Olisiko mielestäsi noloa työskennellä mäkkärillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyselyä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole mielestäni noloa ja olen itsekin nuorena työskennellyt. Hyvä työpaikka, jossa oppi tekemään todella töitä. Paljon muitakin nuoria ja hauskaa oli.

Nykyään rekrytoin paljon nuoria töihin ja Mäkkäri-kokemus on ehdottomasti positiivista työkokemusta. Jos joku on siellä viihtynyt useamman kuukauden, niin tiedän, ettei ainakaan pelkää työntekoa. Yliopistotutkinto on itselläni, jos se nyt mitenkään tähän liittyy. Ap sitä kuitenkin kysyi.

Nyt löysin itsekin gallupin, kuunnelkaas!

Gathy sanoi... (22.07.2013 23:17)Oon itse mielummin työtön ku jossai mäkkäris duunissa. :D
Tämän sanoi 22v nainen

exxile sanoi... (tänään 12:06)Koska ei bimbo muuta työtä osaa tehdä. :)
23v nainen

Brickwalker sanoi... (tänään 10:54)bimboja lissuja jotka ei saa muualta töitä ku mäkkäristä
Ei ikää, nuorelta pojalta näyttää

mipsa sanoi... (tänään 02:06)koska pissikset keskittyy itsensä ammattiin opiskelun sijaan itseensä...
22v nainen

Krankkenhakken sanoi... (tänään 01:24)Jos ne on nuorempana olettanu että saa sillä ulkonäöllä loistoduunia mut toisin kävikin...?
joku parikymppinen

jaumau sanoi... (tänään 00:10)Aivot ei riitä parempaan duuniin? ;)
Vastaa
ei ikää

vimp sanoi... (22.07.2013 23:36)koska hyvännäköset ei vaivaudu kouluttautumaan parempiin duuneihin, koska ne luulee pärjäävänsä ulkonäöllään. Saletti teoria. Mutta vastaan ''työ kun työ''.
ei ikää

Näistä naisista vain yksi ei ollut elähtäneen näköinen itsensä pöhöttyneeksi juonut white trashia ikävästi muistuttava suomursu. Yhdisti juuri kamala meikkipakkeli ja horomaiset itsekuvatut keikistelyt. Tuo miespuolinen oli taas aika pikkupojan näköinen, eli laitetaan iän piikkiin.

Mutta miltäs tuntuu, tässäkö on meidän tulevaisuus?

Itsekin olen ollut Mäkissä töissä vuoden verran. Kovasti oli työnhaku ollut päällä ja olin todella iloinen, kun ei tarvinnut enää lähetellä papereita sossuun vaan pääsi töihin. Miksi se olisi noloa? Palkka oli kohtuullinen ja ravintola-alan TES:n mukainen. Vastuuta ja työntekijäpalkintoja alkoi pikkuhiljaa ropista. Oli meillä töissä pari lääkiksessä opiskelevaakin, jos aloittaja epäilee, että se yhteiskunnallinen asema vaikuttaisi merkittävästi siihen, mitä työtä pitää "nolona" vai pitääkö mitään.

Itse opiskelen tällä hetkellä yhteiskuntatieteitä, ammattia ei ole vaan lukio pohjalla.

Itsekin olen ollut Mäkissä töissä vuoden verran. Kovasti oli työnhaku ollut päällä ja olin todella iloinen, kun ei tarvinnut enää lähetellä papereita sossuun vaan pääsi töihin. Miksi se olisi noloa? Palkka oli kohtuullinen ja ravintola-alan TES:n mukainen. Vastuuta ja työntekijäpalkintoja alkoi pikkuhiljaa ropista. Oli meillä töissä pari lääkiksesä opiskelevaakin, jos aloittaja epäilee, että se yhteiskunnallinen asema vaikuttaisi merkittävästi siihen, mitä työtä pitää "nolona" vai pitääkö mitään.

Itse opiskelen tällä hetkellä yhteiskuntatieteitä, ammattia ei ole vaan lukio pohjalla.

Mun mielestä mikään työ ei ole noloa, vaan nimenomaan hienoa että ihmiset tekee työtä rahansa eteen.
Mun mielestä noloa on elää laiskuuttaan valtion rahoilla.

Lisäys, oon tehnyt äitiysloman ja opiskelun ohessa siivoojan töitä, ja teen niitä nyt kesälläkin satunnaisesti. Loppuvuodesta valmistun metallin pintakäsittelijäksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse olen ollut 6v Hesellä, enkä kadu päivääkään. Mäkkäri ja Hese on ravintolamaailmoissa arvostettuja työpaikkoja, kun niissä on korkeat standartit hygieniaan. Valmistuin lukiosta 2004 ja sieltä suoraan Heselle. Vieläkään en ole kouluttautunut, mutta en koe "paskaduunia" noloksi. Meille tavallisille kaupantädeille, ravintolatyöntekijöille, roskakuskeille, bussikuskeille, sivoojille maksetaan kuitenkin suht. hyvää palkkaa, että pärjäät sopivasti, ni miksi kieltäytyä duunista? Ilman tavallisia duunareita olisi kovapalkkaisimmat ihmiset pulassa. Nykynuorison asenne on vinksahtanut jo kauan aikaa sitten. Mutta tiedän myös aikuisiq jotka työttömänä riutuu nälässä ja rahaongelmissa, mutta kieltäytyvät normiduunista kun ei sovi koulutetuille. Mielummin duunissa kuin sossun luukulla!

Mäkkäri valittiin viime(kin) vuonna yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista, se kertonee jo jotain? Käly oli siellä vuosia töissä, hyvin viihtyi ja palkka + etenemismahdollisuudet olivat ok, myös.

No en ole ollut Mäkkärissä mutta Hesellä olin pari vuotta ja itseä ei hävettäny. Lähipiirille tuntui olevan noloa, varsinkin miehen puolelta. Sama homma kun olin hotellisiivojana ja Halpa-Hallin kassatyttö. Nykyisin työskentelen lähärinä ja vuoden päästä pitäisi olla toimintaterapeutin paperit (amk)

Olen työskennellyt mäkkärissä useita vuosia, aloitin lukioaikana. Palkalla maksoin vuokrat ja ostin lukiokirjat, en tarvinut penniäkään opintolainaa :)

-kemiantekniikan insinööri

Ei olisi ollut todellakaan noloa. Itse nuorempana ja opiskeluaikana työskentelin siivoojana. Ei sekään aina herkkua ollut. Kyllä meillä oli ainakin selvää, että mentiin töihin Heseen, Mäkkiin, kaupan kassalle, lapsia hoitamaan, siivoamaan jne. JOS päästiin. Ja mielestäni kaikki, jotka olivat esim. lukioaikana töissä, olivat siitä tosi ylpeitä. Ihan sama, mikä homma.

Nykyään ammattini aineenopettaja, johon FM-tutkinto.

No ei tosiaankaan ole noloa, itsekin harkitsin pikaruokapaikkaa työvaihtoehdoksi ensimmäistä ammattiani opiskellessa, mutta päädyin kuitenkin tekemään hoitotöitä opiskelujen ohessa. Hoitotöitä tein myös opiskellessani toista tutkintoani (yli puolet opiskeluajasta, sen jälkeen siirryin uuden alan pariin). Ja ei, en todellakaan häpeä, jos joku lapsistani päätyy jossain vaiheessa pikaruokapaikkaan töihin. Päin vastoin olisin ylpeä siitä!

Olen sairaanhoitaja ja juristi (tällä hetkellä siis teen juristin hommia).

Ei ole noloa. Sekään ei ole noloa rakentaa uraa mäkkärissä. Kansainvälinen pörssijätti kun tarjoaa varmasti mielenkiintoisia töitä laidasta laitaan. Vai kuinka noloa olisi vaikka kertoa olevansa McDonald's Inc:n kansainvälisen markkinoinnin johtaja?

Uusimmat

Yhteistyössä