Minulla on itseäni 20 v nuorempi miesystävä

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Vai pitäiskö sanoa että poikaystävä...

Hän on syntynyt 1992 ja minä 1972. Hän on ikäistään vanhemman oloinen ja minä taas ikäistäni nuorempi niin henkisesti kuin muutenkin.

Olen leski, ollut 3,5 v ja mulla on 8-vuotias tyttö. Tämä on eka suhde sen auto-onnettomuuden jälkeen, missä entinen mieheni kuoli.

Tapasin alun perin hänet yhdessä yhteiskunnallisessa tilaisuudessa alkuvuonna. Ihastuin heti ja se tuntui molemminpuoliselta. Luulin häntä n. 30-vuotiaaksi. Hän mua myös. Kävi ilmi että hän oli noin nuori ja pelästyin. Kuukauden päästä hän ilmestyi mun työpaikalle töihin 3 viikoksi. Sen aikana annoin periksi.

Olemme todella rakastuneita. Miehen äiti on raivoissaan. Saa muutenkin kuulla kaikenlaista. Ihan tuntemattomat eivät tajua, että ikäero on niin iso. Luulevat että kyse on 5-7 vuodesta. Mies pukeutuu pukuihin, on todella rauhallinen ja kypsä ikäisekseen. Minä taas tyttömäinen. Muakin hirvittää tulevaisuus. Mutta rakastan silti häntä.

Voisitteko itse olla 20 v nuoremman kanssa?

"aapee"
[QUOTE="vieras";28746741]Millä lailla se ilmenee, että olet ikääsi henkisesti nuorempi?[/QUOTE]

Olen aika leikkisä ja en ota itseäni kovin vakavasti. Olen välillä liiankin luottavainen ja en yhtään kyyninen.

"vieras"
[QUOTE="aapee";28746767]Olen aika leikkisä ja en ota itseäni kovin vakavasti. Olen välillä liiankin luottavainen ja en yhtään kyyninen.[/QUOTE]

Ovatko nuo piirteet ikään liittyviä? Vaikuttaa, että ainakin toivot niin.

"vieras"
Eikös sitä ole sanonta, ettei rakkaus tunne rajoja? Ja vaikka anoppiehdokkaasi olisi raivoissaan, niin kaippa miehesi sen kestää siinä kuin sinäkin? Myrskyä vesilasissa, sillä eihän anoppi teidän elämäänne voi enempää päättää. Luulisi hänellekin olevan tärkeää poikansa onni?

Hyvää jatkoa suhteellenne.

"aapee"
Olen ikäistäni nuorempi monella tasolla, esim. kesälomalla oltiin Interraillla, kaikki 3.

Tyttöni pitää miestä vanhempana kuin minä, kun äiti on kuulemma niin lapsellinen :)

Minni-hiiri harmaana
En vois olla. Haluan olla puolison kanssa ns. "samalla viivalla". Raskasta yrittää heittäytyä tytönhupakoksi vain siksi, että ero siihen poikaseen ei olis niin tuntuva.

"aapee"
[QUOTE="vieras";28746774]Ovatko nuo piirteet ikään liittyviä? Vaikuttaa, että ainakin toivot niin.[/QUOTE]

Ei välttämättä, koska luulen etten tästä kauheasti vakavoidu vaikka olisin 60 :)

Mutta huomasin kyllä että monet vanhat kaverit aikuistuivat tuossa viimeistään kun lapsia tuli. Vakavoituivat ja jotenkin vanhenivat.

Olen mäkin ihan vastuullinen äiti.

"aapee"
[QUOTE="vieras";28746779]Eikös sitä ole sanonta, ettei rakkaus tunne rajoja? Ja vaikka anoppiehdokkaasi olisi raivoissaan, niin kaippa miehesi sen kestää siinä kuin sinäkin? Myrskyä vesilasissa, sillä eihän anoppi teidän elämäänne voi enempää päättää. Luulisi hänellekin olevan tärkeää poikansa onni?

Hyvää jatkoa suhteellenne.[/QUOTE]

Kiitos! Kyllä muakin hirvittää, seuraako tästä suuria suruja.

Miehen äiti on vielä enemmän asioiden edellä eli lapsenlapset... Mies on sanonut että hänelle riittää mun tyttöni lapseksi. Mies haluaa siis naimisiin mun kanssani. Minusta toisaalta tuntuu että tässä on sielunkumppanini. Jopa enemmän kuin aviomieheni kanssa. Aviomieheni oli levoton ja rikkinäinenkin taustansa takia. Mies taas on ehkä tasapainoisin ihminen, kenet tunnen.

Välillä mietin ihan tyhmiä kuten että onneksi miehen nimi ei ole mikään Niko tms. vaan nimi josta ei voi arvata ikää.

"aapee"
En vois olla. Haluan olla puolison kanssa ns. "samalla viivalla". Raskasta yrittää heittäytyä tytönhupakoksi vain siksi, että ero siihen poikaseen ei olis niin tuntuva.
Ei ole tarvinnut heittäytyä. Olen ihan oma itseni. Ainut missä ikäero näkyy, on että olen tietenkin lukenut enemmän kirjoja ja nähnyt enemmän leffoja ym. kuin mies. Ja olen äiti.

Miehen aiemmat tyttöystävät ovat olleet vanhempia, edellinenkin yli 30.

Minni-hiiri harmaana
[QUOTE="aapee";28746888]Ei ole tarvinnut heittäytyä. Olen ihan oma itseni. Ainut missä ikäero näkyy, on että olen tietenkin lukenut enemmän kirjoja ja nähnyt enemmän leffoja ym. kuin mies. Ja olen äiti.

Miehen aiemmat tyttöystävät ovat olleet vanhempia, edellinenkin yli 30.[/QUOTE]
No tää nyt on aina erona miehen ja naisen välillä.

Blue
Saattaa toimia, tai sitten toimii vain hetken kunnes mies kyllästyy tai sinä kyllästyt miehen lapsellisuuteen. Mutta sitähän ne suhteet on, ei se aina iästäkään ole kiinni.

"aapee"
Saattaa toimia, tai sitten toimii vain hetken kunnes mies kyllästyy tai sinä kyllästyt miehen lapsellisuuteen. Mutta sitähän ne suhteet on, ei se aina iästäkään ole kiinni.
Niin, olen odottanut milloin se eka reality check iskee. Että tuo ei ollut syntynytkään, kun mä olin jo opiskelemassa... ja eka joku kohtaus, missä se näkyy, että toi on todella nuori kundi kumminkin. Ei ole vielä näkynyt. Jaksaa keskustella lapsenkin asioista joita välillä tulee jauhettua. Antaa niihinkin hyvää näkökulmaa.

Monet on vihjailleet, että tämä perustuisi täysin seksiin, kaksikymppinen mies ja nelikymppinen nainen jne. Ettei voi olla muuta yhteistä.

Aviomieheni oli kuitenkin minua 11 v vanhempi ja meillä oli todella hyvä seksielämä aina. Olimme yhdessä vuodesta 1998. Mutta välillä muuten tuntui, että hän on liian vanha tai yritti jotenkin puristaa mua aikuisemmaksi mitä olin. Välillä sanoi kaikkea, että koeta jo vähän rauhoittua ja aikuistua.

Tässä suhteessa saan olla aika lailla mitä olenkin. Itseäni nuoremman kanssa en ole ikinä seurustellut, paitsi teininä muutamia kuukausia nuorempien :)

"vieras"
Ei saa olla. Palstalogiikan mukaan pilaat poikaparan elämän kun tollanen vanha haahka on vikitellyt nuoren pojan. Tuolla pojallahan ei siis ole mitään omaa tahtoa vaan palstamammat määrittelevät tämän pojan tahdon/ovat tämän pojan tahto eli poika ei voi missään tapauksessa olla itse sinusta kiinnostunut vaan hän on kiinnostunut vaan kaikista saman ikäluokan palstamammoista ja muista saman ikäluokan vastakkaisen sukupuolen edustajasta.

Itse olen muuten kanssa vuonna 72 syntynyt ja täytyy nostaa sulle hattua että viitsit tuollaisen pojan nulikan kanssa heilastella. Itse ajattelen että en milloinkaan voisi tuon ikäisen kanssa olla koska ihan jo pelkästään juttujen taso olisi meillä varmaan hyvinkin kaukana toisistamme. 20-30- vuotiaat nyt kuitenkin ovat vielä ihan kakaroita.

Yhteistyössä