Tästä paistaa läpi katkeruus siskoasi kohtaan, mutta miksi? Eikö sinun pitäisi olla katkera isällesi, joka on ollut puolueellinen ja lannistava? Älkää siirtäkö katkeruutenne kohdetta vaan kohdistakaa se siihen, joka sen oikeasti ansaitsee, mikäli teillä oikeasti on tarve uuvuttaa itseänne olemalla katkera.Isä sano joskus 35 vuotta sitten, että minusta ei tuu koskaan mitään ja että hän säälii sitä miesparkaa joka minut ristikseen saa. Sisko oli musikaalinen ja lahjakas ja hyvä koulussa ja kaikin puolin kunnollinen.
Se ei kyllä murskaa enää, mä olen kouluttautunut, hyvässä työssä, hoitanut asiani, takana 30v parisuhde ja mahtavat lapset. Sisko on säälittävä juoppo joka on saanut kenkää kolmesta viimesimmästä työpaikastaan.
Mun äiti (kännipäissään) sanoi samat sanat kuin isäsi :"Sääliksi käy sitä miesparkaa joka sinut ristikseen saa." No, miesparka on jaksanut minua lähes 30 vuotta. Että sellainen risti sitä ollaan.Isä sano joskus 35 vuotta sitten, että minusta ei tuu koskaan mitään ja että hän säälii sitä miesparkaa joka minut ristikseen saa. Sisko oli musikaalinen ja lahjakas ja hyvä koulussa ja kaikin puolin kunnollinen.
Se ei kyllä murskaa enää, mä olen kouluttautunut, hyvässä työssä, hoitanut asiani, takana 30v parisuhde ja mahtavat lapset. Sisko on säälittävä juoppo joka on saanut kenkää kolmesta viimesimmästä työpaikastaan.
Eli parasta sinussa on se, että siskosi ei ollutkaan se menestyjä. Just just.Isä sano joskus 35 vuotta sitten, että minusta ei tuu koskaan mitään ja että hän säälii sitä miesparkaa joka minut ristikseen saa. Sisko oli musikaalinen ja lahjakas ja hyvä koulussa ja kaikin puolin kunnollinen.
Eihän siinä oikeastaan sanottu, että sisar olisi ollut isän lemmikki, vaan että hän oli lahjakas. Tuo viesti olisi ollut minusta fiksumpi, jos siinä ei olisi lopuksi lällätetty sisaren epäonnistumiselle.Mun mielestä Bitch ei kuvannut paremmuuttaan siskoonsa nähden vaan tuo hänen kertomus on hyvä esimerkki siitä, että joskus isin lellikki ei niin pärjääkään elämässä, kun tulee kova paikka vastaan.
Olen usein nähnyt sen että ne jotka sisuuntuvat vanhempien harjoittamaan syrjimiseen lapsuudenkodissa, alkavat tehdä asioilleen jotain ja pärjäävät elämässä.
Mä olen ollut lapsuudenkodissani se kehuttu lellikki, mutta luulot itsestä karisivat aikuisikään tullessa, kun luotin vaan isäni kehuihin enkä ollut sitä ennen kehittänyt osaamistani ja taitoja millä pärjätä.
Totta, jos ihminen käyttää sanaan _enään_ niin peli on menetetty. (huono vitsi)mies : en rakasta sua enään . se on pahinta koskaan mitä olen kuullut.
Nämä kaikki on kamalia mutta tuo on jotain käsittämätöntä. Huhhuh...mies : en rakasta sua enään . se on pahinta koskaan mitä olen kuullut.
sitten on näitä mitä muut kauhstelee mutta itestä ne ei tunnu miltään,tai mummin sanomisista pahoitin lapsena mieleni,mutta muuten en oo pahottanu mieltäni seuraavista.
Mummi:äpärä
setä:sä oot samanlainen huora ku äitis (olin 21v odotin esikoista ja mieheni oli 2 mies kenen kanssa olin sängyssä koskaan ollut)
isä: mennääks naimaan,mä ostan sulle hevosen jos annat. luuletko olevas maailmannapa,ihme idiootti,tollo.
sitten on tullut kuultua mieheltä kusipää(tosin niin on mieskin joskus multa kuullut) en pahottanut mieltäni,koska tiesin että noin sanotaan siinä vaiheessa kun toinen on satuttanut paljon,joten olin iloinen että mies avasi sanaisen arkkunsa... jotta saatiin keskustelu viimeinkin auki
minusta tuo oli ja on iljettävää,mutta ei silti puoletkaan niin paha kuin se että avioliitto päättyy siihen että rakas mies sanoo sulle että en rakasta sua enään.Nämä kaikki on kamalia mutta tuo on jotain käsittämätöntä. Huhhuh...
Eihän sellaisesta voi syyttää oikein ketään, syyttäisitkö sinä rakastamaasi ihmistä, jos lakkaisitkin rakastamasta?sen sijaan kun elämäsi tärkein ihminen sanoo ettei rakasta enään,se sattuu, enkä voi syyttää siitä ketään muuta kuin itseäni!
Kerroitko äidillisesi isäsi ehdotuksista?mies : en rakasta sua enään . se on pahinta koskaan mitä olen kuullut.
sitten on näitä mitä muut kauhstelee mutta itestä ne ei tunnu miltään,tai mummin sanomisista pahoitin lapsena mieleni,mutta muuten en oo pahottanu mieltäni seuraavista.
Mummi:äpärä
setä:sä oot samanlainen huora ku äitis (olin 21v odotin esikoista ja mieheni oli 2 mies kenen kanssa olin sängyssä koskaan ollut)
isä: mennääks naimaan,mä ostan sulle hevosen jos annat. luuletko olevas maailmannapa,ihme idiootti,tollo.
sitten on tullut kuultua mieheltä kusipää(tosin niin on mieskin joskus multa kuullut) en pahottanut mieltäni,koska tiesin että noin sanotaan siinä vaiheessa kun toinen on satuttanut paljon,joten olin iloinen että mies avasi sanaisen arkkunsa... jotta saatiin keskustelu viimeinkin auki