The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Äläs ny hulluja puhu. Naisten homma on tuoksua kukkasilta ja lämpöiseltä iholta ja hiuksissa semmoinen meren, lehtimetsän ja vuori- ilman tuoksun sekoitus.

Miesten homma taas on haista sopivassa suhteessa hieltä, moottoriöljyltä ja märältä koiralta.
Hyi stna :$
Eikä oo noi kukkaistuoksut ainakaan mun juttu. Ennemmin haisisin sille moottoriöljylle kun rehupuskalle.

kahvikirahvi
Terveisii kävelyltä:) oli pakko käydä iltakävelyllä kun se kauhee tuulikin lakkas ja aurinko rupes paistaa,olipa mukavaa.
Määkin kävin tänään kävelyllä, päivällä tosin. Iltapäivästä puski niin hirveesti tuulta täälläkin että ei ollu kauheen kiva ilma leikkipuistolle..

Puistossa muuten oli yks äiti parin muksun kanssa, ja ne istu samalla hiekkalaatikolla. Nuorempi oli vaunuissa, ja pp meni sinne kurkkimaan. Nainen sitten pp.lle höpötteli että "tässä on meidän Santtu." Mää kysyin että onko vauva ihan nimeltään Santtu, vai lyhenne Santerista. Ja vastaus kuuluu että "Santtu se on." Siitä meni pari minuuttia, kun tää vauva pulautti ja se äiti alko juttelemaan että "Voi Santeri, joitko sä vähän liikaa maitoa.."

:confused:

..." Mää kysyin että onko vauva ihan nimeltään Santtu, vai lyhenne Santerista. Ja vastaus kuuluu että "Santtu se on." Siitä meni pari minuuttia, kun tää vauva pulautti ja se äiti alko juttelemaan että "Voi Santeri, joitko sä vähän liikaa maitoa.."

:confused:
Mut toihan on ihan normaalia, että nimi muuttuu sen mukaan mitä sattuu ja tapahtuu. Milloin kaikki menee ns. putkeen, niin sitä voi olla työelämässä NeroGuru ja vastaavasti avioelämässä Kultaseni. Mutta sit jos erehtyy ihan vaan pikkiriikkisen törttöilemään, niin onkin seuraavassa hetkessä ÄäliöTolloIdiootti.=)

jos haluaa haista pahalle niin tänne voi tulla rassaamaan mopoa ja nuohoamaan haulikon piippuja

niistä luulis saavan aika hajukoktailit
Mä en oikeen usko noiden tuoksujen voimaan kumminkaan. Paremmin vois toimia, jos aina kantais mukanaan lätkäkassillista keltaisia muovikasseja ja jakaisi niitä. Toi yks tavaratalo nimittäin pari kertaa vuodessa pitää semmoiset keltaisten muovikassien jakopäivät, jolloin naisia kertyy paikalle läjäpäin ja he muuttuvat ihan villeiksi.:confused:

kahvikirahvi
Mä en oikeen usko noiden tuoksujen voimaan kumminkaan. Paremmin vois toimia, jos aina kantais mukanaan lätkäkassillista keltaisia muovikasseja ja jakaisi niitä. Toi yks tavaratalo nimittäin pari kertaa vuodessa pitää semmoiset keltaisten muovikassien jakopäivät, jolloin naisia kertyy paikalle läjäpäin ja he muuttuvat ihan villeiksi.:confused:
Kyllä tuoksuissa on voimaa. Mun ohi käveli lenkillä yks päivä ei juuri minkään näköinen (siis ei mun makuun) nuori uros. Mutta sus siunaa kun meinasin pyörtyä kun se käveli ohi, niin järkyttävä hajuvesi/deodoranttilöyhkä lähti siitä jätkästä että henki aiko lakata kulkemasta :yrjöögh:

kahvikirahvi
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meikäläinenkin tossa kävi köpöttelemässä semmoisen lyhyen iltakävelyn. Nyt lipittelen mansikkateetä ennen maatepanoa.

Pakkasin kassia huomista varten, kun pitää suoraan duunista lähteä hakemaan auto ja sitten ajelemaan sitä tönöä katsastamaan. Mut himputti eihän mulla ole tässä poikamiesboxissa mitään varusteita. Ainoa työkalun tapainen on pieni vaihtopäinen ruuvimeisseli. Remppahaalarit, turvakengät ja kaikki työkalut on vanhalla kämpällä exrouvan hellässä huomassa, enkä mä niitä sieltä huomiseksi saa. Hitto mulla ei ole täällä edes taskulamppua.

Niinpä kassiin päätyi vaan rytkyvaatekerta ja kengät jotka mun piti heittää pois jo aikapäiviä sitten. Ettei duunivaatekerta sotkuunnu. Niin ja se meisseli. Onneksi kännykässä on kamera ja salama, niin voi kuvata niit paikkoja mihin ei näe ilman taskulamppua.

Harmittaa lähteä huonosti varustautuneena, mutta tyhmä ei älynnyt ennenkuin piti alkaa pakkaamaan.

Mää en oo tajunnut miksi on palkallisia vapaapäiviä, töistähän se palkka tienataan.

Lisäys, vaikka olishan se siistiä että vapaapäivistäkin sais aina palkan, ja sunnuntaisin maksettais sunnutailisät :D
No en tiedä joo, mutta onhan ne sinänsä palkallisia, että tuntipalkkaiset ei saa vapaapäiviltään palkkaa, kuukausipalkatut taas periaatteessa joo.
Tai ei mulla ihan vapaapäivää oo ollut, puhelimella oon työasioita hoitanut, mutta ei siitä puhelimella lääsäämisestä palkkaa saa.
3 tuntia oli puhelin autossa ja 13 vastaamatonta puhelua. Turhat tyypit taas soitelleet ja vastaaja pitäisi kuunnella.

Laita takuuseen ja äkkiä jos se on vielä voimassa :)
On siinä takuuta vielä jäljellä.Ärsyttää vaan lähtee raahaa sitä yli 50km päähän ja miten se homma sitten menee,antaako ne uuden vai korjaavatko ton .Jos siinä onkin joku asetus pielessä ni nehän nauraa mulle.Oon repiny johtoi seinästä ja palauttanut tehdasasetuksii ja virittäny kanavat uudelleen mut silti suurinosa kanavista takkuilee äänen ja kuvan kanssa.

Viimeksi muokattu:
Meikäläinenkin tossa kävi köpöttelemässä semmoisen lyhyen iltakävelyn. Nyt lipittelen mansikkateetä ennen maatepanoa.

Pakkasin kassia huomista varten, kun pitää suoraan duunista lähteä hakemaan auto ja sitten ajelemaan sitä tönöä katsastamaan. Mut himputti eihän mulla ole tässä poikamiesboxissa mitään varusteita. Ainoa työkalun tapainen on pieni vaihtopäinen ruuvimeisseli. Remppahaalarit, turvakengät ja kaikki työkalut on vanhalla kämpällä exrouvan hellässä huomassa, enkä mä niitä sieltä huomiseksi saa. Hitto mulla ei ole täällä edes taskulamppua.

Niinpä kassiin päätyi vaan rytkyvaatekerta ja kengät jotka mun piti heittää pois jo aikapäiviä sitten. Ettei duunivaatekerta sotkuunnu. Niin ja se meisseli. Onneksi kännykässä on kamera ja salama, niin voi kuvata niit paikkoja mihin ei näe ilman taskulamppua.

Harmittaa lähteä huonosti varustautuneena, mutta tyhmä ei älynnyt ennenkuin piti alkaa pakkaamaan.
Onks se tönö kaukana? sun täytyy sitten vaan pärjätä niillä mitä sulla on ja sitten hankkii varusteet takasin tai ostaa uudet että jatkossa ei pääse käymään yhtä huono mäihä. Mutta onneks on meisseli:D

saitko muuten viime yönä.....

unta?

Voi ton miettiä niinkin, että jos niitä työasioita ei puhelimessa vapaapäivänään hoida, niin hyvin äkkiä tulee paljon enemmän semmoisia palkattomia vapaapäiviä.
Totta tuokin, ne ihan turhat puhelut vaan vituttaa. Osa jotain helvetin markkinointifirmoja - mä olen ollut yrittäjä 18-vuotiaasta eli yli 19 vuotta ja ansaitsen elantoni pääasiassa markkinoinnin ja myynnin kautta, niin kyllä mä tiedän, miten mun omaa firmaani pitää markkinoida. Toisaalta mistä se puhelinmyyjä sen tietää.
"Mukavaa" kun jättää puhelimen johonkin vähäksi aikaa ja sitten selata papereita, kuunnella vastaajaa ja yrittää muistaa, mitä on kaikkien kanssa puhuttu / kenelle pitää mistäkin soittaa takaisin...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä