Mies puhunut naisille alastonsuomessa ja seksichateissä

• Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti
"petetty"
TÄRISEN ja oksettaa. Löysin oikein miehen omalla naamalla tehdyn profiilin alaston suomesta! Mies on nyt lapsen kanssa kyläilemässä, olen kyllä jo aiemmin arvellut että jotain vilunkipeliä olisi ja muutaman kerran on meinannut jäädä kiinni, mutta lutvinut selityksillä itsensä kuiville. Mutta nyt tiedän, todisteet on tässä minun koneella (miehellä oma tunnus tähän, mutta minä hallinnoin ja sitä kautta huomasin että nään kaikki sivustot jossa mies on vieraillut) :( Voi helvetti, kaikki meni viemäristä alas. Meillä on pieni lapsikin :,(

Neuvoja
Käännä kelkka ihan ympäri ja pyydä että saisit myös esiintyä kuvissa! Tuo varmasti ihan uutta draivia sängyn puolelle kun mies näkee sinut ihan uudessa, suorastaan irstaassa valossa poseeraamassa!

"petetty"
Juttelet miehesi kanssa ja mietit mitä haluat tulevaisuudelta. Ei kai sitä tartte kaikkea suvulle esitellä?
Juu, ei tarvitse. Voihan tietysti keksiä jonkun valheen, kyllähän ne alkaa kyselemään kun ero tulee julki. Ja erohan tästä on tulossa, asiasta on jo kerran puhuttu, mies vannoi ettei mitään tälläistä tapahdu minun selän takana mutta kappas.. valehteli. Luottamus on nyt TÄYSIN mennyt, en voi olla tuollaisen ihmisen kanssa :(

"petetty"
Eniten surettaa lapsen puolesta. Tuntuu että mies on valinnut muun tärkeysjärjestyksessä lasta ennen. Nyt lapselta menee koti. Ja minäkin olen hoitovapaalla, lapsen piti saada vielä kasvaa kotona. Helvetti, en edes ole henkisesti valmis viemään tuota päiväkotiin :( Pakko se kai on, en mihinkään sossunjonoon ole menossa.

uskollinen
Mulla oli yli kymmenen vuoden suhde ja koko sen ajan miehellä oli yhden naisen kanssa vipinää ja seksiä mun selän takana.Kerran sitten katsoin sen kännykkää ja luin ne todella irstaat seksi viestit ja mies lupasi itkien että muuttaa tapansa ja uskoin sitä, kun hän esitti että voi kulta rakas
olet kaikkeni ja niin vaan kävi kun pari vuotta katsoin että muutuuko niin paskat jos kerran pettää ja valehtelee niin tekee sen aina.Kannattaa jättää tuollainen mies ja kun olen ollut sinkkuna pari vuotta,mutta tapaillut yhtä miestä joka kyllä kans ihan outo,kun on viikottain exsänsä kanssa yhteydessä soitellen,tapaillen usein ja naisen luona kylässä käyden,joten tässä sen näkee miehiin ei voi luottaa,vaan heillä pitää olla monta rautaa yhtäaikaa tulessa eli jos ei minulta saa tai huvita,niin on sitten varalla exsä joten vaikka aikaisemmin mainitsin tässä että olen tapaillut kyseistä miestä,mutta viime viikolla pistin välit lopullisesti poikki kun mun mielestä jos on jatkuvasti exsänsä kanssa tekemisissä on tunteita eikä ole päässyt erosta eikä exsästä yli vaikka erosta on 5vuotta.Pessimistiksi olen tullut en luota enää miehiin

"petetty"
Alkuperäinen kirjoittaja Lsöa;28725191:
Miten nyt ajattelit toimia sitten? Mitä mies on puhunut näiden naisten kanssa?
No en tiedä muuta kuin että ero tulee. En käynyt kaikkia juttuja läpi, mutta lähinnä kehunut näitä seksikuvia ja kysellyt mistäpäin ovat ja kuulumisia. Ja seksichatissa on monta vierailua ollut mutta niitä keskusteluja ei näin jälkeenpäin näy, näyttää erroria.

"petetty"
Mulla oli yli kymmenen vuoden suhde ja koko sen ajan miehellä oli yhden naisen kanssa vipinää ja seksiä mun selän takana.Kerran sitten katsoin sen kännykkää ja luin ne todella irstaat seksi viestit ja mies lupasi itkien että muuttaa tapansa ja uskoin sitä, kun hän esitti että voi kulta rakas
olet kaikkeni ja niin vaan kävi kun pari vuotta katsoin että muutuuko niin paskat jos kerran pettää ja valehtelee niin tekee sen aina.Kannattaa jättää tuollainen mies ja kun olen ollut sinkkuna pari vuotta,mutta tapaillut yhtä miestä joka kyllä kans ihan outo,kun on viikottain exsänsä kanssa yhteydessä soitellen,tapaillen usein ja naisen luona kylässä käyden,joten tässä sen näkee miehiin ei voi luottaa,vaan heillä pitää olla monta rautaa yhtäaikaa tulessa eli jos ei minulta saa tai huvita,niin on sitten varalla exsä joten vaikka aikaisemmin mainitsin tässä että olen tapaillut kyseistä miestä,mutta viime viikolla pistin välit lopullisesti poikki kun mun mielestä jos on jatkuvasti exsänsä kanssa tekemisissä on tunteita eikä ole päässyt erosta eikä exsästä yli vaikka erosta on 5vuotta.Pessimistiksi olen tullut en luota enää miehiin
:( mieheni on ensimmäinen jonka kanssa seurustelen ja näin kävi. Eikä tuostakaan varmaan kukaan uskoisi...

"petetty"
Puhelimessa puhuttiin, tietysti koitti kieltää kaiken. " en tiedä miten se profiili poistetaan ja plaaplaa". Olis niin helppoa vaan uskoa ja jatkaa elämää yhdessä kun toinen anoo... vaikka tiedän totuuden ja parisuhde voisi huonosti. Mutta kaikki käytännön järjestelyt......

Tuo nyt lapsen kotiin ja esitin toivomuksen että nukkuisi ensi yön jossain muualla.

Lsöa
[QUOTE="petetty";28725223]No en tiedä muuta kuin että ero tulee. En käynyt kaikkia juttuja läpi, mutta lähinnä kehunut näitä seksikuvia ja kysellyt mistäpäin ovat ja kuulumisia. Ja seksichatissa on monta vierailua ollut mutta niitä keskusteluja ei näin jälkeenpäin näy, näyttää erroria.[/QUOTE]

No just... :( vittu mitä paskaa! Ei tommosta tarvitsekaan sietää, varsinkin jos on luvattu lopettaa jo kertaalleen.
Ei noi ukot näköjään osaa mulkkujaan pidemmälle katella, ja sitten menetetään kaikki ja lapset kärsii.. Voimia sulle!
Onko mies tullut jo kotiin?

Lsöa
[QUOTE="petetty";28725310]Puhelimessa puhuttiin, tietysti koitti kieltää kaiken. " en tiedä miten se profiili poistetaan ja plaaplaa". Olis niin helppoa vaan uskoa ja jatkaa elämää yhdessä kun toinen anoo... vaikka tiedän totuuden ja parisuhde voisi huonosti. Mutta kaikki käytännön järjestelyt......

Tuo nyt lapsen kotiin ja esitin toivomuksen että nukkuisi ensi yön jossain muualla.[/QUOTE]

Näkyykö siellä koska on viimeksi käynyt? Tai kirjoitellut?

"petetty"
Alkuperäinen kirjoittaja Lsöa;28725315:
No just... :( vittu mitä paskaa! Ei tommosta tarvitsekaan sietää, varsinkin jos on luvattu lopettaa jo kertaalleen.
Ei noi ukot näköjään osaa mulkkujaan pidemmälle katella, ja sitten menetetään kaikki ja lapset kärsii.. Voimia sulle!
Onko mies tullut jo kotiin?
:( kohta tulee tuomaan lapsen ainakin ja varmaan vinkumaan mun jalkojen juureen. Varmasti siinä on käynyt juuri noin, mulkulla ajatellut. Helvetti :/

pöppölöö
Olen itse sinkku tällä hetkellä. Ja suoraan sanottuna pelottaa ajatus mennä naimisiin ja tehdä lapsia, kun jatkuvasti kuulee tälläisiä juttuja. Tuntuu, että parempi pysyä yksinään. Vastikään yksi naimisissa oleva mies yritti vikitellä minua (ehdotti seksiä). Kieltäydyin, ja sanoin, että ei mene minun moraalieni mukaan tuollainen touhu. Mies ollut 20 v naimisissa ja 3 lasta liitosta. Tuntuu pahalta hänen vaimonsa puolesta. Vaimo tuskin tietää tästä yrityksestä, ja kuvittelee miehensä olevan täydellinen ihana paketti. Mutta pakko sanoa, että jos/kun itse olen naimisissa ollut toistakymmentä vuotta, lapset isoja, niin kyllä palautuisi mieleen tämäkin kokemus naimisissa olevasta miehestä vikittelemässä itseään puolet nuorempaa naista.

kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja pöppölöö;28725350:
Olen itse sinkku tällä hetkellä. Ja suoraan sanottuna pelottaa ajatus mennä naimisiin ja tehdä lapsia, kun jatkuvasti kuulee tälläisiä juttuja. Tuntuu, että parempi pysyä yksinään. Vastikään yksi naimisissa oleva mies yritti vikitellä minua (ehdotti seksiä). Kieltäydyin, ja sanoin, että ei mene minun moraalieni mukaan tuollainen touhu. Mies ollut 20 v naimisissa ja 3 lasta liitosta. Tuntuu pahalta hänen vaimonsa puolesta. Vaimo tuskin tietää tästä yrityksestä, ja kuvittelee miehensä olevan täydellinen ihana paketti. Mutta pakko sanoa, että jos/kun itse olen naimisissa ollut toistakymmentä vuotta, lapset isoja, niin kyllä palautuisi mieleen tämäkin kokemus naimisissa olevasta miehestä vikittelemässä itseään puolet nuorempaa naista.
On niitä hyviäkin miehiä olemassa, jotka eivät tuollaista tee. Oikeastaan se vaatii mun mielestäni vain ja ainoastaan rakkautta. Jos ihan aidosti ja oikeasti rakastaa, niin ei toiselle halua tehdä tuollaista. Miksi haluaisikaan? Kun kerran rakastaa toista, silloin ei halua toiselle pahaa.
Harvemmin kukaan pettää, jos ihan oikeasti on suhteessa kaikki hyvin ja rakastaa toista. Yleensähän menee vähän heikosti, sit petetään ja se on sitten se syy erota. Aina ei välttämättä ole mitään selkeää syytä miks erottais, vaikkei välttämättä toista enää rakastakkaan, jos on muuten hyvä olla yhdessä

Lsöa
[QUOTE="petetty";28725333]Joo! 11.7, eli ihan tällä viikolla on viimesimmät :( yöllä kun oltiin jo lapsen kanssa nukkumassa.[/QUOTE]

No voi helvetti... Kyllä on pokkaa äijällä!
Mä muistelen vaan, että se profiili on ihan oikeasti vaikee poistaa, mutta mitä väliä sillä on jos se siellä kuitenkin käy..
Toi on just perseestä, että nyt tullaan sitten ruikuttamaan, kun kaikki luotto mennyt. Mies menettää perheensä asian takia, mikä olis Ollu erittäin helppo jättää tekemättä.
Enkä usko, että oli sen arvoista..

.................
Alkuperäinen kirjoittaja pöppölöö;28725350:

kiitos puit ajatukseni sanoiksi. olen täysin samaa mieltä kanssasi. minulla myös kokemusta noista pettäjä miehistä. jotka ehdottelee kaikenlaista ja avoimesti tunnustaa että kotona on perhe. oksettavaa.

ja ap, VOIMIA sinulle!!

: ((((

pöppölöö
On niitä hyviäkin miehiä olemassa, jotka eivät tuollaista tee. Oikeastaan se vaatii mun mielestäni vain ja ainoastaan rakkautta. Jos ihan aidosti ja oikeasti rakastaa, niin ei toiselle halua tehdä tuollaista. Miksi haluaisikaan? Kun kerran rakastaa toista, silloin ei halua toiselle pahaa.
Harvemmin kukaan pettää, jos ihan oikeasti on suhteessa kaikki hyvin ja rakastaa toista. Yleensähän menee vähän heikosti, sit petetään ja se on sitten se syy erota. Aina ei välttämättä ole mitään selkeää syytä miks erottais, vaikkei välttämättä toista enää rakastakkaan, jos on muuten hyvä olla yhdessä
Tämä on aivan totta. Tuntuu vaan, että on niin riskaapeliä laittaa sydän likoon ja uskaltaa rakastua toiseen. Voit olla onnellisessa avioliitossa 15 vuottakin, kunnes mies päättää kokeilla josko vielä onnistuisi saamaan nuorempaa. Sitä luulee tuntevansa toisen..

Sitten taas on se kääntöpuoli; ei voi ikinä saada mitään upeaakaan, ellei uskalla hypätä täysillä mukaan..

Yhteistyössä