Erossa kuiviin kupattu ny ei haaveile ostavansa mitään. Tuo lähtisi sillä periaatteella, että asukki kunnostaa tönön. On ollut asumatta vissiin kolkytä vuotta ja vailla mukavuuksia. Niitä harvoja saumoja meikäläiselle päästä käsiksi johonkin muuhun kuin vuokrayksiöön laitakaupungilla. Paikkaan, jossa viihtyisin.Aiotko ostaa tönön? Mulla olis haaveissa ostaa mummola joku päivä. Tulee varmaan kiire hankkia töitä valmistumisen jälkeen, kun ei isovanhemmat enää montaa vuotta jaksa isoa taloa hoitaa yksin kun alkaa ikä painaa ja kunto heiketä..
Tinku, ota kirja tai lehti mukaan sinne korjaamolle ja lue sen aikaa kun ölhyt vaihdetaan. Mun kokemuksellani siinä ei pitäis kauaa nokka tuhista jos ammattilainen hoitaa.
Ja muistaa kans tarkastaa minkäsorttista litkua ne sinne öljytankkiin tunkee, jotta osaat ens kerrran lisätä ite oikeanlaista.Erossa kuiviin kupattu ny ei haaveile ostavansa mitään. Tuo lähtisi sillä periaatteella, että asukki kunnostaa tönön. On ollut asumatta vissiin kolkytä vuotta ja vailla mukavuuksia. Niitä harvoja saumoja meikäläiselle päästä käsiksi johonkin muuhun kuin vuokrayksiöön laitakaupungilla. Paikkaan, jossa viihtyisin.
Ja tinkuliinille, juu joku lehti mukaan. Öilynvaihto ny sinänsä on nopea toimitus, mutta korjaamoilla ja nyrkkipajoilla se edellinen auto saattaa olla vielä pukilla epämääräisen ajan. Muista vaihdattaa myös öljynsuodatin.
Muodollisesta vuokrasta tuossa olisi kyse.Niin siis asiamies, jos sää kunnostat sen kämpän niin saatko sen ilmaseks vai pilkkahinnalla vai maksatko jotain nimellistä vuokraa vai mitäkätä?
pikkupaikan murehia ... läpituttujen konsentraatio kasvaa pikkuhiljaa vuosien saatossaHuomenta päivää!
öljyt vaihettu
kotiin tullessa tuli yks kakslahkeinen vastaan,siis ihan tuttu joo, tais olla jonkinsortin hävetystä ilmassa tai jotain kun ei morjestanut enää..no eipä mitään,paskan tempun teki muutenkin ni enpä olis kyllä moikannu takas vaikka oliskin morjestanut. rupes vaan ituttaa tollanen ja heti aamusta senkin naaman näin niiin...Ah helpotti kun sai puhista ulos.
Nääh,kyllä mä tarviin iltasadun joka ilta vielä:xmas:Kun riittävästi valvoo, niin Nukkumasa pääsee yllättämään. Mutta luotan täysin siihen, että isot tytöt osaavat mennä sänkyyn yksin, kuulematta satuja.
Oli iltayöstä tullut viesti. Tönöä pääsisin katsomaan keskivikko- tai torstai- iltana.
Jospa alkaisi tästä katsomaan työmaata. Huom. sanoin katsomaan. Mukavata päivänjatkoa itse kullekin.
Juu kysyin ja näkyyhän se laskussakin Aika oli se mies,mukava heppu,tutun tuttuja. Yritin tihrustaa sormustilanteenkin mutta en varmaks tiedä oliko..näytti ettei ollu mutta toisaalta eikai nuissa hommissa välttis sitä sormusta ees pidetä ja voihan olla varattu muutenkin. Että hyvin se aika meni kun siinä tihrustin sitä ja jotain small talkia pidettiin yllä välillä.Ja muistaa kans tarkastaa minkäsorttista litkua ne sinne öljytankkiin tunkee, jotta osaat ens kerrran lisätä ite oikeanlaista.
No eiks tässä nyt ois hyvä lyhennys nimmariin kun sitä täällä jo yks päivä pohdin et asiankannattaja tarvis jonkun.Niin siis asiamies, jos sää kunnostat sen kämpän niin saatko sen ilmaseks vai pilkkahinnalla vai maksatko jotain nimellistä vuokraa vai mitäkätä?
No kyllä nyt yleensä noi ukot morjestaa mutta tää olikin sisältä täyttä kakkaa etten sanois,ulkokuori petti ja pahasti Miten satuinkin hairahtuu kun kuvittelin että olis tosissaan ollu ja erilainen kun muut. No,tulpa muistutus ettei oman kylän äijiä edelleenkään kannata katsoa tosissaan sillä silmällä.pikkupaikan murehia ... läpituttujen konsentraatio kasvaa pikkuhiljaa vuosien saatossa
mä voin vetästä farkut jalkaan ja mennä tonne pihalle jos haluut tulla tohon mun partsille kahvikuppi kädes kattelee,kukkapenkkii tos ei ole mutta voin mä siellä muuten vaan pers pystyssä olla enkä kyllä tiedä siitä hyvästä pebasta mut fakkunen ainakin olis.olis kyllä hienoo jos hyvällä farkkupeballa varusteltu daami pyllistelis kukkapenkkien huitteilla, sitä työtä olis mukava valvoa partsilla kahvikupponen kourassa
its ö diilmä voin vetästä farkut jalkaan ja mennä tonne pihalle jos haluut tulla tohon mun partsille kahvikuppi kädes kattelee,kukkapenkkii tos ei ole mutta voin mä siellä muuten vaan pers pystyssä olla enkä kyllä tiedä siitä hyvästä pebasta mut fakkunen ainakin olis.
no sehän oli erilainenNo kyllä nyt yleensä noi ukot morjestaa mutta tää olikin sisältä täyttä kakkaa etten sanois,ulkokuori petti ja pahasti Miten satuinkin hairahtuu kun kuvittelin että olis tosissaan ollu ja erilainen kun muut. No,tulpa muistutus ettei oman kylän äijiä edelleenkään kannata katsoa tosissaan sillä silmällä.
oolrait sitten,valinnanvaraa farkuissa on.its ö diil
tuu siivoo mun kans ja sitten voidaan lähtee vaikka kaffelaan istuksimaan ei mulla montaa neliötä oo et nopeesti tulee valmista.Huoh. Mitähän tässä tekis kun ei oikeen mikään huvita.
en mää tilannu tollasta:stick:no sehän oli erilainen
sitä saa mitä tilaa
Ääh, tartteis ottaa lapset mukaan ja ne sotkee nopeemmin kun ehdittäis kahdestaankaan siivoomaantuu siivoo mun kans ja sitten voidaan lähtee vaikka kaffelaan istuksimaan ei mulla montaa neliötä oo et nopeesti tulee valmista.
mut sähän halusit erilaisen...en mää tilannu tollasta:stick:
no en tollasta kakkakasaamut sähän halusit erilaisen...
Täähän on vanhaa pikkukylien viisautta, ihan jo geenipoolinki kannalta.No kyllä nyt yleensä noi ukot morjestaa mutta tää olikin sisältä täyttä kakkaa etten sanois,ulkokuori petti ja pahasti Miten satuinkin hairahtuu kun kuvittelin että olis tosissaan ollu ja erilainen kun muut. No,tulpa muistutus ettei oman kylän äijiä edelleenkään kannata katsoa tosissaan sillä silmällä.