The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...käynnistysvaikeuksia....yngh...:wave:...

Kylläpä ilimanhaltijat ovat tättähäärinä, kun eivät tiiä mimmosta keliä nyt laittaisivatkaan tyrkylle. No, hyvinpä tuolla näyttävät ja kuuluvat viihtyvän ipanat ulkona, vaikka ihan sortsikeliä ei pukkaakaan...tosin nuorimmainen oli vakaasti sitä mieltä että nythän ON sortiskeli, niin meni vähän vääntämiseksi tuossa tuo pukeutuminen :)...

ÄmpÄritolkulla kahvia lykkään kitusiin, sitten pitäs jatkaa eilistä hommaa eli operaatio lomat loppuu, kämppä supersiistiks...puolet tehty ja nyt se toinen puolikas sitten...ja ei sitten yhtään kiinnostas örkkiäkään mutta .."..on pakko painaa pitkää päivää...aaa-aaaa...."...

Sitä ennen kuitenkin juon tuon motillisen :p
mä kävin jo kaupassakin :)

se on lapsilla heti helle kun aurinko paistaa :D

mä kävin jo kaupassakin :)

se on lapsilla heti helle kun aurinko paistaa :D
...senkin ahertaja ja vilkaskinttuinen :stick:..:D

Mä kävin eilen kaupassa mutta luultavammin juoksen siellä tänäänkin, josko nyt sitten olis pääkin mukana.......tuskin!...mutta aina voi jälleen yrittää...

Kolmen tunnin yöunet nyt hiukan laittavat jarrua masiinaan muttamutta...täytyy laittaa tässä humpat kohdilleen ja käydä laittamassa nutturaa kirreemmälle, niin saattas tässä jotain edistystä tapahtuakin :D

Toi on muuten niin totta, ettei tartte kuin hentoinen aavistus auringosta näkyä, niin johan oltais ihan lähes nakusiltaan hyppelehtimässä ulkona :D...siinä on oma opettelunsa jälleen edessä...

...senkin ahertaja ja vilkaskinttuinen :stick:..:D

Mä kävin eilen kaupassa mutta luultavammin juoksen siellä tänäänkin, josko nyt sitten olis pääkin mukana.......tuskin!...mutta aina voi jälleen yrittää...

Kolmen tunnin yöunet nyt hiukan laittavat jarrua masiinaan muttamutta...täytyy laittaa tässä humpat kohdilleen ja käydä laittamassa nutturaa kirreemmälle, niin saattas tässä jotain edistystä tapahtuakin :D

Toi on muuten niin totta, ettei tartte kuin hentoinen aavistus auringosta näkyä, niin johan oltais ihan lähes nakusiltaan hyppelehtimässä ulkona :D...siinä on oma opettelunsa jälleen edessä...
lyhyet unet sulla ollut
mä nukuin 6h :)

Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA ... - YouTube

Pitbull - Hotel Room Service - YouTube

siinä sulle käynnistyshumppaa :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
IhanaValo
Mie pidin saarna lapsille siivousjutuista, kun aina vlittavat etteivät tykkää siivoomisesta (kukapa tykkäis?) että jos ne tavarat menis heti käytön/leikkien jälkeen omille paikoilleen niin siivouspäivänä ei ois niin karmeeta hommaa laittaa ensin kaikki paikoilleen ja sitten vasta pääsee imuroimaan jne.
Kattoo meneekö mikään perille noille, isäänsä ovat tulleet, kovapäiset :D

Mie pidin saarna lapsille siivousjutuista, kun aina vlittavat etteivät tykkää siivoomisesta (kukapa tykkäis?) että jos ne tavarat menis heti käytön/leikkien jälkeen omille paikoilleen niin siivouspäivänä ei ois niin karmeeta hommaa laittaa ensin kaikki paikoilleen ja sitten vasta pääsee imuroimaan jne.
valitettavasti epäilen että ei mene perille :D

lyhyet unet sulla ollut
mä nukuin 6h :)

Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA ... - YouTube

siinä sulle käynnistyshumppaa :D
Kiits :D - hyvin sheikattaa!!

Juu, yöunet mennyt nyt tässä ihan plörinäksi, mulla taitaa sittenkin olla liian iso pää, kun mennee murehtimiseksi ja huolehtimiseksi mutta tää nyt on vain tämmönen ajanjakso ja se on vain läpikäytävä...vaikka ei toi murehtiminen nyt tilannetta miksikään muuta

Iltapäivällä voi muuten naurattaakin nää meikäläisen unet, kun - kokemuksen syvällä rintaäänellä - oikein ryhdyn kämmäämään asioita :D

:hug:....ja ihan turhaan pidit :D...tässä on saanut tätä omaa tasaista pajatuksen satoa nimittäin kerätä :kieh: :D...

Mä oon tässä huomannut, että aivan suotta sitä naputtaa ja keuhkoilee tuosta siivouksestakin. Turhaa kuluttaa siihen omaa energiaansa, sillä draivilla on kuules niin siivoamassa ja juksaamassa nuita rakkaita sottapyttyjä hommaan mukaankin :)...tosin ihan kuittipoikki sitä on senkin homman jälkeen...:p

Ja - uhkailu lumikolan vierailusta jätesäkin kera huoneessa toimii muuten aika tehokkaasti :kieh:.....:D....

...kun se hyvä päivä on :D...

Pystyn kävelee. :D Siitä kun sais oman kullan. :heart:
Kuulostaa huonolta. Jos vastarakkauden innon jälkeen pystyy kävelemään, niin sit ei ole tullut oltua riittävän tuhmeliini.

Toisekseen, aikuista miestä ei houkuteta ja koukuteta pelkästään seksillä. Pitää tarkastaa ne keittiön antimet vaikka sitten yhdessä kokaten. Juu. Miehet ovat yksinkertaisia olioita ja ajattelevat vain kahdella ruumiinosalla. Toinen on vatsa. Toinen on siitä hieman alaspäin.

IhanaValo
Joskus auttaa, jos sanon että jos ei siivota niin imuroin kaikki lelut mitkä lattioilla pyörii..(vaikka siel ois isoja pehmojakin :) )

Vaan plaah, kaikki on turhaa.:headwall: Menenpä sitten keskenäni siivoomaan jos nuo ei suostu auttamaan..

Mielessäni haaveilen isosta lukollisesta kaapista jonne vois laittaa kaikki noiden lelut ja ne sais sieltä vaan miun luvalla yhden laatikon jonka palauttamalla saa sit toisen :)

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Kuulostaa huonolta. Jos vastarakkauden innon jälkeen pystyy kävelemään, niin sit ei ole tullut oltua riittävän tuhmeliini.

Toisekseen, aikuista miestä ei houkuteta ja koukuteta pelkästään seksillä. Pitää tarkastaa ne keittiön antimet vaikka sitten yhdessä kokaten. Juu. Miehet ovat yksinkertaisia olioita ja ajattelevat vain kahdella ruumiinosalla. Toinen on vatsa. Toinen on siitä hieman alaspäin.
en olis tosta läheskään varma, kyllä sillä pillulla ihmeellinen voima on

....jooh, on se vaan mentävä vaikkei niin....mutta tässä kun näemmä hetkellisen hepulikohtauksen sain ja nappasin pesukoneen pyörittämään lastiaan, niin nyt täytyy tahkoa kun tää eukko käy kuumana :D :p....

Soon sitten törölöröt :wave:!

Joskus auttaa, jos sanon että jos ei siivota niin imuroin kaikki lelut mitkä lattioilla pyörii..(vaikka siel ois isoja pehmojakin :) )

Vaan plaah, kaikki on turhaa.:headwall: Menenpä sitten keskenäni siivoomaan jos nuo ei suostu auttamaan..

Mielessäni haaveilen isosta lukollisesta kaapista jonne vois laittaa kaikki noiden lelut ja ne sais sieltä vaan miun luvalla yhden laatikon jonka palauttamalla saa sit toisen :)
Sinulta puuttuu sotilaallinen komentoääni. Koetahan harjoitella vaikka peilin ääressä.

Vääpelin ääni kun sanoo, että nyt Maisa vie barbiet lelulootaan ja Mikko kerää legosotilaat lattialta, eikä hirtä Maisan Barbeja kattolamppuun, niin jostain syystä näin tapahtuu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä