[QUOTE="Sirpa";28719546]Voi elämän kevät[/QUOTE]
Niinpä. Mieti, jotkut onnekkaat löytää tuommoisen suhteen
Niinpä. Mieti, jotkut onnekkaat löytää tuommoisen suhteen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanallinen puolustaminen on myös tärkeää. Se on pahinta, kun jotkut miehet ei osaa sanoa äidilleen vastaan, vaan tämä äiti saa sitten haukkua ja kiusata miniää muelin määrin.
Toisaalta se on tärkeää myös, että tietää, milloin kannattaa joku kommentti ohittaa, eikä järjestää kohtausta.
Sanallinen puolustaminen on myös tärkeää. Se on pahinta, kun jotkut miehet ei osaa sanoa äidilleen vastaan, vaan tämä äiti saa sitten haukkua ja kiusata miniää muelin määrin.
Toisaalta se on tärkeää myös, että tietää, milloin kannattaa joku kommentti ohittaa, eikä järjestää kohtausta.
Kyllä sä käytit sitä termiä ihan itse väärin.
Minä olen feministi ja siksi pyrin sukupuolten tasa-arvoon. Mistä olet tullut tähän "käyttävät väärin rinnastaessaan tasa-arvoon" -mielipiteeseesi?
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28719638:Ei, kyllä muistan tämän asian tarkkaan omista yliopisto-opinnoistani. Yleinen termi alallani.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28719745:miten ne hukkaan meni kun opintojen ansioista olen töissä?
![]()
Saattaisihan tuo puolustaa tietyssä tilanteessa jos olisi fyysinen uhka. En kuitenkaan luota automaattisesti. Ei ole suojellut ainakaan henkisesti mitenkään.
Astrolabekin on tässä kaikista ihanteistaan huolimatta perinteinen. Hänen mielestään olisi outoa jos mies vain kääntäisi toisen poskensa huumehörhön tms hyökätessä, naisen suhteen taas hän ei ihmettelisi.
No ei vaan itse toivon, että mieheni puolustaa minua,mutta itse en ole fyysinen sillä tavoin.
Toki ovat, enkä edes koskaan ole ollut missään katuväkivaltatilanteissa mukana. En ehkä usko puheen uppoavan jokaiseen huumeveikkoon? Lopuksi jalkani ovat sen verran vialliset, etten pitkälle pötkisi. Ensisijaisesti uskon ennaltaehkäisyyn ja välttelen tukalia tilanteita. Pettyisin, jos mies jättäisi minut pärjäämään omillani ja juoksisi karkuun, jos olisin pulassa.
No jaa, kai sitä mieheltään odottaa enemmän fyysistä suojelua kuin joltain heiveröiseltä tuttavalta?
Höh, siis että joku tulis lyömään naista, niin mies lähtis pakoon tai alkais keskustella? Eikö kuka tahansa olisi vähän pettynyt?