eikä tartte tulla ees lähelle että hoksaa tuoksun
oon tehny remppaa, grillannu ja polttanu ruutia että pitäis olla döfat kohillaan
ai sä et haluu et tuun lähel nuuhkuttelee:|
keittiöremppa alkanu?
eikä tartte tulla ees lähelle että hoksaa tuoksun
oon tehny remppaa, grillannu ja polttanu ruutia että pitäis olla döfat kohillaan
Aijaa, no soitappa sinne puljuun ja kerro tosta onkkelmasta sinne, niin toivon mukaan sieltä osaisivat antaa neuvoja ennen kun tarttee töllöä kuskata mihinkään.Ja mä olin ennen se neropatti näissä jutuissa,asensin kaikki vempeleet ja nyt en osaa enää mitään:O Siis ääni ja kuva pätkii,kuva on sellanen pikselimäinen ja sama ohjelma voi olla monella kanavalla,ylen kanavat sub ja teema ym ei näy mut sit fox ja liv ja ava näkyy ainakin yleensä ja ylen hd kanava. Ja kun laitan telsun päälle niin kuuluu vaan ääni muttei näy kuvaa.Joskus auttaa hetkeks kun vatää johdot seinästä muttei muuten ja olen tosiaan virittäny kanavat uudelleen ja tehdasasetukset laittanu takas ym mut mikään ei auta.
no enhän mä niin sanonu?ai sä et haluu et tuun lähel nuuhkuttelee:|
keittiöremppa alkanu?
No sitten...*tunkee liki ja nuuhkaisee piiitkäään*no enhän mä niin sanonu?
ja on siis alkanu
Taidan hakee varastosta putkitelsun ja katella sitä,se ainakin toimii.Aijaa, no soitappa sinne puljuun ja kerro tosta onkkelmasta sinne, niin toivon mukaan sieltä osaisivat antaa neuvoja ennen kun tarttee töllöä kuskata mihinkään.
Mää muistan kun digiboksit tuli eikä digitelkkareita tainnu vielä ollakaan, niin oli samanmoisia ongelmia usein..
Mites teidän keittiö, mitä kummaa se vaimo siellä touhus että remonttiin meni? Vai oliko ennestään tarkotus tehä remppaa siellä ja vaimo alotti, ja koitit saada sen kuulostamaan syylliseltä?eikä tartte tulla ees lähelle että hoksaa tuoksun
Hae vaan, mutta soita silti sinne puljuun.Taidan hakee varastosta putkitelsun ja katella sitä,se ainakin toimii.
vaimo päätti että 25v on riittävä ikä yhelle keittiölle ja että nyt on oikea aika panna se uuteen uskoonMites teidän keittiö, mitä kummaa se vaimo siellä touhus että remonttiin meni? Vai oliko ennestään tarkotus tehä remppaa siellä ja vaimo alotti, ja koitit saada sen kuulostamaan syylliseltä?
Kuulostaa aina lupaavalta.. Yhtä lupaavalta kun yhen tuoreen vaimoihmisen kanssa keskusteltiin joku aika sitten asumisasioista ja hää tuumas että "jos Pertsalta oltais kysytty niin asuttais vieläkin vuokralla."vaimo päätti että 25v on riittävä ikä yhelle keittiölle ja että nyt on oikea aika panna se uuteen uskoon
Kyllähän se talon ilmettää muuttaa kun keittiön uudistaa.vaimo päätti että 25v on riittävä ikä yhelle keittiölle ja että nyt on oikea aika panna se uuteen uskoon
toivotaan näinKyllähän se talon ilmettää muuttaa kun keittiön uudistaa.
Kuitenkin keittiö se paikka missä paljon ollaan päivän aikana, saako udella että minkä firman tuotteilla meinaatte keittiön kalustaa?toivotaan näin
ikeallaKuitenkin keittiö se paikka missä paljon ollaan päivän aikana, saako udella että minkä firman tuotteilla meinaatte keittiön kalustaa?
Mulla ei oo töllön kanssa ongelmia, kun sillä katotaan vaan dvd-elokuvia ja satunnaisesti lastenohjelmia. Mp on kyllä melkonen telkkarin orja, se viihtyy siinä ellei oo parempaa tekemistä.Iltaayötä.
Mullakin on telkkariongelman tynkää, mutta mulla juonittelee vaan FOX ja sitten yks toinen mut en nyt muista mikä. Muut kanavat on ookoo, mutta näiltä jos jotain tallentaa niin on lähinnä katkonaista pikselimössöä.
Ounou! en kuvitellu sua ikea tyypiks yhtään. mää en tykkää ikeastaikealla
oonks väittäny että mä olisin ikeatyyppiOunou! en kuvitellu sua ikea tyypiks yhtään. mää en tykkää ikeasta
Mää olen ihan tv-riippuvainen. No nyt yks kaveri opetti imuroimaan netistä sarjoja, saa nähä muuttuuko tottumukset. Se rustas mulle oikein kirjallisen ohjeen kun oon niin käsiMulla ei oo töllön kanssa ongelmia, kun sillä katotaan vaan dvd-elokuvia ja satunnaisesti lastenohjelmia. Mp on kyllä melkonen telkkarin orja, se viihtyy siinä ellei oo parempaa tekemistä.
Mun ongelma on että pyykit on vielä koneessa, ei jaksais tyhjentää, ja pp nukkuu mun kamarissa jossa on pyykkitelineet. En oo edellisiäkään pyykkejä edes laipannu kaappiin, täytyy varmaan siirtyä kohta kolistelemaan telineitä lastenhuoneeseen.
Mää oon kans, tarttisin varmaan videokuvalliset ohjeetMää olen ihan tv-riippuvainen. No nyt yks kaveri opetti imuroimaan netistä sarjoja, saa nähä muuttuuko tottumukset. Se rustas mulle oikein kirjallisen ohjeen kun oon niin käsi
Niin mää tallennan kans aina haluamani ohjelmat ja katon ku kerkeen. Jotain bokseja oon ostanu mut ei niitä juuri tuu katottua. Stargatea olen kattonu ja X-filesia :xmas: Nyt en oo ees ostanu mitään pitkään aikaan ku ei oo rahaa niin ollu.Mää oon kans, tarttisin varmaan videokuvalliset ohjeet
Mää tykkäisin kyllä seurata sarjoja, en vaan osaa/jaksa/halua kellottaa elämääni tv-ohjelmien mukaan, niin jää monet kattomatta. Joskus kun on ylimäärästä rahaa, niin koitan ostaa tuotantokausia. Kohta on l-koodi kerätty. Grimmistä, Desperate housewivesistä(tjsp), Taran monta elämäästä ja Frendeistä ainakin haaveilen. Frendit on niin klassikko, niihin ei kyllästy koskaan.
Määkään en kauheesti peukuta ikeaa, mutta on siellä ihan mukavankin olosia juttuja. Yks hylly sieltä on mukaan tarttunu ja ainakin kolme vuotta siinä on tavarat pysyny.Ounou! en kuvitellu sua ikea tyypiks yhtään. mää en tykkää ikeasta
Mää ostin Ikeasta 5,5v sitten makuuhuoneeseen ison vaatekaapin ja olkkariin ison kirjahyllyn. Hyvin ovat kestäneet vaikka etenki kirjahylly on aika kovassa lastissa.Määkään en kauheesti peukuta ikeaa, mutta on siellä ihan mukavankin olosia juttuja. Yks hylly sieltä on mukaan tarttunu ja ainakin kolme vuotta siinä on tavarat pysyny.
Laadusta tosin en takaa, herätyskello meni mäsäks kun kerran putos vahingossa lattialle, ja "kaappikello"kaan ei kauaa kestäny kun jätkät kuskas sen irrallisena muuttoautossa..
Mulla ei oo tallentavaa. Mutta enempi mua harmittais jos kaikki vaivalla tallennetut sarjat häviäis kerralla jos tallentava menis rikki, kun että yks boksi kärsis tapaturmasta.Niin mää tallennan kans aina haluamani ohjelmat ja katon ku kerkeen. Jotain bokseja oon ostanu mut ei niitä juuri tuu katottua. Stargatea olen kattonu ja X-filesia :xmas: Nyt en oo ees ostanu mitään pitkään aikaan ku ei oo rahaa niin ollu.
no joo et varsinaisesti...mutta suostuit kuitenkin ikean kalusteisiinoonks väittäny että mä olisin ikeatyyppi