Kehuja satelee ja vientiä riittää, kun laihduin 5 kg.

• Viestiketjun aloittaja miehet tykkää hoikista
  • Ensimmäinen viesti
"Linda"
Kyllä 5kg huomaa läskeilläkin, mutta 5kg ei saa vielä niin suuria muutoksia aikaan, että se olisi ns. mikään näkyvä.

Tärkeintä on kuitenkin se, että AP:lla on nyt itsellä hyvä olo. Sillä ei ole merkitystä huomaako naapurin Lissu ja Jamppa laihtumista.

Minä taas olen miesten mielestä liian laiha. Olen aina ollut. Jopa tuntemattomat miehet kokevat oikeudekseen tulla sanomaan, että olin liian laiha.
Toki minua ei hetkauta, etten kelpaisi jollekin tyypille, koska olen onnellisesti naimisissa.

171/56

Panomies
Tosimiehet sensijaan kiihdyttää tahtia jos edessä näkyy sopivaa viidakkoa, kiitoradalla vedellään ns. olosuhteiden pakosta.

[QUOTE="aapee";28789285]Eipä ole kukaan painanut jarrua siinä vaiheessa, kun on kiitoratani nähnyt. ;)[/QUOTE]

"aapee"
Tosimiehet sensijaan kiihdyttää tahtia jos edessä näkyy sopivaa viidakkoa, kiitoradalla vedellään ns. olosuhteiden pakosta.
Noh, kaikkia ei voi miellyttää. Yksi tykkää luomusta, toinen kiitoradasta ja kolmas posliinista.

Minä olen juuri sellainen kuin itse haluan. Jos ei kelpaa, niin se ei ole minun ongelmani. Ikävämpi juttu, jos sinulla lerpahta siinä vaiheessa, kun huomaat että puskaa on siistitty liikaa makuusi.

"Mies"
Vaikuttaa AP:lla olevan kovin heikko itseluottamus, kun pitää käydä netissä uskottelemassa miten hyvä on. AP puolustaa itseään koko ajan "no mulla on muotoja" Olen tiimalasi" peppuni on kovassa huudossa". Ymmärrätkö, että olet epävarma ja ennen kaikkea yrität nyt itsellesi vakuutella, että olet hyvä?

Sinä olet hyvä, sinä olet kaunis ja sinä olet SINÄ! Olet täydellisin sinä.

"aapee"
[QUOTE="Mies";28789366]Vaikuttaa AP:lla olevan kovin heikko itseluottamus, kun pitää käydä netissä uskottelemassa miten hyvä on. AP puolustaa itseään koko ajan "no mulla on muotoja" Olen tiimalasi" peppuni on kovassa huudossa". Ymmärrätkö, että olet epävarma ja ennen kaikkea yrität nyt itsellesi vakuutella, että olet hyvä?

Sinä olet hyvä, sinä olet kaunis ja sinä olet SINÄ! Olet täydellisin sinä.[/QUOTE]

Kyllähän ne makkarat söivät itsetuntoa. Siksipä täällä nyt hehkutan, kun olen niin onnellinen nykytilaani. Tekee tosiaan mieli kailottaa koko maailmalle, miten iloinen nyt olen.

"Vieras"
Hyvä juttu sulle, mutta suosittelen kyllä olemaan itseensä tyytyväinen muutenkin normaalina. Mahtaa vanhempana vituttaa kun olet kuihtunut kurppa, hoikilla kasvot rumentuu nopeammin kuin pyöreämmillä.

[QUOTE="aapee";28789390]Kyllähän ne makkarat söivät itsetuntoa. Siksipä täällä nyt hehkutan, kun olen niin onnellinen nykytilaani. Tekee tosiaan mieli kailottaa koko maailmalle, miten iloinen nyt olen.[/QUOTE]

"aape"
[QUOTE="Vieras";28789421]Hyvä juttu sulle, mutta suosittelen kyllä olemaan itseensä tyytyväinen muutenkin normaalina. Mahtaa vanhempana vituttaa kun olet kuihtunut kurppa, hoikilla kasvot rumentuu nopeammin kuin pyöreämmillä.[/QUOTE]

Elämä on. Kaikkea ei voi saada. En murehdi tuleivaisuutta, vaan nautin tästä hetkestä.

tyrskis
[QUOTE="aapee";28789357]Onneksi pyllyni ei ole löppänä lauta. Nuorena häpesin hyppyripeppuani, mutta viimeiset vuodet sellainen malli on ollut kovassa huudossa.[/QUOTE]

Missä päin?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28789421]Hyvä juttu sulle, mutta suosittelen kyllä olemaan itseensä tyytyväinen muutenkin normaalina. Mahtaa vanhempana vituttaa kun olet kuihtunut kurppa, hoikilla kasvot rumentuu nopeammin kuin pyöreämmillä.[/QUOTE]

No tästä nyt paistaa kateellisuus jo pikkusen liian selvästi läpi :)
Onnea ap laihdutuksesta, itsellä sama projekti meneillään ja innolla jo odotan lopputulosta :)

"aapee"
[QUOTE="vieras";28789450]No tästä nyt paistaa kateellisuus jo pikkusen liian selvästi läpi :)
Onnea ap laihdutuksesta, itsellä sama projekti meneillään ja innolla jo odotan lopputulosta :)[/QUOTE]

Tsemppiä sinulle! Upea lopputulos palkitsee varmasti sinutkin. Sen odottelu motivoi ja kannustaa jatkamaan sitkeästi.

höhhh
Oletpas sinä saanut ap ikäviä vastauksia!! Minusta on ihana lukea, että pieni painonpudotus on lisännyt vientiä ja itsevarmuutta. Tosi kiva kuulla, ja jos tunnet olosi nykyisessä painossasi sopivalta, niin hienoa!!

"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja höhhh;28789503:
Oletpas sinä saanut ap ikäviä vastauksia!! Minusta on ihana lukea, että pieni painonpudotus on lisännyt vientiä ja itsevarmuutta. Tosi kiva kuulla, ja jos tunnet olosi nykyisessä painossasi sopivalta, niin hienoa!!
Niinpä. Mukava kuulla, että jotkut sentään osaavat iloita myös toisten puolesta.

Yhteistyössä