N
"noopu"
Vieras
Onko kukaan kattonu Netflixin sarjaa Orange Is the New Black? Kertoo kunniallisen naisen joutumisesta naisten vankilaan. Ihan loistava!! Nyt täytyy vaan odotella kakkoskautta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28795667:Mun tekis mieli katsoa sitä, mutten halua rekata Netflixiin. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28795680:Mikset?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28795667:Mun tekis mieli katsoa sitä, mutten halua rekata Netflixiin. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28795731:En tiedä. En vaan haluu. En tykkää Spotifystakaan.
Ei mulla ole siihen oikeastaan mitään järkevää syytä.
Jep, Netflixin oma sarja. Ja itse oon ollut tosi tyytyväinen Netflixiin, etenkin kun sen saa näkymään suoraan telkkariin ilman mitään ärsyttäviä Silverlight-virityksiä.
Niin miten se edes ostetaan?Meillä ei oo Wifiä eikä digiboxia. Jos katotaan jotain ladattuja sarjoja telkkarin kautta, niin katotaan niitä mun mp3-soittimesta tai miehen puhelimesta niin, että USB on liitetty telkkariin..