Nii,i MIKSI?!Miks tää ketju on kuollu pystyyn? Mää meen kattomaan meet the feeblesiä, kun se mulle tuotiin
Vois kyl käydä hakeen dippikasviksiin puuttuvat vermeet ennen sitä.
Nii,i MIKSI?!Miks tää ketju on kuollu pystyyn? Mää meen kattomaan meet the feeblesiä, kun se mulle tuotiin
Vois kyl käydä hakeen dippikasviksiin puuttuvat vermeet ennen sitä.
namittelu kyllä kelpais tässä ite kellekkin...Yrttivoi patonki lennähti just uuniin.10min päästä on nami nami hetki
Mmmm...mitenkäs tuossa nyt vois auttaa? täälläkin tekis mieli namistella vähän niin ja näinnamittelu kyllä kelpais tässä ite kellekkin...
Huono mäihä on toinen nimeni.Vaikka tönökatselmus meni ohariksi, niin käväisin kumminkin äitimuoria katsomassa, vaikka en nyt sitten autoa lainannutkaan. Voi noita mamman lihapatoja. Osaispa itse tehdä.
Ja ai niin, nythämmä vasta hokasin, että kun tönökatselmus meni sivu suun, ni ny en sitten mitenkään saa houkuteltua tinkuliinia farkkupyllyilemään pottumaalle. Nyt kyllä lähden baariin ottamaan tuopillisen tähän potutukseen.[/QUOTE]
Kävipä huono mäihä :hug:
mää kävin kans terassilla...otin vaan kaks. montaks sä?
Pottumaalla farkkupyllyilevä naaraspuolinen otus taas on saavuttamaton haavekuvani.
Kävin kauppareissulla ja jäin hetkeksi terassille. Otin vaan kaks. Ny toin ostoskassin jääkaappiin ja otan lisärahoitusta mukaan ja painun takaisin terassille. Oluiden lopullinen määrä selviää siinä vaiheessa kun valot alkavat vilkkumaan.
Aamuisen päänsäryn määrä selviää aamulla työmaalla.
elä helkutti nyt enää lähe jos aamulla vielä töihinki pitäs mennä, kaikkiko mut tänne hylkää yksin...jos ei kukaan pian ilmesty niin lähen nukkumaan.Huono mäihä on toinen nimeni.
Pottumaalla farkkupyllyilevä naaraspuolinen otus taas on saavuttamaton haavekuvani.
Kävin kauppareissulla ja jäin hetkeksi terassille. Otin vaan kaks. Ny toin ostoskassin jääkaappiin ja otan lisärahoitusta mukaan ja painun takaisin terassille. Oluiden lopullinen määrä selviää siinä vaiheessa kun valot alkavat vilkkumaan.
Aamuisen päänsäryn määrä selviää aamulla työmaalla.
Äläpä viitti kääntää veistä haavassa.Entapa kaunis rantapaikka Varsinais-Suomessa? Kelpaisiko sellainen halvalla hinnalla? :saint:
Jäi sata Elvistä laulamatta. Pitää mennä.elä helkutti nyt enää lähe jos aamulla vielä töihinki pitäs mennä, kaikkiko mut tänne hylkää yksin...jos ei kukaan pian ilmesty niin lähen nukkumaan.
Eikä sinua kukaan hylkää.
Mies tulee, mies menee, mies tekee tai tekemättä jättää, mutta mies vastaa olemisistaan, tulemisistaan, tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.
Hyvää yötä, mutta just nyt painun takaisin nurkkabaariin ja ihmettelen maailman muita asioita aikaisintaan huomenna.
Suukon ja halauksen toki annan niin kauan kun vielä olen selväpäinen. Kas näin:
:kiss::hug:
no ei voi mitään...pidä hauskaa:wave:Jäi sata Elvistä laulamatta. Pitää mennä.
Eikä sinua kukaan hylkää.
Mies tulee, mies menee, mies tekee tai tekemättä jättää, mutta mies vastaa olemisistaan, tulemisistaan, tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.
Hyvää yötä, mutta just nyt painun takaisin nurkkabaariin ja ihmettelen maailman muita asioita aikaisintaan huomenna.
Suukon ja halauksen toki annan niin kauan kun vielä olen selväpäinen. Kas näin:
:kiss::hug:
Tarkoiti varmaan ettäMies tulee, mies menee, mies tekee tai tekemättä jättää, mutta mies vastaa olemisistaan, tulemisistaan, tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.
Ei ole ollut tekemisen puutetta.Kerrostaloyksiössä kärvistely on hirveen helppoa. Mutta hemmetin tylsistyttävää. Ja kun ei mitään ittelle fiksua tekemistä ole tai siitä tekemisestä tulis meteliä, niin lähibaarin houkutus käy ylivoimaiseksi. Ei meikäläistä ole tehty varastoitavaksi betonikuutioon.
Mitäs tänne, kävin ostoksilla natsisiwassa ja jälleen kerran saa ihmetellä miten halpa kauppa se on. Päätin että jatkossa teen ostokseni vaan siellä Ja läihkaupasta sitten ne mitä ei sieltä saa.Mitäs typyt ja typylliset?
Heräsin yöllä outoon korinaan.
Hetken ihmettelyn jälkeen honasin, että karvakorva oli pussilakanan sisällä.
Kuonon oli tunkena yläkulman pikkuaukosta ulos.
Oletan, että kuuma oli.
Millanen karvakorva sulla on ja onko niitä enempi kuin yksi?Mitäs typyt ja typylliset?
Heräsin yöllä outoon korinaan.
Hetken ihmettelyn jälkeen honasin, että karvakorva oli pussilakanan sisällä.
Kuonon oli tunkena yläkulman pikkuaukosta ulos.
Oletan, että kuuma oli.
Ei sun muistissa vikaa ole en ole kertonut. Kyllä tää on niin läpikoluttu että ei tässä oo mitään kattomista mulle enää.Mutta nyt lähen kuitenkin jonnekkin viettää tätä päivää ja jos keksis sen lomapaikan jostain, vaikka ihan muutaman päivänkin jossain muualla kun kuitenkin niin on tahto kova päästä jonnekkin. Nyt mä kuitenkin lähen ulos kun ei ainakaan vielä vettä sada.Heipsis!
Pajalta selvitty taas ja kotona möllötetään..mies äksyilee miulle, istuu taas koneella jauhamassa skypen kautta kaverilleen ja pelaa.
Yritä tinku ees jonnekin lähteä kattelemaan, vaikka sitten sitä omaa kaupunkia jos ei kauemmas. (en muista missäpäin asuitkaan jos asiasta oot kertonu :ashamed: )
Möin kaiken muun maallisen, paitti itteni ja russelin.Millanen karvakorva sulla on ja onko niitä enempi kuin yksi?
Mistäs moinen päätös? Ja montako fillaria sulla on?Möin kaiken muun maallisen, paitti itteni ja russelin.
Jep, fillareistani en myöskään luovu. =)
Älä...siis sulla jaakon russeli (jackrussel) MÄÄ EN ALA! Mä oon haaveillu sellasesta iät ja ajat! en kyllä menis vannomaan et se olis mulle sopivin mutta haave se on ollu. Koirakuume on taas mutta en mä kerrostaloon ota...ehkä sitten joskus sellanen tilanne et pystyy ottamaan jonkunlaisen karvakorvan Suurin haave tietty olis se tupa ja perunamaa ja pihalle lauma kissoja ja pari koiraa.Möin kaiken muun maallisen, paitti itteni ja russelin.
Jep, fillareistani en myöskään luovu. =)