The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meikäläisen pitäis keksiä mikä tätä konetta tai nettiyhteyttä/selainta riivaa. On näköjään tänään päättänyt takkuilla ja hidastella ihan tuelta. Ja jossain vaiheessa tilttaa kokonaan, jolloin ei muu auta kuin bootata koko laite.
No minusta ei oo apua siihen kun omakin kone reistaa joka päivä,en ole keksinyt missä vika mut todennäkösesti mokkula on paskana. En oo minnekkään huoltoon vieny kun en saa heti uutta vaan vanha menis huoltoon ja sen kautta uusi.Uutta en saa noin vaan kun oon tehnyt sopparin sellaiseen aikaan et sillon oli vielä vanha tsydeemi et uutta ei saa noin vaan tilalle,nykysin kun saa.

No minusta ei oo apua siihen kun omakin kone reistaa joka päivä,en ole keksinyt missä vika mut todennäkösesti mokkula on paskana. En oo minnekkään huoltoon vieny kun en saa heti uutta vaan vanha menis huoltoon ja sen kautta uusi.Uutta en saa noin vaan kun oon tehnyt sopparin sellaiseen aikaan et sillon oli vielä vanha tsydeemi et uutta ei saa noin vaan tilalle,nykysin kun saa.
En minäkään noista mitään ymmärrä. Ja kun mulla on vielä tommoinen simplex- malli varustettuna miesten näppäimistöllä, niin ei luulis montaa vikaa mahtuvan.

Aries 78
:wave:

Mitäs kuuluu?
Mitäs tässä, lasten kanssa lomailemassa ja piti tulla kylän pintaan kun Inarinjärvellä rupesi tuulemaan liikaa. 11m/s tuulta saatiedotuksen mukaan olisi, ei siellä viitti lasten kanssa veneillä niin lähimmä eilen iltasella pois sieltä. Nyt paisteltu lettuja ja tehty hilloa, kun hillassa käytiin lasten kanssa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä