Mutta ai nii... palatakseni hetkeksi tohon eiliseen...
Alkuperäinen kirjoittaja kahvikirahvi
Helou! Kenelle maistuis kalansilmäsoppa?
Alkuperäinen kirjoittaja tinkuliini
no nyt ei maistu enkä usko että myöhemminkään,en syö mitään kalasoppia.kala ja soppa yhessä,ehoton nou nou mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja ruutiukko
sulla taitaa olla aika paljon noita nounou-ruokia?
Alkuperäinen kirjoittaja tinkuliini
niin kai...
Hmmmm
Tuo NouNou- suhteesi sapuskaan kyllä kovasti häirittee sitä halipulan ja cuddlingin korjaantumista. Kuvitteles ny. Sinä ja minä istutaan kainaloxittain täkin alla sohvalla aikomuksena katsoa joku Mythagolta lainattu loistoleffa, kuten Zombiemummot vs ArnoldSchwarzenegger. Sitten minä ojennan käteni
kohti napostelulautasta ja vierestä kuuluu kirkaisu Iiiiik, miten sä voit syödä jotain tollaista Mutta kun se napostelulautanen sekalaisine sisältöineen ny vaan kuuluu hyvään leffaan.
Toinen on sitte aamut. Ikävää se on meikäläisen jäädä yksin heräämään kylmään vuoteeseen, kun tinkuliini on karannut pimeään aamuyöhön, koska ei uskalla jäädä aamiaiselle.
Niin ja sitten kesäloma, tai siis kesämökki. Semmoiseen ny vaan kuuluu se, että järveen laitetaan katiska. Jos sinne eksyy ahvenoita, niin ne käytetään sapuskaksi ja ahvenasoppa on maanmainiota sapuskaa.
Juu. Kyllä se taitaa olla niin, että juoma pistää laulattamaan, mutta hyvä syömäruoka pistää halauttamaan. Aina kunnon sapuskan jälkeen tekee mieli halata kokkia. Mikä on tietysti ravintolassa hieman noloa. Etenkin jos kokki on mies.