Suutun kuin pippuri jos et tule edes käymään.Voi kun kuulostaa ihanalta. Saanks mä vuokrata sieltä sitten jonku nurkkauksen?
Ensin minun pitää vain saada tuo ittelleni, enkä taida olla ainoa kiinnostunut.
Suutun kuin pippuri jos et tule edes käymään.Voi kun kuulostaa ihanalta. Saanks mä vuokrata sieltä sitten jonku nurkkauksen?
Tämä pitää muistaa kertoa mun kokelaalleMitä eri alan ihmiset toteavat rakastelun tai sen yrityksen jälkeen:
IT-ammattilainen - Kyllä se EILEN vielä toimi...
No sormet ja varpaat pystyssä toivotaan parasta.Suutun kuin pippuri jos et tule edes käymään.
Ensin minun pitää vain saada tuo ittelleni, enkä taida olla ainoa kiinnostunut.
:hug: - valkosipulia joka reikään jollei ole käden ulottuvilla Nasolinia esimesMä oon ihan tukossa,henki kulkee vaan suun kautta. voi arse sanon minä:kieh:
- voi apua sun kanssas!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28718513:
Tjaah,aikasta hitaasti ne nykyään kasvaa,ku on vahaillu niin usein.. Mutta varmaan joku 4 viikkoa välis ja taas,emmää tiedäkuinkas moni nainen tunnustaa olleensa ajelematta kuukauden kainalokarvojaan joskus? (joo tuli katottua ihme ohjelmaa töllöstä pari päivää sitten)
:O - hä?! Onkos sitten kiirastuli lähempänä jos/kun nuin on?! Mulla kasvaa tommoset karvandeerukset hitaasti, toista sitten pääkarvojen kanssa....kuinkas moni nainen tunnustaa olleensa ajelematta kuukauden kainalokarvojaan joskus? (joo tuli katottua ihme ohjelmaa töllöstä pari päivää sitten)
Lopetin ajelemasta n 3v sitten niin on tuossa mennyt kuukausi jos toinenkin. Saksilla välillä lyhennän. No kesäkuussa kun oli veljen häät niin päätin sen verran konformoitua yleiseen ulkonäkönormiin että sheivasin kainalot :xmas:kuinkas moni nainen tunnustaa olleensa ajelematta kuukauden kainalokarvojaan joskus? (joo tuli katottua ihme ohjelmaa töllöstä pari päivää sitten)
tästä huushollista ei valkosipulii löydy kun en tykää siitä sitten yhtään. tekis mieli mennä nukkuu mutta kun ei pysty makaamaan kun nokkassa tuntuu heti. ja nyt sitten on ruvennu tulee aivasteluakin tän illan aikana.:hug: - valkosipulia joka reikään jollei ole käden ulottuvilla Nasolinia esimes
Tuo on kyllä niin inhottava tila :/
Voi eikä!!! Ethän sä vaan ole millekään heinälle allerginen? Niistäkin voi tulla tommoset oireet...:hug:...tästä huushollista ei valkosipulii löydy kun en tykää siitä sitten yhtään. tekis mieli mennä nukkuu mutta kun ei pysty makaamaan kun nokkassa tuntuu heti. ja nyt sitten on ruvennu tulee aivasteluakin tän illan aikana.
en usko et mistään heinästä on,tartuntana tainnu saada muilta nuhaneniltä.Voi eikä!!! Ethän sä vaan ole millekään heinälle allerginen? Niistäkin voi tulla tommoset oireet...:hug:...
Paskamainen tuuri sitten...jos maanantaina oot kippeenä kunnolla - mitä toivottavasti et ole - niin etkös sä sitten voi mennä lääkäriin, niin saat virallista saikkua ja lomasi siirtyy? Eiks se näin mene tätä nykyä?en usko et mistään heinästä on,tartuntana tainnu saada muilta nuhaneniltä.
:hug:en usko et mistään heinästä on,tartuntana tainnu saada muilta nuhaneniltä.
Milläs sitten pidät vampyyrit loitolla? :vampire:tästä huushollista ei valkosipulii löydy kun en tykää siitä sitten yhtään.
no kehtais heti lääkäriin mennä luulevat töissä et tahallani haen näin lisä"lomaa". Jos nyt jatkuu ja jatkuu niin sitten.Paskamainen tuuri sitten...jos maanantaina oot kippeenä kunnolla - mitä toivottavasti et ole - niin etkös sä sitten voi mennä lääkäriin, niin saat virallista saikkua ja lomasi siirtyy? Eiks se näin mene tätä nykyä?
en millään,en mä usko sellasia olevan. ja jos on niin puren takasinMilläs sitten pidät vampyyrit loitolla? :vampire:
No mää ajattelin seuraavaks nää säärikarvat nyppiä yksitellen pinseteillä,josko sit pysyis kauemmin loitollaEi ollenkaan obsessoituneita karvojen irroittelijoita selkeästikään. Jos palstaa olisi uskominen niin olisi tasan ryijy polviin asti ja posliini päästä varpaisiin naisia olemassa
Eikö teidän työpaikalla sitten uskota että lääkäri on sun sairasloman tarpeen arvioinut ja sen mukaan kirjoittanut?no kehtais heti lääkäriin mennä luulevat töissä et tahallani haen näin lisä"lomaa". Jos nyt jatkuu ja jatkuu niin sitten.