[QUOTE="Kyselyä";28760790]Joo siis omasta mielestäni ei ole todellakaan noloa, mutta törmäsin toisella nettisivustolla nuorten (20-30v) naureskeluun mäkkityöskentelyä kohtaan ja sitä pidettiin nolona.
Jotkut epäilivät mäkkärissä työskentelevien älyllisiä lahjoja ja yksi ilmoitti, että on mielummin työtön, kuin menisi "johonkin mäkkäriin töihin".
Tuli vaan jotenkin epätoivoinen ja raivostunut olo kun niitä luki, että halusin kuulla täältäkin vähän "aikuisempaa" mielipidettä, että kuinka yleistä tuollainen työlle nyrpistely on.
Oon mä sen toki tiennyt, että nykynuorison keskuudessa on kovassa huudossa elää lainarahan voimin samalla elintasolla, kuin 50-vuotiaat jotka on tehneet vuosikymmeniä töitä elintasonsa eteen.
Kaikki pitäisi saada heti nyt eikä tajuta, ettei kouluttamaton nuori voi saada heti sitä kovapalkkaista unelmaduunia, kun ei koulutetutkaan usein saa ainakaan vastavalmistuneena.
Mut joo, huolestuttaa vaan kovin ihmisten asenteet (ja etenkin nuorten), kun ns.paskaduunin tekeminen on noloa, mutta pikavipeillä biletys ja shoppailu ei.[/QUOTE]
Jotenkin järkyttää sekin, ettei kuvakkeessa edes ole mitään ihan 13v tasoa vaan nuorta aikuista 18-30v ja silti yhtä ylpeää paskasakkia. Hyi että. Minkälainen tulevaisuus Suomella on jos nuoret aikuiset oikeasti on suurin osa tuollaisia?! Toivottavasti tuonne on pesiytynyt enemmän tuota roskasakkia. :/
Outoa, koska ei mun lähipiirissä ole koskaan tullut törmättyä tuollaisiin asenteisiin ja olemme juuri tuota ikäluokkaa. Tai 20-31 vuotiaita taitaa olla iso osa.