunottamatta kivasti tapeteilla ja kattopaneeleilla ja savunharmaalla lattialla. Kolmanteen makkariin tulee parvi ja mittatialuskaapit sitten joskus.

Seuraavaksi on vuorossa erillinen wc, sitten portaikko ja yläkerran aula. Kylpyhuoneet saa odottaa, keittiö on jo rempattu. Tyyli on... en tiedä sille nimeä. Se vain on, meidän näköinen. Huonekalut on enemmän vanhahtavia kuin uusia.

[QUOTE="mie";28806506]Muuten ihan nättiä, mutta mielestäni kuvan sohva ei oikein sovi muuhun sisustusmaailmaan.[/QUOTE]

Voi, vieläpä kun ollaan se itse verhoiltu uudestaan ja poistettu divaani-osa siirreltäväksi :) muuten on niin valkoista, niin on kiva että jotain tummaa ja ns. Modernia vanhan kanssa yhdistettynä, hih

Omakotitalo.
Alakerrassa iso tupakeittiö ja vierashuone, niissä on oikeasti vanhoja, itse entisöityjä talonpoikaishuonekaluja. Väreinä vihreä, ruskea ja valkoinen.

Miehen "luola" eli tv-huone kaikkine multimediahässäköineen on loogisestikin tekninen, ja musta-harmaa.

Vintissä on makkarit, siellä on raikkaampaa väritystä ja "tyyli" lähinnä ikeaa..

Yhteistyössä