M
"mirmar"
Vieras
Täällä on varmaan joitain joilla on vaihdevuodet tai tutulla on... Itse olen 43v ja olen alkanut epäillä, että vaihdevuodet alkavat jo käynnistellä itseään. Pms on vaivannut ennenkin, mutta nyt ovat pahentuneet ja vaivaavat ovulaation aikana että vähän ennen menkkoja. Välillä tuntuu, että pään sisällä asuu joku hysteerinen pikkulikka
. Paniikkia, itkua ja epävarmuutta iskee pikkuasioistakin. Menkat ovat vielä aika säännölliset. Päivän pari myöhässä tai aikaisemmin, mutta niin on ollut aina. Onkohan tässä menossa nyt ne esivaihdevuodet
?
Heh, etsin tietoa netistä sanoilla pms ja vaihdevuodet. Tuli mielenkiintoinen hakutulos
:
"Osta PMS & Vaihdevuodet osoitteessa Fitnesstukku.fi
www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/.../pms-vaihdevuodet/index.html?
Meiltä löydät PMS & Vaihdevuodet sekä muut tarvikkeet treeneihisi. Suurin tarjonta ja parhaat hinnat, älä missaa tarjouksiamme!2
. Paniikkia, itkua ja epävarmuutta iskee pikkuasioistakin. Menkat ovat vielä aika säännölliset. Päivän pari myöhässä tai aikaisemmin, mutta niin on ollut aina. Onkohan tässä menossa nyt ne esivaihdevuodet Heh, etsin tietoa netistä sanoilla pms ja vaihdevuodet. Tuli mielenkiintoinen hakutulos
"Osta PMS & Vaihdevuodet osoitteessa Fitnesstukku.fi
www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/.../pms-vaihdevuodet/index.html?
Meiltä löydät PMS & Vaihdevuodet sekä muut tarvikkeet treeneihisi. Suurin tarjonta ja parhaat hinnat, älä missaa tarjouksiamme!2