Ukkomiehellä 4 viikon ikäinen lapsi ja yritti suudella mua!

• Viestiketjun aloittaja lfkösldfkösldkf
  • Ensimmäinen viesti
lfkösldfkösldkf
Tapasin baarissa miehen, jonka kanssa juttelin ja tanssin. En ollut mitenkään haku päällä, mutta hän oli hauskaa seuraa. Mies yritti useaan otteeseen suudella mua ja ehdotti yhteistä yötä. Ei siinä mitään, mutta loppuillasta paljastui et tää mies oli jo naimisissa ja lapsi syntynyt kuukausi sitten. Huhhuh... Kyllä noita ukkomiehiä tuoola baareissa pyörii niin paljon, että oikein hämmästyttää...

"vieras"
[QUOTE="okei";28798835]Tjaa.. pari vloppua sitten olin ulkona 4 hengen porukalla, joista kaikki varattuja, eikä kukaan toisilleen. Hauskaa oli, eikä kukaan tainnut yrittää edes suudella ketään. Miksei varattu voisi käydä baareissa vai onko ne vain ja ainoastaan sinkkuja varten?[/QUOTE]

kyllä mun mielestä on enemmänkin sinkkuja varten

• Tykkää
Reactions: Rockwood
Mä olen aina ihmetellyt mitä varatut hakee baareista?
Eihän sieltä mitään tarvitse hakea, mä tykkään viettää iltaa baarissa miehen ja ystävieni kanssa. Aina ei vaan molemmat päästä samaan aikaan, kun on vuoden ikäinen lapsi.

Nuo pettäjätyypit luultavasti käyvät jossain muualla hakemassa seuraa, kun kantapaikassa, missä kaikki tuntevat toisensa.

[QUOTE="vieras";28798803]jos on kuukauden ikäinen vauva niin ei varmasti seksiä saa kotona paljoakaan. ymmärtäähän sen että sit lähdetään vieraisiin jos ei kotona mitään saa[/QUOTE]

Tätä pelkään, mutta mieheni on yrittänyt vakuuttaa minulle, ettei se nyt ihan noinkaan mene?

lulu desire
että tuo asia jaksaa jotain ihmetyttää.
En puolustele petturipukkeja, mutta niitä on tämä Suomi pullollaan.

t "ammattilainen" - seksipalveluilla korkeakouluopintonsa rahoittava nainen, jonka tavallisista, korkeakoulutetuista ja komeista perheenisistä koostuva asiakaskunta on rahoittanut mulle jo opiskeluaikana omistusasunnon, auton, jne. Keikkaa ois niin paljon kuin ikinä jaksais tehdä, ja rahantuloa ei voi estää. Alunperin oli tarkotus tehdä tätä duunia vaan hetki, mut vaikeeta valitettavasti luopua kun saa niin helpolla korkean elintason, ja tällaselle seksistä nauttivalle naiselle "työ" on huvia, ja asiakkaani sellaisia joille antaisin ilmaiseksikin :D

[QUOTE="vieras";28798803]jos on kuukauden ikäinen vauva niin ei varmasti seksiä saa kotona paljoakaan. ymmärtäähän sen että sit lähdetään vieraisiin jos ei kotona mitään saa[/QUOTE]

Mä en vaan voi yhtyä tuohon kommenttiin. Kyllä miehellä pitää sen verran olla itsehillintää, että ei käy vieraissa. Ei kyllä saa mun ymmärrystä. Kyllä se seksielämä siitä palautuu, kun puoliso saa toipua omaan tahtiin.

Miehelle on luotu kaksi kättä sitä varten, että saa pidettyä huolta himoistaan itse tarpeen tullen.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"vieras"

Sit ei tehdä lapsia, jos mies ei kestä olla ilman seksiä sen aikaa, että puoliso toipuu synnytyksestä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28798969]Sit ei tehdä lapsia, jos mies ei kestä olla ilman seksiä sen aikaa, että puoliso toipuu synnytyksestä.[/QUOTE]

voi sitä miestä muutenkin tyydyttää ku vaan vetelemällä sisään ja ulos

"Viiva"
Meillä ainakin alkoi tuo baarissa ja harrastuksissa juokseminen kun vauva syntyi. Aikaisemmin käynyt ehkä noin 5 kertaa/ vuosi. Nyt vauva 3 kk ja edelliset 7 peräkkäistä viikonloppua on kulunut joko harrastusmatkoilla tai baarissa. Nytkin lähtee pe-su kavereiden kanssa reissuun ja seuraavaksi viikonlopuksi on sopinut lähtevänsä toisten kavereiden kanssa baariin. Eli yhdeksänä viikonloppuna peräkkäin menossa.

Juu ja seksiä ei ole kun en aina jaksa olla suuseksin antavana osapuolena kun näin mentiin jo koko raskausaika ja nyt kun aloitin minipillerit ekoista kuukautisista ei vielä yhtään vuodotonta päivää ole ollut.

"vieras"
Ei kai nyt kaikki petä, vaan sen takia ettei saa kotona seksiä. Exä ainakin petti, vaikka sai seksiä ja paljon.

Kotona oli kaunis, hoikka ja mukava nainen, niin ei kelvannut.

[QUOTE="vieras";28799025]Ei kai nyt kaikki petä, vaan sen takia ettei saa kotona seksiä. Exä ainakin petti, vaikka sai seksiä ja paljon.

Kotona oli kaunis, hoikka ja mukava nainen, niin ei kelvannut.[/QUOTE]

Tuo on niin surullista :(

"aloittaja"
Oon ollut sinkkuna muutaman vuoden ja niitä seuraa hakevia ukkomiehiä on baareissa PALJON! Vituttaa itseänikin, sillä haluaisin löytää jotain muuta kuin seksiseuraa etsiviä perheenisiä, enkä tuhlata aikaani heihin. osa kertoo heti suoraan olevansa varattuja, mutta osa yrittää salata asian. Kyllähän sen tietenkin aina jossain vaiheessa tajkuaa, kun tulee puhe yksityiselämästä, että jos ei vastaukset on ympäripyöreitä, jotain hämärää on taustalla. Suoraan kysymykseen melkein kaikki sitten hämillään vastaakin olevansa varattuja.

"vieras"
että tuo asia jaksaa jotain ihmetyttää.
En puolustele petturipukkeja, mutta niitä on tämä Suomi pullollaan.

t "ammattilainen" - seksipalveluilla korkeakouluopintonsa rahoittava nainen, jonka tavallisista, korkeakoulutetuista ja komeista perheenisistä koostuva asiakaskunta on rahoittanut mulle jo opiskeluaikana omistusasunnon, auton, jne. Keikkaa ois niin paljon kuin ikinä jaksais tehdä, ja rahantuloa ei voi estää. Alunperin oli tarkotus tehdä tätä duunia vaan hetki, mut vaikeeta valitettavasti luopua kun saa niin helpolla korkean elintason, ja tällaselle seksistä nauttivalle naiselle "työ" on huvia, ja asiakkaani sellaisia joille antaisin ilmaiseksikin :D
No jos annat ilmaiseksi hikisille ihrakasoille muutenkin, niin sitten... Miksi sun asiakkaasi olisivat hyvännäköisiä kun suurin osa netistä ilmaiseksikin seuraa hakevistä ukoista on aivan ällöttäviä?

lulu desire
[QUOTE="vieras";28799209]No jos annat ilmaiseksi hikisille ihrakasoille muutenkin, niin sitten... Miksi sun asiakkaasi olisivat hyvännäköisiä kun suurin osa netistä ilmaiseksikin seuraa hakevistä ukoista on aivan ällöttäviä?[/QUOTE]

Laatumiehet (joilla varaa maksaa) hakee tasokasta naista ja maksaa huikeita summia tyydytyksestä, jota ei kotoa saa. Onkohan sulla sisälukutaito vähän hukassa?
Tarkoitin, että näille vakkareilleni voisin periaatteessa antaa ilmaiseksikin, mutta sitähän en heille tietenkään kerro, kun jäis ne tonnit saamatta. Got it...?

Yhteistyössä