Kukaan kattonu sarjaa Orange Is the New Black?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "noopu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"noopu"

Vieras
Onko kukaan kattonu Netflixin sarjaa Orange Is the New Black? Kertoo kunniallisen naisen joutumisesta naisten vankilaan. Ihan loistava!! Nyt täytyy vaan odotella kakkoskautta :)

Joo! eilen katsoin 8 ekaa jaksoa, täytyy ottaa joku päivä toinen putki. Lapsi oli sairaana niin ehti katsoa, nyt on itselläkin vähän heikko olo että ehkä pian pääsen pitää rokulipäivän.....

Onko se se Netflixin oma sarja? En mäkään haluais rekata.. Ehkä pitää tehdä tämä uhraus. Se on kuitenkin vain 4e per napa kuussa, jos järkeillään että mies käyttää sitä myös :D

Jep, Netflixin oma sarja. Ja itse oon ollut tosi tyytyväinen Netflixiin, etenkin kun sen saa näkymään suoraan telkkariin ilman mitään ärsyttäviä Silverlight-virityksiä.

Niin miten se edes ostetaan? :D Meillä ei oo Wifiä eikä digiboxia. Jos katotaan jotain ladattuja sarjoja telkkarin kautta, niin katotaan niitä mun mp3-soittimesta tai miehen puhelimesta niin, että USB on liitetty telkkariin..

Niin miten se edes ostetaan? :D Meillä ei oo Wifiä eikä digiboxia. Jos katotaan jotain ladattuja sarjoja telkkarin kautta, niin katotaan niitä mun mp3-soittimesta tai miehen puhelimesta niin, että USB on liitetty telkkariin..

Netin kautta rekkaat ittes, ja saat sieltä ne tunnukset. Niillä sitten voi katsella eri kautta... mä katson usein pleikkarin kautta (telsusta), tai sitten omalla kännykällä :) ehkä sen saa just puhelimestakin liitettyä telsuun?

Yhteistyössä