Millaisia ihmisiä et sitten kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja valitusta taas:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Ja valitusta taas:)

Vieras
...siis ymmärtämään miten kummassa joku voi ajatella tietyllä tavalla tms... Et välttämättä tarkoita, etteivät sellaiset saisi olla olemassa:)

Tuli vain mieleen, kun minä en yhtään ymmärrä mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka valittaa tietöistä....

Ihminen jolla elämä on järjestyksessä kaikin puolin mutta siitä huolimatta pitää aina valittaa ja narista. Ei vaan jaksa sellasta. Positiivisuutta! Elämä on ihanaa! :D

Sellaisia jotka pitävät elämää kilpailuna.
Yrittävät olla joka asiassa parempia ja saada kaikkea enemmän (kuin vaikkapa naapurit tai sukulaisperhe).

Sinänsä tuo kilpailuasenne on hyvä asia, se saa monen yrittämään kovemmin elämässään. Silloin kun se synnyttää pahansuopaa kateutta (minusta kateus ei ole vain huono asia, riippuu miten sen käsittelee ja tuo ulos) tai egoilua ollaan huonossa paikassa.

En ymmärrä miten jotkut ihmiset kehtaavat antaa odottaa itseään, aina ollaan myöhässä ja keksitään mitä ihmeellisempiä tekosyitä ja pahimpana se, että vielä valehdelleen "menee 5 minuuttia" vaikka todellisuudessa menee 50 minuuttia. En siis ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta olla ajoissa?

Toinen on hipit/naturistit vaik miksi niitä nyt sitten kutsuisi. Luomu eko hörhöt siis, erilaiset äidit osa 9 on todella hyvä esimerkki minkälaisten ihmisten ajatusmaailma ei todellakaan kohtaa omani kanssa. Ei vaan pysty käsittämään, mitä tälläisten ihmisten päässä liikkuu.

En ikinä ole voinut ymmärtää nettikeskustelijoita, jotka kommentoivat keskustelua tai uutista vaikkeivät edes ole lukeneet sitä kokonaan, tai ollenkaan! Jotkut lukevat vain (monesti hyvin kärjistävän) otsikon ja sitten alkavat toitottaa mielipiteitään. Tästä seuraa vain tappelua ja valitusta asian vierestä. Ja tämä on vieläpä niin yleistä että on ihan tavanomaista!

En kykene käsittämään miten joku edes VOI alkaa vastata ennen kuin on perehtynyt siihen mistä puhutaan. Jos ei ehdi tai jaksa lukea koko juttua, MIKSI sitten pitää välttämättä kuitenkin päästä kommentoimaan??!

Erityisen rasittavaa tämä on kun yrittää netissä kysyä jotain neuvoa ja saa vastaukseksi kaikki ne keinot mitä on jo kokeillut, vaikka on juuri kertonut kokeilleensa...

[QUOTE="vieras";28768562]Rolloa, Bootya ja Peyotea. Rolloa jo kirjoitustapansakin takia.[/QUOTE]

Miksi sä et ymmärrä mua? Voit kysyy jos haluat, jotain, mitä et ole ymmärtänyt, ehkä saan sut ymmärtämään.

punaniskaporvareita:He ihailevat halpojen maiden khylttyyritarjontaa omasta positiosta, jalustalta,potevat henkistä,rahalla järjestettyä khylttyyristä ylemmyyttä. Ovat olemukseltaan arvokonservatiivisia ja kontrolloivat paljon. Höllentävät otetta hyväksyen räikeän eriarvoisuuden ikään kuin luonnon lakina. Ison ja suositun puolueen kannattajia omasta kapeasta näkökulmasta.

Naiset on vaikeita mutta onneksi sain opaskirjan:)
Kuinka ymmärrät naisia - opas :
7961332.jpg

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
Siis ihan oikeastiko te ette YMMÄRRÄ näitä ihmisiä?
Oletteko edes yrittäneet?
Väittäisin että normaalilla aivokapasiteetilla ja elämänkokemuksella varustettu aikuinen kykenee kyllä ymmärtämään suurinta osaa ihmisistä jos vähän vaivautuu ajattelemaan.
Tai ehkä olen itse poikkeuksellisen utelias ihmisiä ja elämää kohtaan ja mielelläni yritän ymmärtää miksi joku ajattelee niinkuin ajattelee tai toimii niinkuin toimii.

Vinettäjiä ja pönöttäjiä. Suomeksi sanottuna eri asioista valittajia, jotka eivät oikeastaan koskaan ole tyytyväisiä ja heitä, jotka ovat olevinaan "turhantärkeitä". Positiivisuus ja rentous kunniaan! =)

Lisäys vielä, että olen armollinen itselleni tässä(kin) asiassa, ettei mun kaikkea tarvitse ymmärtääkään :D

Viimeksi muokattu:
Sellaisia ihmisiä, jotka saavat mielihyvää toisen kärsimyksestä tavalla tai toisella. Joko henkisesti tai fyysisesti, eläimien tai ihmisten kärsimyksistä. Niitä en ymmärrä, enkä yritä ymmärtää.

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
Sellaisia, jotka ajattelee vaan itsejään koko ajan...

En myöskään ymmärrä ilkeää juoruilua. Enkä valitusta silloin kun ei oikeastaan ole juuri mitään valitettavaa. Mut näitä nyt sattuu.

ulkokuorenkiillottajat: täytyy olla kallista asuntoa, autoa, tavaraa, vaatetta. merkkiä ja mallia vain. on kamaajan laittama tukka. tekoripset ja geelikynnet. mä en vain näe noissa ihmisissä mitään mielenkiintoista enkä ymmärrä miten joku jaksaa rakentaa koko olemisensa jonkun vaatemerkin tai rakennekynnen tai merkkiauton ympärille. sit tulee selittään mulle et vitsi kato kun löysin halvalla jonku gabbanan laukun ja mä oon ihan et hä, kenen? entä sitte?

• Tykkää
Reactions: Doves
ulkokuorenkiillottajat: täytyy olla kallista asuntoa, autoa, tavaraa, vaatetta. merkkiä ja mallia vain. on kamaajan laittama tukka. tekoripset ja geelikynnet. mä en vain näe noissa ihmisissä mitään mielenkiintoista enkä ymmärrä miten joku jaksaa rakentaa koko olemisensa jonkun vaatemerkin tai rakennekynnen tai merkkiauton ympärille. sit tulee selittään mulle et vitsi kato kun löysin halvalla jonku gabbanan laukun ja mä oon ihan et hä, kenen? entä sitte?

Mutta jos nämä asiat tuovat hänelle onnea, niin mitä sitten? Sulle tuo erilaiset asiat onnea ja hyvä niin :) Toki vois olla hörhö ja sanoa että onhan se harmi kun ei tiedetä sisäistä mielenrauhaa ja sitä, että ainoastaan se voi tuoda onnea. Mutta se taas on minun asiani :)

Mutta jos nämä asiat tuovat hänelle onnea, niin mitä sitten? Sulle tuo erilaiset asiat onnea ja hyvä niin :) Toki vois olla hörhö ja sanoa että onhan se harmi kun ei tiedetä sisäistä mielenrauhaa ja sitä, että ainoastaan se voi tuoda onnea. Mutta se taas on minun asiani :)

eikös tämän ketjun tarkoitus ollut kertoa et millasia ihmisä ei ymmärrä???
mulle noi materialiset asiat on vain todella kaukasia joten mun on vaikea ymmärtää et miten joku voi saada kiksejä kun laukun kyljes on joku merkki. varmaan hekään ei ymmärrä mua kun mä oon ihan into piukas kun löysin ruostuneen ämpärin.

Yhteistyössä