mitäs keksitään?Tässähän minä.
Kolme kahvikuppia pitäis vielä tiskata. Eiköhän nuo rupattelun lomassa ehdi.
mitäs keksitään?Tässähän minä.
Kolme kahvikuppia pitäis vielä tiskata. Eiköhän nuo rupattelun lomassa ehdi.
Meikäläisen pitäis keksiä mikä tätä konetta tai nettiyhteyttä/selainta riivaa. On näköjään tänään päättänyt takkuilla ja hidastella ihan tuelta. Ja jossain vaiheessa tilttaa kokonaan, jolloin ei muu auta kuin bootata koko laite.mitäs keksitään?
No minusta ei oo apua siihen kun omakin kone reistaa joka päivä,en ole keksinyt missä vika mut todennäkösesti mokkula on paskana. En oo minnekkään huoltoon vieny kun en saa heti uutta vaan vanha menis huoltoon ja sen kautta uusi.Uutta en saa noin vaan kun oon tehnyt sopparin sellaiseen aikaan et sillon oli vielä vanha tsydeemi et uutta ei saa noin vaan tilalle,nykysin kun saa.Meikäläisen pitäis keksiä mikä tätä konetta tai nettiyhteyttä/selainta riivaa. On näköjään tänään päättänyt takkuilla ja hidastella ihan tuelta. Ja jossain vaiheessa tilttaa kokonaan, jolloin ei muu auta kuin bootata koko laite.
riippuu siittä kuka on vastapelurina:xmas:Kumman sie valitset?
hello :kiss::wave: hei vaan kaikki
:ashamed:hello :kiss:
En minäkään noista mitään ymmärrä. Ja kun mulla on vielä tommoinen simplex- malli varustettuna miesten näppäimistöllä, niin ei luulis montaa vikaa mahtuvan.No minusta ei oo apua siihen kun omakin kone reistaa joka päivä,en ole keksinyt missä vika mut todennäkösesti mokkula on paskana. En oo minnekkään huoltoon vieny kun en saa heti uutta vaan vanha menis huoltoon ja sen kautta uusi.Uutta en saa noin vaan kun oon tehnyt sopparin sellaiseen aikaan et sillon oli vielä vanha tsydeemi et uutta ei saa noin vaan tilalle,nykysin kun saa.
no ei ihme jotta kone reistaa kun oot painellu tota oikeella olevaa näpiskää varmaa aika paljon:snotty:En minäkään noista mitään ymmärrä. Ja kun mulla on vielä tommoinen simplex- malli varustettuna miesten näppäimistöllä, niin ei luulis montaa vikaa mahtuvan.
että peba hellänä...mä oon istunu autossa, enää olis rehti parisataa kotio
ollu pirusti liikennettä ja kaikenlaista tientuketta
No se kylläriippuu siittä kuka on vastapelurina:xmas:
Aattelet vaan saunaa ja painat tallaa.mä oon istunu autossa, enää olis rehti parisataa kotio
ollu pirusti liikennettä ja kaikenlaista tientuketta
ei tartte enää edes ajaa, se kun istuu vaanAattelet vaan saunaa ja painat tallaa.
niimpäettä peba hellänä...
Emmä vaa tiiä. Tommosia kauheuksia sillä löytää:no ei ihme jotta kone reistaa kun oot painellu tota oikeella olevaa näpiskää varmaa aika paljon:snotty:
:kiss:Plaah.:snotty:
:wave::kiss:
Mitäs tässä, lasten kanssa lomailemassa ja piti tulla kylän pintaan kun Inarinjärvellä rupesi tuulemaan liikaa. 11m/s tuulta saatiedotuksen mukaan olisi, ei siellä viitti lasten kanssa veneillä niin lähimmä eilen iltasella pois sieltä. Nyt paisteltu lettuja ja tehty hilloa, kun hillassa käytiin lasten kanssa:wave:
Mitäs kuuluu?