The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no sitten täytyy ollla todellinen kanta asikas joka kulutta aikaa siellä jos noin on asiat et lähes kaikki tarjotaan. Mistä hitosta se vetää tuloja sitten...muut kuin kantikset joutuu maksaa extraa..
Ei kun toi on toi lähibaari. Ei siellä käy kuin naapuruston väki, joten kaikki on "kantiksia". Pari pannullista kahvetta ny ei ole kuin keittämisen vaiva ja senkin vaivan monasti näkee joku asiakas. Pari kertaa vuodessa pöytä koreaksi taas ei sinänsä paljoa maksa, mutta pitää paikalliset tossa omassa olohuoneessaan sen sijaan, että lähtisivät keskustaan.

Joo, mun pylly on niin iso että se jää jumiin eikä sitä aina jaksa edes nostaa.
Sherlock Pertti selvitti mysteerin :D
sun pylly mikään iso ole

Joo ja mulla on semmoinen turpavärkki jolla hyvin usein jää suustaan kiinni. Useimmiten kumminkin jään tonne kiinni liimattuna shakkilautaan.

Sherlock Pertti päätteli ihan oikein.
ja sun turpavärkistä en tiedä voin kyllä kuvitella että juttua piisaa. Mä en osaa shakkia joskus pelannu pienenä omilla säännöillä..edes kyllä taitas jaksaa sitä kellon naputtelua...tai pakkoko sitä on kellon kans pelata.

Mutta ai nii... palatakseni hetkeksi tohon eiliseen...

Alkuperäinen kirjoittaja kahvikirahvi
Helou! Kenelle maistuis kalansilmäsoppa?

Alkuperäinen kirjoittaja tinkuliini
no nyt ei maistu enkä usko että myöhemminkään,en syö mitään kalasoppia.kala ja soppa yhessä,ehoton nou nou mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja ruutiukko
sulla taitaa olla aika paljon noita nounou-ruokia?

niin kai...

Hmmmm… Tuo NouNou- suhteesi sapuskaan kyllä kovasti häirittee sitä halipulan ja cuddlingin korjaantumista. Kuvitteles ny. Sinä ja minä istutaan kainaloxittain täkin alla sohvalla aikomuksena katsoa joku Mythagolta lainattu loistoleffa, kuten ”Zombiemummot vs ArnoldSchwarzenegger”. Sitten minä ojennan käteni… … kohti napostelulautasta ja vierestä kuuluu kirkaisu ”Iiiiik, miten sä voit syödä jotain tollaista” Mutta kun se napostelulautanen sekalaisine sisältöineen ny vaan kuuluu hyvään leffaan.

Toinen on sitte aamut. Ikävää se on meikäläisen jäädä yksin heräämään kylmään vuoteeseen, kun tinkuliini on karannut pimeään aamuyöhön, koska ei uskalla jäädä aamiaiselle.

Niin ja sitten kesäloma, tai siis kesämökki. Semmoiseen ny vaan kuuluu se, että järveen laitetaan katiska. Jos sinne eksyy ahvenoita, niin ne käytetään sapuskaksi ja ahvenasoppa on maanmainiota sapuskaa.

Juu. Kyllä se taitaa olla niin, että juoma pistää laulattamaan, mutta hyvä syömäruoka pistää halauttamaan. Aina kunnon sapuskan jälkeen tekee mieli halata kokkia. Mikä on tietysti ravintolassa hieman noloa. Etenkin jos kokki on mies.

Mutta ai nii... palatakseni hetkeksi tohon eiliseen...

Alkuperäinen kirjoittaja kahvikirahvi
Helou! Kenelle maistuis kalansilmäsoppa?

no nyt ei maistu enkä usko että myöhemminkään,en syö mitään kalasoppia.kala ja soppa yhessä,ehoton nou nou mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja ruutiukko
sulla taitaa olla aika paljon noita nounou-ruokia?

niin kai...

Hmmmm… Tuo NouNou- suhteesi sapuskaan kyllä kovasti häirittee sitä halipulan ja cuddlingin korjaantumista. Kuvitteles ny. Sinä ja minä istutaan kainaloxittain täkin alla sohvalla aikomuksena katsoa joku Mythagolta lainattu loistoleffa, kuten ”Zombiemummot vs ArnoldSchwarzenegger”. Sitten minä ojennan käteni… … kohti napostelulautasta ja vierestä kuuluu kirkaisu ”Iiiiik, miten sä voit syödä jotain tollaista” Mutta kun se napostelulautanen sekalaisine sisältöineen ny vaan kuuluu hyvään leffaan.

Toinen on sitte aamut. Ikävää se on meikäläisen jäädä yksin heräämään kylmään vuoteeseen, kun tinkuliini on karannut pimeään aamuyöhön, koska ei uskalla jäädä aamiaiselle.

Niin ja sitten kesäloma, tai siis kesämökki. Semmoiseen ny vaan kuuluu se, että järveen laitetaan katiska. Jos sinne eksyy ahvenoita, niin ne käytetään sapuskaksi ja ahvenasoppa on maanmainiota sapuskaa.

Juu. Kyllä se taitaa olla niin, että juoma pistää laulattamaan, mutta hyvä syömäruoka pistää halauttamaan. Aina kunnon sapuskan jälkeen tekee mieli halata kokkia. Mikä on tietysti ravintolassa hieman noloa. Etenkin jos kokki on mies.
No tyst ny! ei se nyt noi vaikeeta ole. Kalaa syön mutten sopassa..eniten menee toi lohi:p mutta menee joku muukin jos nyt hyvin on tehty,silakklaatikkoa en syö.Paistettu silakka on joskus maistunut mutten ole vuosiin syöny niinen tiedä miten nyt suhtaudun. Mä pystyn kattoo leffaa ilman naposteluakin tai sitten voi napostella jotain muuta hyvää ja terveellistäkin. Miksi edes leffaa katsoessa pitäs jotain syödä?!

Minä keitän sulle aamukahvit joten en karkaa:D jos sulla on ruisleipää kaapissa niin se riittää. Voin olla vähän nou nou monen ruuan suhteen mutta kyllä mä olen maistellut sellasiakin mitä en olis uskonut,esim tonnikala,en oo ikinä syöny mut viime kesänä eräs mies teki ruokaa jossa oli tonnikalaa ja minä söin ja hyvää oli,en kyllä ite osta kaappiini muuta jos nyt jossain on niin enää en kavahda niin paljon.Mutta sieniä en syö! niitäkin samainen mies pisti maistamaan viime kesänä ja ei,ei uponnut edelleenkään.

Ei se euta kuin pistää tinkuliini maistelee niin ehkä jostain oppis sitten tykkäämään.

mutta tuosta leffasta...mä en jaksa katsoa mitään räiskintä tai kauhu pätkiä tai mitään scifi tai fantasia pätkiä...voit kyllä ite katsoa mutta mä nukun siinä vieressä sitten:D

Eipä meikäläinenkään ihan kaikkia sieniä syö. Mutta voissa paistettu kanttarellikastike vie kielen mennessään. Ja lampaankäävästä vuoltu pihvi. Lihaksi luulisi, jos ei tietäisi.

Niin ja kalakeitoista... madesoppa on ihan parhautta, mutta sitä yleensä saapi vain tammi- helmikuussa.

Leffaksi sitten pitänee pyytää Mythagolta lainaan semmoinen zombiemummoleffa, jossa ei ole räiskintää, kauhua, scifiä tai fantasiaa. Mutta siinä voi käydä niin, että sinä katsot ja napostelet ja minä nukun.

Eipä meikäläinenkään ihan kaikkia sieniä syö. Mutta voissa paistettu kanttarellikastike vie kielen mennessään. Ja lampaankäävästä vuoltu pihvi. Lihaksi luulisi, jos ei tietäisi.

Niin ja kalakeitoista... madesoppa on ihan parhautta, mutta sitä yleensä saapi vain tammi- helmikuussa.

Leffaksi sitten pitänee pyytää Mythagolta lainaan semmoinen zombiemummoleffa, jossa ei ole räiskintää, kauhua, scifiä tai fantasiaa. Mutta siinä voi käydä niin, että sinä katsot ja napostelet ja minä nukun.
No sitten ei syödä kalasoppaa tai sieniä kai sitä nyt muutakin syötävää keksitään. Ja jätetään leffa väliin ja tehdään jotain muuta.

IhanaValo
Hmph..on semmonen tyytymätön olo, ärsyttävää. Laitoin päiväkahvit valumaan, jospa ne vähän piristäis. Tai jotain. Väsyttääkin kun aamulla piti liian aikaseen nousta.

Voi kun on tylsää|O Kävin vähän liikenteessä ja missään ei näkynyt juurikaan ketään muutamaa turistia lukuunottamatta ja paikallisia puliukkoja. Vettäkin ripotteli hetken aikaa ja nyt on viileä ilma,ihan mukava. Aivastuttaa ja kurkku karhentelee: / ja nokka vuotaa edelleen.

Mites muut on viettäneet sunnuntaita?

Lady Gardenea
Voi kun on tylsää|O Kävin vähän liikenteessä ja missään ei näkynyt juurikaan ketään muutamaa turistia lukuunottamatta ja paikallisia puliukkoja. Vettäkin ripotteli hetken aikaa ja nyt on viileä ilma,ihan mukava. Aivastuttaa ja kurkku karhentelee: / ja nokka vuotaa edelleen.

Mites muut on viettäneet sunnuntaita?
Töissä ja täällä on tuskaisen kuuma.

Tää päivä on kulunut pyykkihuollon merkeissä. Semmoiseen hitaaseen rauhalliseen sunnuntaitahtiin.
mut nyt se siivoominen riittäköön ja pidät seuraa kun täällä on niin hemmetin hiljasta ja mua ei nappaa mikään kotityö kun en jaksa vielä. huomenna on sitten mun vuoro siivoilla. tarkotuksella ihan löhöny koko viikonlopun et tää flunssa ei pääsis pahenee.

mut nyt se siivoominen riittäköön ja pidät seuraa kun täällä on niin hemmetin hiljasta ja mua ei nappaa mikään kotityö kun en jaksa vielä. huomenna on sitten mun vuoro siivoilla. tarkotuksella ihan löhöny koko viikonlopun et tää flunssa ei pääsis pahenee.
Tässähän minä.
Kolme kahvikuppia pitäis vielä tiskata. Eiköhän nuo rupattelun lomassa ehdi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä