T
"Tyttöpienoinen"
Vieras
Oppisopimuksen koeaika on mennyt ohi, ja opinnot on tällä hetkellä puolivälissä. Olen yrittänyt hakea muualle töihin, vähän aikaa sitten kävi niin, että pomolleni tuli puhelu yrityksestä johon hain. Sain kamalat valitukset, etten saisi hakea muualle töihin ja että minun täytyy unohtaa työnhaku- ennen kaikkea ilmoittaa jos haen muualle.
Nyt haluan soittaa yhteen yritykseen johon todella haluan oppisopimuksella työllistyä, ja käydä opinnot loppuun. Soitanko vaan ronskisti ja odottelen kun pomoni hirmustuu jälleen? Eihän mun tarvii ilmoittaa että aion hakea muualle, muutenhan ne potkaisee mut pois täältä?! Siitä koulusopparin irtisanomisesta se vauhkosi edellisellä kerralla kun ns petin luottamuksen. Nyt onkin koeaika mennyt..
Toivottavasti pääsen pois täältä, toinen vaihtoehto on jäädä ja saada taas huudot ja pomon kierot katseet tästä eteenpäin..
Apua!
en viihdy mm huonon työyhteisön vuoksi, ja uudessa työssä työnkuva on mieluisampi.. Ruokatauolla ajattelin soittaa ja kysyä aikaa työhaastatteluun, jos nyt tänään uskallan.
Nyt haluan soittaa yhteen yritykseen johon todella haluan oppisopimuksella työllistyä, ja käydä opinnot loppuun. Soitanko vaan ronskisti ja odottelen kun pomoni hirmustuu jälleen? Eihän mun tarvii ilmoittaa että aion hakea muualle, muutenhan ne potkaisee mut pois täältä?! Siitä koulusopparin irtisanomisesta se vauhkosi edellisellä kerralla kun ns petin luottamuksen. Nyt onkin koeaika mennyt..
Toivottavasti pääsen pois täältä, toinen vaihtoehto on jäädä ja saada taas huudot ja pomon kierot katseet tästä eteenpäin..
Apua!