tuli mieleen
Tuli tuosta entisen vakkarin aloittamasta ketjusta mieleen kysellä gallupmaisesti että ketä kaipaatte palstalle ja miksi?
Hyviä provoojia on ikävä monta monta älyttömän hyvää provoojaa on hävinny vuosien mittaan... LTO ja sitte se mikä sen nimi oli se oikeuslääkäri/patologi/valokuvaaja (muka) vispilä ja sen hurjat elämän käänteen (jotka tosin ei ollu trolleja vaan totta) ja BV onhan noita... Aika kuivaa on nykyään :kieh:
Tarkoitatko ketä LTO-nimimerkkiä?Hyviä provoojia on ikävä monta monta älyttömän hyvää provoojaa on hävinny vuosien mittaan... LTO ja sitte se mikä sen nimi oli se oikeuslääkäri/patologi/valokuvaaja (muka) vispilä ja sen hurjat elämän käänteen (jotka tosin ei ollu trolleja vaan totta) ja BV onhan noita... Aika kuivaa on nykyään :kieh:
Tuskin sua :kieh: täällä kirjoitteli aikaisemmin nikillä LTO tosi hauskoja juttuja Mandi tyttärestään ja elämästään muutenki.. aina sattu ja tapahtu ja uusimmat käänteet luettiin täältä.. Ei oo kirjoitellu enää vuosiin - harmi.Tarkoitatko ketä LTO-nimimerkkiä?
Tästä olen vahvasti samaa mieltä. En käsitä, miten täällä on nykyään niin paljon pedoja.Sellasta poliisia, joka ottais kiinni lapsiinsekaantujat tältä palstalta.
Lähinnä tänään on riehunut se yksi nimimerkillä "vieras", joka puhuu siitä lapsivaimosta ja jonka mielestä on ihan ok, että alaikäistä opettaa joku aikuinen.Tästä olen vahvasti samaa mieltä. En käsitä, miten täällä on nykyään niin paljon pedoja.
Eiköhän niitä oo ollu täällä sekä muillakin tällaisilla palstoilla niin kauan kuin näitä on ollu. Saavat kiksejä sellasesta, et kirjottelevat mammojen kanssa lapsista.. kyllähän ne aika äkkiä tunnistaa jutuista. Aikasemmin tänne postattiin enemmän kuvia mm. lapsista niin sellaste ne pervot hakee..Tästä olen vahvasti samaa mieltä. En käsitä, miten täällä on nykyään niin paljon pedoja.
Lunatic vois jo tulla takasin.
ultramariini on kyllä palstaillut parinakin iltana , mutta aisapari , vai olisko paremminkin vantuspari metsänpeittoa en ole nähnyt.peesaan
+ ultris
Minä myös yhä vaan kaipaan aurinkokuntaa!Aurinkokuntaa kaipailen. Lunatic ja päätön oli viihdyttäviä. Scarlett ja se toinen jotka aina sekasin keskënään. Varmaan moniamuitakin, ei vaan ny tuu mieleen.