iltaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28748653:Iltaa ketjuun! :wave:
oothan muistanu olla tuhmana?
iltaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28748653:Iltaa ketjuun! :wave:
Aina, vaikka nyt oon tainnu olla liiankin kanssa. Pitänee rauhottaa tahtiailtaa :flower:
oothan muistanu olla tuhmana?
älä suotta, anna mennä vaan täysilläAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28748678:Aina, vaikka nyt oon tainnu olla liiankin kanssa. Pitänee rauhottaa tahtia
Mjaa...Olavi Virta osas kyllä laulaa vaikka olikin olemassaan aika öykkäri, ainakin mikäli on uskominen Pölkkyteatterin kesänäytelmää Unto Monosesta
siinä Virta kävi avautumaan Monoselle
NoniinHola queridas :kiss:
Mää olen ollu täysin kilttinä, oon nääs mettän keskellä työleirillä.
Tämä ei ikävä kyllä ole tyttöleiriNoniin
Mie olin teininä viimeksi töissä.. tyttöissä
Kerro lisää...Noniin
Mie olin teininä viimeksi töissä.. tyttöissä
ahaa, oot vierailemassa jonku sukulaisen möksälläTämä ei ikävä kyllä ole tyttöleiri
Olen tänään poiminut mustikoita ja mansikoita, siistiny hautaa (no sitä varten piti mennä kirkolle), sekä ollu apukokkina ja pöytäin kattajana ja ylipäätään juoksuplikkana.
Joo äitin ja isin kans ollaan mun äidin lapsuudenkodilla, tää on niillä mökkinä. Kohta on ohjelmassa saunomista ja sen jälkeen yksi tsihahaa, oot vierailemassa jonku sukulaisen möksällä
heheKerro lisää...
Utelointini heräsi...
:wave:Eiks täällä ookkaan ketään? on täällä joku ollu kun sivujakin tullu lisää...säikyitte minuu vissiin*hämmästelee*
Nääh. Mullon selkäkii ihan jumissa ku marjametässä kykin, ei tässä paljo perse heilu :snotty:jokos ketjun aina-niin-ajan-hermolla olevat leidit ovat alkaneet twerkkaamaan?
Pepputanssista tuli netti-ilmiö tässä näyttävä kooste Stara
Ollaan paikalla toki ollaan.Eiks täällä ookkaan ketään? on täällä joku ollu kun sivujakin tullu lisää...säikyitte minuu vissiin*hämmästelee*
En osaa edes kuvitella.Nääh. Mullon selkäkii ihan jumissa ku marjametässä kykin, ei tässä paljo perse heilu :snotty:
tuolla lailla kun laittasit pyrstön pyörimään niin ei olis kauaa selkä jumissaNääh. Mullon selkäkii ihan jumissa ku marjametässä kykin, ei tässä paljo perse heilu :snotty:
Pitää varmaan alkaa kaivamaan armeija ajan Speedoja, olis slogit kurusessa kun rupeais tanssimaanjokos ketjun aina-niin-ajan-hermolla olevat leidit ovat alkaneet twerkkaamaan?
Juu se on parempi ettei liikaa mieti keski-ikäsiä raihnasia tätejä, tai ainakaan kerro siitä muille.En osaa edes kuvitella.
... tai osaan, mutta pidän kuvitelmani omana tietonani.
Höpsis. Anna minun pitää kuvitelmani. Saan siitä oman nautintoni.Juu se on parempi ettei liikaa mieti keski-ikäsiä raihnasia tätejä, tai ainakaan kerro siitä muille.
minä en per*ettäni heiluttele,ei se kyllä heiluiskaan mun lantio on jäykkä ku kanki.jokos ketjun aina-niin-ajan-hermolla olevat leidit ovat alkaneet twerkkaamaan?
ja hyvä niin...mun lantiossa on toisinaan jäykkä kanki.