The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos.

Harvinaisempia tilaisuuksia ovat nuo. Etenkin tämmöiselle persaukiselle keski- ikäiselle kehäraakille. Eipä tässä iässä enää oikein asuntosäästäjäksikään ryhdytä.

Sinänsä kumma, että valtakunta on pullollaan hylättyjä taloja ja tiloja, jotka kumminkaan koskaan eivät päädy myynti- tai edes vuokramarkkinoille vaikka ottajia olisi. Vain rapistuvat kunnes romahtavat.
mitäs sulla sitä ikää sitten olikaan? ...kehäraakki...ja katin pa*kat!:)

Kävinpä sitten vähä huristelemassa uusissa paikoissa tai no ei uusissa mutta ikinä oo ite kyseisessä paikassa ajellu vaan istunu kyydissä ja muutenkaan tule tuolla suunnalla käytyy niin nyt kävin.Hiljasta oli. Nyt pitäs kai suihkun kautta mennä ja sit syödä ja sen jälkeen terasille yhelle tai kahelle...no joo terassille meno vielä vähän auki mutta mutta...saa nyt nähä.

IhanaValo
Ikeasta on tehty monta hyvää löytöä :) Tosin jossain vaiheessa kauppakierrosta alkaa ärsyttää, miks meijän kämpässä ei oo enempää huoneita/tilaa..kun kaikki mitä haluis sieltä kotiuttaa, ei mahtuis meille : /

Vaikka tönökatselmus meni ohariksi, niin käväisin kumminkin äitimuoria katsomassa, vaikka en nyt sitten autoa lainannutkaan. Voi noita mamman lihapatoja. Osaispa itse tehdä.

Ja ai niin, nythämmä vasta hokasin, että kun tönökatselmus meni sivu suun, ni ny en sitten mitenkään saa houkuteltua tinkuliinia farkkupyllyilemään pottumaalle. Nyt kyllä lähden baariin ottamaan tuopillisen tähän potutukseen.

:vampire: päivänvalollaki :p
Mun peecee on ollu särki, mut ehjätty ny.

Salitreenit alotettu ja tarkotut olis se 4 krt/vko käyä siellä. Piti eile käyä purkaan aggressioita eikä tuntunu ees missään. Pah.

Emmä sillä, et mua olis kukkaa ees kaivannu täällä.

Ei mul muuta :D

Kiitos.

Harvinaisempia tilaisuuksia ovat nuo. Etenkin tämmöiselle persaukiselle keski- ikäiselle kehäraakille. Eipä tässä iässä enää oikein asuntosäästäjäksikään ryhdytä.

Sinänsä kumma, että valtakunta on pullollaan hylättyjä taloja ja tiloja, jotka kumminkaan koskaan eivät päädy myynti- tai edes vuokramarkkinoille vaikka ottajia olisi. Vain rapistuvat kunnes romahtavat.
Tää on totta. Äitin syntymäsijoilla Kainuussa on joka puolella tuommosia. Oisko sitten että eivät halua omistajat maa-alueesta luopua ja siksi eivät myy, vaikkei itsellä olekaan käyttöä. Toisaalta, ne nimenomaiset työttömyyden mustat alueet ei varmaan oo kaikkein halutuimpia muuttokohteita.

Tää on totta. Äitin syntymäsijoilla Kainuussa on joka puolella tuommosia. Oisko sitten että eivät halua omistajat maa-alueesta luopua ja siksi eivät myy, vaikkei itsellä olekaan käyttöä. Toisaalta, ne nimenomaiset työttömyyden mustat alueet ei varmaan oo kaikkein halutuimpia muuttokohteita.
monesti ne on perikuntien omistuksessa eikä niitä voi myydä kun joku suvun musta lammas harraa pirruuttaan vastaan

Vaikka tönökatselmus meni ohariksi, niin käväisin kumminkin äitimuoria katsomassa, vaikka en nyt sitten autoa lainannutkaan. Voi noita mamman lihapatoja. Osaispa itse tehdä.

Ja ai niin, nythämmä vasta hokasin, että kun tönökatselmus meni sivu suun, ni ny en sitten mitenkään saa houkuteltua tinkuliinia farkkupyllyilemään pottumaalle. Nyt kyllä lähden baariin ottamaan tuopillisen tähän potutukseen.[/QUOTE]

Kävipä huono mäihä :hug:

mää kävin kans terassilla...otin vaan kaks. montaks sä?

:vampire: päivänvalollaki :p
Mun peecee on ollu särki, mut ehjätty ny.

Salitreenit alotettu ja tarkotut olis se 4 krt/vko käyä siellä. Piti eile käyä purkaan aggressioita eikä tuntunu ees missään. Pah.

Emmä sillä, et mua olis kukkaa ees kaivannu täällä.

Ei mul muuta :D
Pulunen :heart:

Hui, kuntoilua! :D No ei vaiten, yritänhän mää iteki vähikseen. Tosin 4krt/vko onnistuu vain hyyyviiin haaarvoin. Kolmeenki oon tyytyväinen ollu.

Luin ekaks et sun perce on ollut särki :snotty:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Miks tää ketju on kuollu pystyyn? Mää meen kattomaan meet the feeblesiä, kun se mulle tuotiin :p
Vois kyl käydä hakeen dippikasviksiin puuttuvat vermeet ennen sitä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä