käy theketjussa lähes päivittäinpertti piti kirjottamani.:ashamed:
käy theketjussa lähes päivittäinpertti piti kirjottamani.:ashamed:
Olet väärässä paikassa ukkoseni.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28750339:Kalajoella on nyt helewarin kylä ilma. .(
hjaa.käy theketjussa lähes päivittäin
Mä näin osittain.pentti ei ole nähnyt mun tissejä.
Näin tekee. Mustunu ei tosin vissiin oo.käy theketjussa lähes päivittäin
Muista tekijänoikeudet! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28750357:Mä näin oIttain.
Höpsistä, se oli kuva mojito-kannusta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28750357:Mä näin oIttain.
Onkose joku vanha tuttu vai uus juttu?Halutaan kfkfkf:kin tähän ketjuun!
Mä huomasin ja luin. Olet niin ihailtavan pitkäsanainen ja kylmähermoinen.Joku säpinänkaipuinen saa tulla provoamaan tohon vuokra-asuntoketjuun. Alan vasta lämmentä. :saint:
Kyllä tähän aikaan kesästä jos ei oo vako auki niin ei se enää ehdikään.hjaa.
Se puutarha kun on vieläkin kyntämättä.
Ai sen Mojitokannun tekijän vai..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750361:Muista tekijänoikeudet! :attn:
Kuvien. :kieh:Ai sen Mojitokannun tekijän vai..
vako auki ja suu kiinni. Ne sinetöidyt ylähuulet.Kyllä tähän aikaan kesästä jos ei oo vako auki niin ei se enää ehdikään.
uus palstapersoona joka herättää voimakkaita tunteita plussamammoissaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750365:Onkose joku vanha tuttu vai uus juttu?
Kerro lisää. opcorn:uus palstapersoona joka herättää voimakkaita tunteita plussamammoissa
Muistan, mutta tällä sihin määrällä voi lipsahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750361:Muista tekijänoikeudet! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750372:Kuvien. :kieh:
Ei tissien.
Ja mojitokannu tissien väliin.vako auki ja suu kiinni. Ne sinetöidyt ylähuulet.
WTF? Sinä ja sihi?????Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28750380:Muistan, mutta tällä sihin määrällä voi lipsahtaa.
(Ja mulla on omistusasunto, mutta älkää kertoko sitä "villelle" vielä.)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750366:Mä huomasin ja luin. Olet niin ihailtavan pitkäsanainen ja kylmähermoinen.
Hjaa...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28750380:Muistan, mutta tällä sihin määrällä voi lipsahtaa.
koffi kamppailee joiden mielestä palstan tyhmimmän mustan tittelistäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750378:Kerro lisää. opcorn:
Jos vaikka tarttis tulla uudemmankin kerran tänne.