HippuTAR
Muokkasin jo sitä viestiä!ai mua ei huolita vai.
Okei, okei.
Muokkasin jo sitä viestiä!ai mua ei huolita vai.
Okei, okei.
hmm....Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749903:Jos et, niin kerro edes nikki.
Ai sää tiedät? :stick:hmm....
minä en kerro mitä tiedän,ja mitä en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749936:Ai sää tiedät? :stick:
Se mitään tiedä! Enkä mä muista salasanaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749936:Ai sää tiedät? :stick:
Kerrot, kun kaadan sulle parit mojitot!! Hahhaa!minä en kerro mitä tiedän,ja mitä en tiedä.
:xmas:
buhaaahaa... minun huulenihan ovat aina aivan sinetöidyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749952:Kerrot, kun kaadan sulle parit mojitot!! Hahhaa!
Täshän palautuu nuoruus mieleen...Säpinää, ladies?
[video=youtube;TcJ-wNmazHQ]http://www.youtube.com/watch?v=TcJ-wNmazHQ[/video]
Niinpä, jopa näinkin vanhalla. Siksi sen laitoinki.Täshän palautuu nuoruus mieleen...
ok.=)Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28749982:Täällä. Mutta puhelimella ei oikeen nopeena onnistu.
hmph. nuoret.Niinpä, jopa näinkin vanhalla. Siksi sen laitoinki.
Eikö mahu ees mojito välistä luirahtaanbuhaaahaa... minun huulenihan ovat aina aivan sinetöidyt.
Useimmat tykkääkin enemmän, jos tuut oikeen hitaasti.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28749982:Täällä. Mutta puhelimella ei oikeen nopeena onnistu.
*tyrsk*Eikö mahu ees mojito välistä luirahtaan
ehkä vähän,Eikö mahu ees mojito välistä luirahtaan
:kieh: melkein, melkein siis jo paheksun.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750011:Useimmat tykkääkin enemmän, jos tuut oikeen hitaasti.
No vanhalla, vanhalla. Pakko kai se on myöntää. Mutta musta ei tunnu vanhalta!Niinpä, jopa näinkin vanhalla. Siksi sen laitoinki.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28750083:Pervokit :stick: