The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla ei oo tallentavaa. Mutta enempi mua harmittais jos kaikki vaivalla tallennetut sarjat häviäis kerralla jos tallentava menis rikki, kun että yks boksi kärsis tapaturmasta.

Mulle voi muuten laittaa x-filesia tulemaan jos sulla ei tuu katottua :whistle:
Ei sinne mun digiboksiin mahu säilytykseen, katon ja sit hävitän. Yhden kerran harmitti kun jouduin buuttaamaan levyn ja meni siinä katsomattomia ohjelmia. Mutta se on vain maallista.

X-filesit ei ikävä kyllä jouda :D

minust ne ikean kalusteet on aika hengettömän olosia ja tylsiä. jos ei ihan pakko ole niin itelleni en ostais.
Niinno mun ainakin oli pakko. Tuli niin h**tin kalliiksi muuton jälkeen kalustaa kerralla kokonainen asunto, ja esim umpipuiset kirjahyllyt maksaa maltaita. Tosin mun mielestä ne mun Ikeat on myös ihan kivannäköiset. Eikä kait vaatekaapin tai kirjahyllyn tartte kovin kruusattu ollakaan =)

Niinno mun ainakin oli pakko. Tuli niin h**tin kalliiksi muuton jälkeen kalustaa kerralla kokonainen asunto, ja esim umpipuiset kirjahyllyt maksaa maltaita. Tosin mun mielestä ne mun Ikeat on myös ihan kivannäköiset. Eikä kait vaatekaapin tai kirjahyllyn tartte kovin kruusattu ollakaan =)
Mutta eikös jokanen saa tehä tyylillään:)mä en välitä ikean kalusteista niitä kun on joka taloudessa ja minust ne tosiaan on vähän hengettömiä mutta en mä nyt mee kellekkään sanomaan et onpa teillä rumat tms hyllyt ja kaapit kun ne on ikeaa. Mulla nyt ei ees mahu paljon kaluja tänne ja ne mitä on niin ne on veljeltä saatuja ja sit ostanu tutun tutulta halvalla ja ilmatteks kans saatuja sitten tietty ite ostanu jotakin. Ja kaikki on ihan nättiä ettei mitään sekatavaraa et sävy sävyyn menee. Ja kuten sanottu niin en ostais jollei nyt ihan pakko olis ja toistaseks ei ole ollu.

Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Huomenta...herätys tuli vartin yli 5 tänä aamuna, esikoinen rojahti viereen pyöriäkseen niin paljon etten enää saanu nukuttua ja sitten tyttö nous ylös, hiiviskeli ympäri asuntoa ja vaikka kuinka pyörin ite, en enää saanu unen päästä kiinni. Puolisen tuntia yritin ja sitten nousin ylös.

Pajapäivää taas, se ois ens viikolla 3kk kulunut eka kerrasta ja meinasin että jos tänään saa jonkun kiinni siellä niin kysellä lisäaikaa..

"vieras"
Ikeassa kun kiertelee niin siellä on tosi hienosti tehtyjä "huoneita" niistä kalusteista ja oheistuotteista.
Ja halvalla kaikkea pikkujuttua kotiin, mattoja, sisustustarvikkeita yms.
Kätevää kun saa koko kaupasta jutut lattiasta kattoon.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";28734333]Ikeassa kun kiertelee niin siellä on tosi hienosti tehtyjä "huoneita" niistä kalusteista ja oheistuotteista.
Ja halvalla kaikkea pikkujuttua kotiin, mattoja, sisustustarvikkeita yms.
Kätevää kun saa koko kaupasta jutut lattiasta kattoon.[/QUOTE]

Totta. Mulla ei sinänsä oo mitään ikeaa vastaan, kyllä siellä käydessä aina toivoo olevansa miljonääri että vois ostaa kaiken mahdollisen ja mahdottoman :D Mää oon itseasiassa suunnitellu että haluaisin pp.n huoneeseen sellasia lokerikkohyllyjä, niihin sais kätevästi lelut kun ostais laatikotkin.

Ja jos on ihan pakko, niin voin myöntää että laadulla tuskin on kovin paljon vaikutusta tavaran kestävyyteen muuttoauton kyydissä pakkaamattomana/sitomattomana.

kahvikirahvi
Mutta eikös jokanen saa tehä tyylillään:)mä en välitä ikean kalusteista niitä kun on joka taloudessa ja minust ne tosiaan on vähän hengettömiä mutta en mä nyt mee kellekkään sanomaan et onpa teillä rumat tms hyllyt ja kaapit kun ne on ikeaa. Mulla nyt ei ees mahu paljon kaluja tänne ja ne mitä on niin ne on veljeltä saatuja ja sit ostanu tutun tutulta halvalla ja ilmatteks kans saatuja sitten tietty ite ostanu jotakin. Ja kaikki on ihan nättiä ettei mitään sekatavaraa et sävy sävyyn menee. Ja kuten sanottu niin en ostais jollei nyt ihan pakko olis ja toistaseks ei ole ollu.
:O

.."..tuulee..maailmalla tuulee raivoisasti..tuulee..sieluun asti tuulee...maailmalla soiiiiiii..."...:)

Soon häppödiskäppödis kukkutimuruset kaikki :wave: :kiss:!

Nutturasta saa näemmä pittää kahrella kärellä kiinni, kun ulkona hippelehtii..ja helemat paukkuu :D! Kunnon myräkkää ja tuulen tuiverrusta, ihanaa - puhdistavaa! Tosin eilen illalla oli kyllä kaikkea muuta kuin puhistavat ilmaisut käytössä, kun kuului pihanperältä jumalatonta räimettä ja ryskettä.../%¤/¤#%¤#/& halkopinojen suojapellit vaan siellä lenteli painojen kera ympäri tiluksia ja naapurin puoliakin :kieh:.
Toki tilanteen lauettua sitten hiukan jo hirnututti :D

Vesi on tätä puattia keinutellut viime päivinä melkoisesti, myrskyävällä merellä on saanut olla ja vastatuuleen sinnitellä...niin lähellä on kyllä ollut laidan yli meneminen...mutta täällä räpiköidään :D!

ruutikselle pitkää pinnaa ja sietokykyä keittiörempan keskelle :hug:...ja runsaasti hjyymöriä, niin kyllä se homma suttaantuu!

Ikeasta olen saanut sellaisen kuvan, että on oivallinen kaubamaja, mistä voi todellakin saada toimivat tykötarpeet huoneeseen kuin huoneeseen maksamatta itteänsä ihan perspaljaiseksi...vaikka kun tarpeeksi hankkii, niin kyllähän se jossakin ruukaa tuntua. Mitä mä olen katalogeista kattonut ja huokaillut - joo,itse putiikkiin en ole vielä päässyt :O, minun menetykseni - mieheni onni :D - niin varsin toimivilta näyttävät ja tehtäväänsä soveltuvilta niin ikään.

Mutta mitäpä muuta voikaan ajatella sellaisen ihmisen mielipiteistä, jonka huushollista löytyy sekalaista soppaa parjatuista Jyskin huonekaluista lähtien ihan itsetuunattuihin ja väsättyihin asti...:D

Pääasia, että mieleisensä löytää tästä paljouden tarjonnasta :)

Guut moonin evripati!

kylläpäs uni maistui,ei sais kyllä yömyöhään valvoa. mitäköhän tänään keksis? yskä perkula ei sitten lakkaa ollenkaan,kauheeta kakomista kokoajan ja nokkakin edelleen räkää täynnä:| ei se paljon tarvii kun jo vetää mehut pois.

Guut moonin evripati!

kylläpäs uni maistui,ei sais kyllä yömyöhään valvoa. mitäköhän tänään keksis? yskä perkula ei sitten lakkaa ollenkaan,kauheeta kakomista kokoajan ja nokkakin edelleen räkää täynnä:| ei se paljon tarvii kun jo vetää mehut pois.
:hug: - koetahan saada taltutetuksi tautiasi pois. Ootko kokeillu hunajaa?

Ja joo, komppaan täysin, ettei yöllä sais kyllä valvoskella ollenkaan...mutta minkäs teet, kun unet on jossain hitoksissaan...

kahvikirahvi
Guut moonin evripati!

Kokeile sitä hunajaa mitä fami neuvo mulle joskus, mp.n kurkkukivut se vei hetkessä kun joi hunajalla terästettyä teetä pari mukillista :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä