Moneltako heräsit tänä aamuna?

• Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti
"Jjj"
Vauva herätteli neljän aikaan, mutta nukahdettiin takasin, pissahätä puol seittemältä, yritin vielä torkkua ja makoilin sängyssä + imetin. Sängystä noustiin vähän kahdeksan jälkeen.

Tönt. harm.
en katsonut kelloa, mulla on vapaapäivä tänään. taisin herätä kymmeneltä. huomenna iltavuoro ja sitten 3 yövuoroa että toivottavasti nukun pitkään huomennakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt. harm.;28757548:
en katsonut kelloa, mulla on vapaapäivä tänään. taisin herätä kymmeneltä. huomenna iltavuoro ja sitten 3 yövuoroa että toivottavasti nukun pitkään huomennakin.
Mullaki on huomenna ilta ja sitte on kaks yötä. Sen jälkeen onki neljän päivän vapaat! Mulla ku ei oo kesälomaa viä kertyny niin ilman lomia mennään ens kesään asti eikä silloonkaa tuu täyttä lomaa.

Tönt. harm.
Mullaki on huomenna ilta ja sitte on kaks yötä. Sen jälkeen onki neljän päivän vapaat! Mulla ku ei oo kesälomaa viä kertyny niin ilman lomia mennään ens kesään asti eikä silloonkaa tuu täyttä lomaa.
no hitsi mulla oli 3 viikkoa kesälomaa. sen jälkeen 1 viikonloppu vapaa ja se niistä. nyt painetaan menee 7 viikonloppua putkeen. vapaapäiviäkin on vaan 1 siellä ja toinen täällä. 1 vapaapäivä ei riitä mihinkään. yövuorojen jälkeen on 2 mutta sekään ei oikein riitä kun kotona 4 lasta + mies joka tekee nukkumisesta vaikeaa. :D mä otin vielä kaikki kertyneet lomat käyttöön joten talvilomastakaan ei tarvitse edes haaveilla. en rupee palkattomalle lomallekaan. tsemppiä sinne yövuoroihin. :)

Yhteistyössä