The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin sitten huitelemassa maailmalla,tietysti sattui kauhee vesisade tulee justiinsa joten meni se kesäpäiväajelu ja uuden paikan katselemus vähän metikköön.No, oli paikka silleen tuttu et pari kertaa tullu käytyä eikä siellä ollu paljon kattelemista mutta ainakin sain vähän tuntumaa taas tohon vieraassa paikassa ajamiseen.

IhanaValo
Ei sun muistissa vikaa ole:) en ole kertonut. Kyllä tää on niin läpikoluttu että ei tässä oo mitään kattomista mulle enää.Mutta nyt lähen kuitenkin jonnekkin viettää tätä päivää ja jos keksis sen lomapaikan jostain, vaikka ihan muutaman päivänkin jossain muualla kun kuitenkin niin on tahto kova päästä jonnekkin. Nyt mä kuitenkin lähen ulos kun ei ainakaan vielä vettä sada.
No kerrankin muistin sit jotain oikein, tai jotain :D

Entäs jossain lähikaupungeissa, joku kylpylä tms.? Tai sit vaan vähän luksusta ja meet hotelliin yöks, syöt hyvin ja lepäät :)

No kerrankin muistin sit jotain oikein, tai jotain :D

Entäs jossain lähikaupungeissa, joku kylpylä tms.? Tai sit vaan vähän luksusta ja meet hotelliin yöks, syöt hyvin ja lepäät :)
Juu en oo yhtään mitään hotelli tai kylpylä ihmisii että ne voi unohtaa samantein.No,hotelleja on monenlaisia ja toki nyt johonkin vois varmasti mennä mutta ihan turhaa mä rahojani laitan sellaseen mistä en nauti. Pieni paniikki jo iskee kun tää viikko jo lopullaan et ei tässä ole kuin 2vkoa aikaa. Toisaalta mitä sitä valittamaan jos ei mitään saa aikaseks.Harmittaa vaan kun kaikki muut lähtee lomailemaan perheinä tai kumppanin kanssa ja ite pitäs yksin...ihan tarpeeks saa yksin olla muutenkin vaikka kyllä mä ymmärrän että mä olen eri elämäntilanteessa kuin moni läheinen.

Juu en oo yhtään mitään hotelli tai kylpylä ihmisii että ne voi unohtaa samantein.No,hotelleja on monenlaisia ja toki nyt johonkin vois varmasti mennä mutta ihan turhaa mä rahojani laitan sellaseen mistä en nauti. Pieni paniikki jo iskee kun tää viikko jo lopullaan et ei tässä ole kuin 2vkoa aikaa. Toisaalta mitä sitä valittamaan jos ei mitään saa aikaseks.Harmittaa vaan kun kaikki muut lähtee lomailemaan perheinä tai kumppanin kanssa ja ite pitäs yksin...ihan tarpeeks saa yksin olla muutenkin vaikka kyllä mä ymmärrän että mä olen eri elämäntilanteessa kuin moni läheinen.
entä jos vuokraisit jonku mökin?

IhanaValo
No höh..miusta ois ihanaa kölliä jossain hotellissa tai kylpylähoidoissa :)
Ei tietty kannata jos ei tykkää.
Minkälaisesta tekemisestä sit tykkäät? ...ei sit mitään pervojuttuja :) Joku kiertoajelu/risteily/matkahommeli?

No höh..miusta ois ihanaa kölliä jossain hotellissa tai kylpylähoidoissa :)
Ei tietty kannata jos ei tykkää.
Minkälaisesta tekemisestä sit tykkäät? ...ei sit mitään pervojuttuja :) Joku kiertoajelu/risteily/matkahommeli?
Meinaakko sä et mä olen ihan täyspervo tyyppi:O ;)

Mä tykkäisin nähä uuusia paikkoja mutta kuten sanottu niin oon niin huono lähtee yksin...varsinkin jos pitää ite ajaa ja joo tiedän se on helpoin tapa mutta se vaatii nyt sen opettelun ja pakko se kai on sitten tarttuu härkää sarvista. En mä osaa eritellä mitään se riippuu niin paikasta mitä tykkää sit tehä,voin pitää kaupunkiloman tai voin olla jossain maaseudun rauhassa kunhan ei museoita tai kirkkoja tarvii kiertää. Voi olla saaristoristeily tai voi olla ruotsinristeily.

kahvikirahvi
Tai sitten reissaat meille kun oon jo muutaman kerran ehdottanut :)

kahvikirahvi
Hih,oon tosiaan miettinyt tätä vaihtaria mutta tää viikko nyt meni näin. Hitto kun siellä olis ne tammerfestitkin...vai oliko ne nyt? Junalla kun tulis niin ei tarvis pelätä sitä vaihtoakaan kunhan hyppää vaan ulos oikeella asemalla:)
On täällä tammerfestit, mut me viedään lauantaina pp mun vanhemmille yökylään ja vietetään piiiiitkästä pitkästä aikaa parisuhdeaikaa, mennään ratinaan kuuntelemaan bändejä ja käydään varmaan syömässä ja muuta.. Mutta saa tänne ens viikollakin tulla :)

kahvikirahvi
Aika aikaansa kutakin.
Joskus on hyvä tehdä jotain muuta. Ja tyttärelle meni, joten. =)
Pyöriä neljä ajossa ja yksi rakenteilla.
Mitä sää niin monella teet? Mulla on vaan kaks, toista en oo saanu vielä(kään) noudettua mummolasta missä se on mua odottamassa. Toinen jäi isälle lainaan, enkä usko että palautuukaan. Mutta ei tarttekaan, se pääsi paikkaan jossa siitä on eniten iloa :)

On täällä tammerfestit, mut me viedään lauantaina pp mun vanhemmille yökylään ja vietetään piiiiitkästä pitkästä aikaa parisuhdeaikaa, mennään ratinaan kuuntelemaan bändejä ja käydään varmaan syömässä ja muuta.. Mutta saa tänne ens viikollakin tulla :)
Mulla meni tää viikko vähän nyt pipariks kun suunnitelmat nyt vähän muuttu,huomiseksikin oli ohjelmaa mutta se taitaa nyt jäädä suunnittelun tasolle kun kaveri teki tavallaan"oharit"...Harmittaa kun olin tätä oottanut ja se oli jo vähän lupaillut mutta nyt ei oo mitään kuulunu ja kun viimeks kysyin niin ei ollutkaan enää varma.

kahvikirahvi
Mulla meni tää viikko vähän nyt pipariks kun suunnitelmat nyt vähän muuttu,huomiseksikin oli ohjelmaa mutta se taitaa nyt jäädä suunnittelun tasolle kun kaveri teki tavallaan"oharit"...Harmittaa kun olin tätä oottanut ja se oli jo vähän lupaillut mutta nyt ei oo mitään kuulunu ja kun viimeks kysyin niin ei ollutkaan enää varma.
No tällä viikolla on täälläkin ollut touhua ihan riittämiin, kun mp.n vika lomaviikko. Mutta ens viikko! Tai mikä tahansa viikko ennen 12.8 kun mulla alkaa koulu taas :)

Jose Feliciano - Rain [Lyrics] - YouTube

...ja kerran vielä vaikka kuinka sylettäs :D

Paras tapa aloittaa loma on se, kun on varannut mökin vaikka niille parille ekoille kolmelle päivälle (jos ei pitemmäksi ajaksi saa)....kummasti irtaantuu siitä arjen töhötyksestä ja laskeutuu sille huolettomalle (kesä)lomafiilikselle...

Ja mitä alkeellisempi mökki, sen parempi :)...siinä on oma tunnelmansa kun hoitaa lämmityksen itse ja vesien roudaamisen kaivosta jne....tai ainakin mä tykkään :)

:hug:....naama ihan väärin päin, tinkuliini :kiss:...

Olotila kohentunut ollenkaan? Ja mikäs sulla on tässä päiviä laskiessa, kun vastahan sulla loma alkoi :)...nou hätä siis millään muotoa
Olo on jo parempi,nokka vähän vielä vuotaa mutta muuten ihan hyvä. Ja hei mulla on enää 11päivää lomaa eli kaks viikkoa ja eka viikko meni jo tai on pian menny.

Olo on jo parempi,nokka vähän vielä vuotaa mutta muuten ihan hyvä. Ja hei mulla on enää 11päivää lomaa eli kaks viikkoa ja eka viikko meni jo tai on pian menny.
...höpsistä - sulla on VIELÄ 11 päivää aikaa tehdä vaikka ja mitä :)!

Rivakka jos oot, niin menet vaikka laivalle risteilemään...ja jos et ison botskin menosta välitä, niin sitten tempaset näitä ihania järviristeilyjä - ne on aivan hulppeita kokemuksia nekin :)

Tai sitten menet ja leikit turistia omassa kaupungissasi! Ihan pokkana seikkailet kartan kanssa ja ällistelet nähtävyyksiä ja kummastelet suureen ääneen asioita...ja nautit ihmisten suomasta huomiosta, kun he haluavat sinua opastaa erilaisiin paikkoihin...

Heiii - 11 päivää....maailman ympärikin mentiin vaan kahdeksassa ;)...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä